مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: شرق مشهد نقطه تلاقی ترانزیتی قوی خواهد داشت و زیرساختها نیز در آن منطقه رو به توسعه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با عنوان سفیران ایمنی جاده ها با هدف ترویج فرهنگ موتورسواری ایمن، مسیر ۲۵۰۰ کیلومتری تهران - مشهد - تهران را پیمودند.
مشهد ـ نخستین واحد تولید کود سولفات پتاسیم در شرق کشور یا حضور معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در شهرک صنعتی چرم شهر مشهد به بهره برداری رسید.
مشهد- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: عملیات اجرای انتقال آب از دریای عمان به محور شرق کشور آغاز شده که تا پایان سال آینده عملیات انتقال آب دریای عمان به مشهد را اجرایی خواهیم کرد.
مشهد ـ نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: توسعه شرق مشهد برای شورای اسلامی شهر ملاک است و اتفاق‌های خوبی نیز در این رابطه در حال انجام و بزودی این موضوع را شروع می‌کنیم.
مشهد ـ نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: توسعه شرق مشهد برای شورای اسلامی شهر ملاک است و اتفاق‌های خوبی نیز در این رابطه درحال انجام و بزودی این موضوع را شروع می‌کنیم.
در پی گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر شرارت‌های سریالی فرد سابقه دار در محدوده جنوب شرق شهر مشهد، شناسایی و دستگیری او به صورت ویژه در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.
وزیر نفت برای بررسی میدانی شبکه شمال شرق کشور و راهکارهای جلوگیری از افت فشار گاز و اطمینان از تداوم پایداری کامل شبکه گاز شرق کشور به مشهد مقدس سفر کرد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه ۲ سامانه بارشی دیگر در راه است، گفت: در شبانه روز گذشته «کوهرنگ و مشهد» رکوردداران سرمای هوا در کشور بوده است.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: تضمین و تقویت انقلاب و کشور، ادامه راه شهدا و در مسیر ولایت بودن است.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: تضمین انقلاب و کشور، ادامه راه شهدا و در مسیر ولایت بودن است.
مشهد ـ رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور گفت: مشهد یکی از شهرهایی است که بسیاری کشورها از خواهرخواندگی با آن استقبال می کنند.
مشهد ـ رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور گفت: مشهد یکی از شهرهایی است که بسیاری کشورها از خواهرخواندگی با آن استقبال می کنند.
مشهد ـ پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) به خاک سپرده شد.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: روش دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ایران از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر کرده و امنیت کشور را نشانه گرفته است.
مشهد ـ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی منطقه شمال شرق کشور به یکی از قطب‌های پزشکی هسته‌ای و تولید رادیو دارو تبدیل می‌شود.
مشهد ـ رئیس دفتر نمایندگی شمال و شرق وزارت امور خارجه در مشهد گفت: مسئولان ترکمنستان با عرضه تولیدات مواد غذایی ایران در بازارچه مرزی باجگیران برای ورود این اقلام به کشورشان موافقت کردند.
مشهدر- ئیس اداره فرهنگ و ترافیک خراسان رضوی از وقوع ۶۵۹تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد خبر داد و گفت: بیشتر ترافیک از سمت غرب به شرق مشهد به ویژه بلوار وکیل آباد است.
رئیس اداره فرهنگ و ترافیک خراسان رضوی از وقوع ۶۵۹تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد خبر داد و گفت: بیشتر ترافیک صبحگاهی از سمت غرب به شرق مشهد به ویژه بلوار وکیل آباد است.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش در کنار نیروهای مرزبانی فراجا در دفاع از امنیت کشور و مرزها کوتاه نمی‌آید.
مشهد ـ مجری مطالعات طرح انتقال آب از دریای عمان به شرق کشور گفت: نیاز آب صنایع در مشهد و حاشیه این شهر بیش از ۹۰ میلیون متر مکعب است.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: لشکر ۷۷ ثامن الائمه جهت اسکان زائران و پذیرایی از آنان در این مکان به تعداد حدود ۱۰۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده است.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: لشکر ۷۷ ثامن الائمه جهت اسکان زائران عزیز و پذیرایی از آنان در این مکان به تعداد حدود ۱۰۰ هزار نفر اعلام آمادگی کرده است.
مشهد ـ رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی گفت: اجلاس شهدای حقوقی شرق و جنوب شرق کشور، پنجم مهرماه با حضور مسؤولان قوای سه گانه در مشهد برگزار می‌شود.
شاهرود- مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) از برخورد قطار مسافربری مشهد- اصفهان با گله شتر در خروجی ایستگاه امروان در جنوب دامغان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ