مقامات بلژیک یک راننده ون را که مشتریان رستورانی در بروکسل را زیر گرفت، به تلاش برای قتل متهم کرده است، اما دادستانی انگیزه تروریستی را رد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوسفندانی که برای شاخ‌وشانه کشیدن برای سگ گله قصد حمله به او را داشتند، با تکنیک جالب این سگ مجبور به عقب‌نشینی شدند. منبع: خبرآنلاین
چپ شدن کامیون به علت سرعت زیاد بر روی شاسی بلند تصادف هولناکی را رقم زد.
قبلا در حمله زاپروژیا کلیپی توسط روس ها منتشر شد که در آن هدف قرارگرفتن ادوات اوکراینی مشاهده می‌شد، اما به دلیل نبود پهپاد نظارتی، ما نمی‌توانستیم نتیجه پس از برخورد این نوع کوادکوپتر ها به ادوات زرهی را مشاهده کنیم. کلیپ بالا که متعلق به یک هفته گذشته می باشد، انهدام ادوات زرهی و توپخانه ای مختلف روسیه توسط کوادکوپتر های انتحاری مجهز به RPG اوکراین را نشان میدهد، از آنجایی که این کوادکوپتر ها پرتابه RPG را از زاویه بالا به هدف خود می‌کوبند، بدین شکل در اکثر مواقع نفوذ مناسب در زره داشته و باعث آتش سوزی یا در نهایت اَمورک شدن خودروی زرهی مذکور می‌شوند.
رشیدی کوچی، صحبت‌های جالبی در خصوص بازار خودرو مطرح کرد و گفت: خودروسازان هر قیمتی که دوست دارند برای خودروهایشان تعیین کنند به شرطی که واردات خودرو آزاد باشد.» این بخشی از گفته‌های جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهاست. اسلامی است.
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
پیک موتوری ترکی که سعی داشت در ترافیک از یک خودرو راه بگیرد با واکنش عجیب و وحشیانه راننده مقابل دوربین‌های خیابان روبرو شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.
در آستانه سفر رئیس جمهور آمریکا به ایرلند شمالی گروهی از جوانان مخالف با پرتاب کوکتل مولوتف یک خودروی پلیس را به آتش کشیدند.
تصاویر عجیب از حمل ۱۱ دستگاه خودروی کامیون با یک تریلی در جاده را ببینید.
شهرک نشینان اسرائیلی پس از حمله به روستای بورین در جنوب نابلس دو خودروی فلسطینی را به آتش کشیدند.
ارگ دمشق از آثار تاریخی عصر ایوبیان در جریان حمله هوایی اسرائیل آسیب دید.
شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند تعداد تروریست‌ها بین ۷ تا ۱۰ نفر اعلام شده و تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
دو تن از بازیکنان مسلمان تیم ملی کریکت هند هنگام ورود به یک هتل مورد استقبال یک زن ایستاده با تیلاک قرار گرفتند، اما از پذیرش آن خودداری کردند.
نیرو‌های اسرائیلی درِ ورودی خانه خانواده جوان فلسطینی که گفته می‌شود عامل تیراندازی در نزدیکی کنیسه‌ای در شرق بیت المقدس بوده است را پلمپ کردند. در این حادثه هفت اسرائیلی کشته شدند. پلیس اعلام کرده که عامل تیراندازی یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی است. او از ساکنان بیت المقدس شرقی است که به هنگام فرار با خودرو به ضرب گلوله ماموران کشته شد.
ه در پی اصابت موشک روسی به یک آپارتمان مسکونی ۹ طبقه در شهر دنیپرو حداقل ۲۰ غیرنظامی از جمله یک کودک جان باختند.
روز دوشنبه، حامیان ژائیر بولسونارو رئیس جمهور پیشین برزیل که در انتخابات شکست خورده با نیرو‌های پلیس درگیر شده و چند خودرو را به آتش کشیدند. شاهدان عینی به رویترز گفتند که هواداران بولسونارو که بسیاری از آن‌ها پیراهن تیم فوتبال برزیل را پوشیده بودند یا پرچم‌های برزیل را حمل می‌کردند با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.
دوربین تعبیه شده در داشبورد یک خودرو لحظه وقوع انفجارهای هولناک در شهر دنیپرو اوکراین را ضبط کرده است. صبح امروز (دوشنبه) چندین انفجار در شهرهای مختلف اوکراین از جمله کی‌یف پایتخت این کشور رخ داد. لویو، ترنوپیل و دنیپرو از دیگر شهرهای اوکراین هستند که امروز با چندین انفجار روبرو شده‌اند. این انفجارها، از گسترده‌ترین حملات روسیه به اوکراین از زمان آغاز جنگ و نخستین حمله موشکی به پایتخت اوکراین در ماه‌های اخیر محسوب می‌شود. این حملات پس از آن رخ داد که ولادیمیر پوتین، شب گذشته اوکراین را به سازماندهی انفجار قدرتمند پل ارتباطی شبه‌جزیره کِریمه به روسیه متهم کرد.
معترضان از یک کامیون شرکت پپسی دزدیده شده برای نفوذ به کاخ دادگستری در ایالت گوئررو مکزیک استفاده کردند و پس از ورود با استفاده از ترقه و سنگ کامیون را به آتش کشیدند. تظاهرکنندگان خواستار اجرای عدالت برای ۴۳ دانش آموزی هستند که در سال ۲۰۱۴ ناپدید شدند.
تصاویری از حمله جسورانه قاچاقچیان چوب در منطقه جنگلی چمستان در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد قاچاقچیان حرفه‌ای با دو دستگاه خودروی نیسان با سلاح سرد و قمه و تهدید جانی نگهبانان از ایست و بازرسی جنگلبانی چمستان در استان مازندران فرار می‌کنند.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.
برخورد یک خودروی ون با مشتریان رستورانی در پایتخت بلژیک نگرانی ها را درباره وقوع حملات تروریستی در این کشور افزایش داده است.
مبارز MMA با نام مستعار «برز» به دلیل ضرب و شتم و تهدید به قتل محمد هیبتی مبارز ایرانی، به دو سال زندان محکوم می‌شود.
وزارت دفاع اوکراین گزارش داد که ارتش اوکراین با حمله توپخانه‌ای بسیار دقیق خود سیستم رادار ضد توپخانه Zoopark-۱ روسیه را در استان زاپوریژیا منهدم کرد. علاوه بر این سامانه، نیرو‌های اوکراینی چهار خودروی زرهی را نیز منهدم کردند. سامانه راداری اطلاعاتی Zoopark-۱ روسیه برای شناسایی مواضع آتش دشمن، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، مواضع توپخانه و خمپاره، پرتابگر‌های موشک تاکتیکی و سامانه‌های پدافند هوایی و ... و همچنین محاسبه مسیر پرتابه‌ها و موشک‌ها در نظر گرفته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ