سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز تصریح کرد: اتحادیه اروپا سال هاست مدل وضعیت کنونی را در کوزوو پیاده سازی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌‌‌های ژاپنی روز جمعه گزارش دادند که توکیو روز یکشنبه میزبان حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران خواهد بود.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل در ارتباط با بیانیه پایانی اجلاس سران ناتو بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد.
سفر علیرضا زاکانی شهردار تهران و هیات همراه او به بروکسل پایتخت بلژیک جنجالی بزرگی در این کشور به پا کرد و یک مقام مسئول بلژیکی در این رابطه اتسعفا داد.
رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان و نخست‌ وزیر ارمنستان به میزبانی رئیس شورای اروپا در بروکسل دیدار و گفتگو می کنند.
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در سفر به بروکسل و دیدار با مقامات ارشد اتحادیه و پارلمان اروپا به رایزنی علیه ایران پرداخت و مدعی هم‌گرایی مواضع دو طرف در قبال ایران شد.
نمایندگان پارلمان اروپا طی قطعنامه‌ای اعلام کردند از عضویت مولداوی در این اتحادیه حمایت می‌کنند.
ارسال پیام از سوی جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا به تجمع ضد ایرانی در بروکسل واکنش زیاد در میان کاربران فضای مجازی داشت.
نخست وزیر مجارستان می‌گوید که تحریم‌های غرب علیه روسیه به بهانه عملیات نظامی در اوکراین، در پایان بخشیدن به جنگ ناکام مانده و در عوض اقتصاد اروپا را ویران کرده است.
چاقوکشی و حمله با سلاح سرد در متروی بروکسل به زخمی شدن سه نفر منجر گردید.
بر اساس حکم صادر شده از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران الیویر وند کاستیل، فرزند برنارد، متولد سال ۱۹۸۱ با ۴ عنوان اتهامی در دادگاه محاکمه شده است که در پایان دادگاه انقلاب اسلامی تهران در هر چهار عنوان اتهامی وی را مستحق مجازات دانسته است.
کلم بروکسل سرشار از از ویتامین کا و ث هستند و از سیستم ایمنی و استخوان‌های سالم حمایت می‌کنند. اگر کلم بروکسل را به صورت خام مصرف کنید ویتامین ث بیش‌تری از آن در مقایسه با ویتامین ث پرتقال دریافت خواهید کرد.
سفیر جدید چین در اتحادیه اروپا در سخنانی گفت: درگیری‌ها در اوکراین بر روابط پکن با بروکسل تاثیر منفی گذاشته است.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که اتحادیه اروپا در تلاش است تا به هر نحو ممکن، دارایی‌های بلوکه‌شده روسیه را به سرقت ببرد.
پلیس بروکسل تحقیقاتش را درباره ناآرامی‌های این شهر پس از باخت برابر مراکش آغاز کرده است.
پس از باخت دور از انتظار تیم ملی فوتبال بلژیک برابر مراکش در جام جهانی قطر ؛ بسیاری از معترضان به خیابان آمدند.
پس از باخت تیم ملی فوتبال بلژیک مقابل مراکش در رقابت های جام جهانی که روز یکشنبه برگزار گردید، هواداران خشمگین بلژیکی با حضور در خیابان ها با پلیس درگیر شدند.
بعد از شکست 2-0 بلژیک در مقابل مراکش در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی گروهی از هواداران بلژیک در پایتخت این کشور درگیری‌هایی به وجود آوردند.
وزارت خارجه مجارستان ضمن مخالفت با درخواست اتحادیه اروپا برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، اعلام کرد که این بلوک به صلح نیاز دارد نه یک جنگ دنباله‌دار.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان و نخست‌ وزیر ارمنستان به میزبانی رئیس شورای اروپا در بروکسل دیدار و گفتگو می کنند.
سخنگوی ریاست‌جمهور روسیه می‌گوید بازنده اصلی سیاست‌های «نامعقول» سران اروپا در حوزه انرژی، مردم عادی کشورهای اروپایی هستند.
مقامات بلژیک یک راننده ون را که مشتریان رستورانی در بروکسل را زیر گرفت، به تلاش برای قتل متهم کرده است، اما دادستانی انگیزه تروریستی را رد کرده است.
راننده یک ون تعدادی از مردم را نزدیکی یکی از خیابانهای مرکز شهر بروکسل زیر گرفت که این حادثه ۶ مجروح برجای گذاشت.
وزارت خارجه کره جنوبی امروز از گفتگوهای پیاپی معاون وزیر امور خارجه این کشور با مقامات آمریکا و اروپا در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی خبر داد.
سخنگوی سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا امروز اعلام کرد: بروکسل انتظار دارد که ایران و آمریکا فورا به متن پیشنهادی جواب دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ