مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش در کنار نیروهای مرزبانی فراجا در دفاع از امنیت کشور و مرزها کوتاه نمی‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه مدعی شد که در شبانه‌روز گذشته در درگیری‌های بین نیروهای ارتش این کشور و ارتش اوکراین، صدها نظامی اوکراینی کشته شدند.
جانشین فرمانده کل نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران، بسیج و سایر خادمان در عرصه دفاع کشور توانسته در دفاع از ایران اسلامی سر بلند باشند.
در ادمه «شورش مسلحانه» فرمانده نیروهای واگنر علیه ارتش روسیه، فرماندار شهر روستوف اعلام کرد تمام مراسم‌ها و رویدادهای عمومی این شهر لغو شده است.
فرمانده ارتش خصوص «واگنر» وابسته به مسکو در ادامه تنش‌های کلامی با وزارت دفاع روسیه مدعی شد که هیچ تهدید امنیتی قریب‌الوقوعی برای توجیه حمله همه‌جانبه مسکو به کی‌یف وجود نداشت!
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش این کشور برای تضمین امنیت این کشور هر کاری انجام می‌دهد.
سخنگوی فرماندهی بخش شرقی ارتش چین تاکید کرد، ارتش چین همواره در سطح هشدار بالا قرار دارد و تمامی اقدامات لازم را برای واکنش قاطع به تمامی تهدید‌ها و اقدامات تحریک آمیز خواهد داشت و قاطعانه از حق حاکمیت و امنیت و همچنین صلح و ثبات منطقه‌ای دفاع می‌کند.
تبریز- فرمانده کل ارتش با اشاره به اهمیت دفاع از فلسطین گفت: دفاع از فلسطین، دفاع از امنیت منطقه و کشور است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی سال گذشته در دفاع مخلصانه، ایجاد امنیت پایدار در مرزهای هوایی کشور و همچنین در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام بود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حضور در پهنه‌های آبی جهان برگرفته از دیپلماسی دفاعی است و گسترش فعالیت نیروی دریایی در منطقه موجب برقراری امنیت در مرزهای آبی شده است.
فرمانده کل ارتش در دیدار وزیر دفاع عراق گفت: پیشرفت، ثبات و عزت عراق را پیشرفت و ثبات خودمان می‌دانیم و هر کاری هم در راستای توسعه، پیشرفت و امنیت عراق از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: یگان‌های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز به واسطه پیشرفت‌های دفاعی، تسلیحاتی، راهبردی و تاکتیکی که انجام گرفته توانسته‌ایم در تمامی نقاط صفر مرزی امنیت پایدار را ایجاد کنیم.
گناباد ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز جمهوری اسلامی در قله اقتدار نظامی، دفاعی، سیاسی و امنیتی ایستاده است.
فرمانده کل ارتش گفت: همانگونه که پدافند هوایی عملکردی درخشان در سال‌های دفاع مقدس داشته است ، امروز نیز نقش حیاتی در مراقبت از مرزهای ایران و تامین امنیت کشور ایفا می‌کند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به حرکت پرشتاب پیشرفت کشور در بخش دفاعی، گفت: به امنیت و قدرت دفاعی کاملاً خودکفا، بومی و درون‌زا دست یافته‌ایم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امنیت و آرامش امروز کشور عزیزمان ایران مرهون خون شهیدانی است که خالصانه در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب جنگیدند.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش در گردهمایی هیات معارف جنگ و در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) حفظ و ارتقاء قدرت دفاعی را بهترین عامل حفظ" امنیت ملی" و محافظت از "حدود و ثغور" ایران اسلامی دانست.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش، حفظ و ارتقاء قدرت دفاعی را بهترین عامل حفظ امنیت ملی و محافظت از حدود و ثغور ایران اسلامی دانست.
نهادهای اطلاعاتی و امنیتی وزارت دفاع انگلیس مدعی شدند تمرکز اصلی ارتش روسیه در اوکراین همچنان منطقه دونباس است، اما در این منطقه پیشروی‌ها به‌شدت کُند است.
نهادهای اطلاعاتی و امنیتی وزارت دفاع انگلیس مدعی شدند تمرکز اصلی ارتش روسیه در اوکراین همچنان منطقه دونباس است، اما در این منطقه پیشروی‌ها به‌شدت کُند است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با هیئت عالی‌رتبه نظامی دانشگاه دفاع ملی هندوستان، گفت: امنیت، رفاه و سعادت ملّت‌ها در گرو تعامل و همکاری بین‌المللی است.
وزیر دفاع کره جنوبی گفت: درحالی که کره شمالی در ظرفیت‌های موشکی هسته‌ای پیشرفت می‌کند و آمادگی برای انجام هفتمین آزمایش هسته‌ای را کامل می‌کند، شرایط امنیتی خطیر ادامه دارد. براساس اطلاعات ارتش ما وضعیت دفاعی محکمی برای مقابله با تهدید‌های امنیتی حفظ کرده است.
نهادهای امنیتی وزارت دفاع انگلیس گزارش دادند که ارتش روسیه با تجمیع نیروهای خود در مناطق جنوبی اوکراین، در حال تداک یک حمله بزرگ یا دفع یک ضدحمله است.
فضاسازی ها نباید ما را در مسیر اجرای قانون و دفاع از ارزش ها هراسان کند؛ در عین حال باید بهره گیری از بستر شبکه اطلاعات و فضای مجازی برای مردم آسان و ارزان شود و امنیت مردم در این شبکه‌ها را افزایش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ