مشهد ـ رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور گفت: مشهد یکی از شهرهایی است که بسیاری کشورها از خواهرخواندگی با آن استقبال می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع با بیان اینکه در ابعاد مختلف از کشورهای آمریکای لاتین حمایت می کنیم، گفت: کشورهای آن منطقه تمایل زیادی به ارتباط و تعامل با ایران دارند.
وزیر دفاع گفت: صداقت و استحکام ایران در ابعاد بین‌ المللی و حضورش در مناطق مختلف و قدرت منطقه‌ای ایران نشان از این دارد که کشورهای دیگر تمایل زیادی به رابطه با ما دارند.
امضای تعداد زیادی از توافقنامه‌های همکاری میان ایران و ونزوئلا در جریان سفر رئیس جمهور کشورمان به کاراکاس، مورد توجه رسانه‌های عرب زبان قرار گرفته است.
یک مطالعه جدید آب و هوایی نشان می‌دهد که کشورهای ثروتمند و صنعتی باید مبلغ زیادی به عنوان خسارت به کشورهای فقیر بابت انتشار دی اکسید کربن بپردازند.
سفر شامل یادگیری زیادی در مورد فرهنگ‌ها، غذاهای مختلف و عاداتی است که منحصر به یک کشور خاص است.
در حالی که کشورهای زیادی بازی‌های تدارکاتی خود برای جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ را مشخص کرده‌اند، هنوز هیچ برنامه تدارکاتی برای تیم ملی ایران مشخص نشده است.
نگاهی به بازار خودرو در کشورهای همسایه نشان می‌دهد قیمت فروش خودروهایی نظیر تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو در کشورمان با اختلاف زیادی، گران‌تر از قیمت این خودرو‌ها در کشورهای همسایه است.
شمار زیادی از کشورهای عضو سازمان ملل از جمله ایران، روسیه، ونزوئلا و آمریکا از وضعیت حقوق‌بشر در فرانسه انتقاد کردند.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد کشورهای زیادی هستند که تمایل به ورود به درگیری اوکراین را دارند.
وی با بیان این‌که «ما در امر صادرات توفیقات زیادی داشتیم که قابل مقایسه با گذشته نیست»، یادآور شد: ما رشد نزدیک به دو و نیم برابری در این زمینه داشتیم و ۱۵ هزار فرصت شغلی - نسبت به سال قبل - بیشتر ایجاد کرده‌ایم. در زمینه بومی‌سازی قطعات که با سه هدف رفع تحریم‌ها، مقابله با خرابکاری صنعتی دشمن و صرفه‌جویی ارزی دنبال می‌شود، به تولید ۳۸ هزار قطعه و مواد مورد نیاز خود رسیدیم.
یک مقام سابق کاخ سفید گفت: کشورهای زیادی در سراسر جهان در حال کنار گذاشتن دلار در مبادلات نفتی و گازی خود هستند.
در طول تاریخ بازی‌های زیادی بوده‌اند که با تغییر محتوا روبرو شده‌اند، اما برخی از بازی‌ها از قفسه‌های فروشگاه‌ها بیرون کشیده شده‌اند، زیرا ظاهرا تجربه‌ی آن‌ها برای هیچ بازیکنی مناسب نبوده است.
رئیس مرکز مطالعات رسانه ای و راهبردی الرفد، با بیان اینکه عراق امروزی نمی تواند تحت پروژه آمریکایی ها قرار گیرد، تأکید کرد که نیروهای مردمی و مقاومتی زیادی مخالف حضور آمریکا در عراق هستند.
وزارت امور خارجه چین با بیان اینکه کشورهای زیادی در جهان از گردشگران چینی استقبال می کنند، مقابله بدون سیاست زدگی و تبعیض با کرونا را خواستار شد.
یحیی ابراهیمی: نظام جمهوری اسلامی ایران برای تربیت نیروی انسانی متخصص پزشک، هزینه و یک سری شرایط را فراهم کرده منتها برخی چنان با این قشر برخورد می‌کنند که نتوانسته‌ایم آنها را جذب کنیم.
مقامات و منابع محلی می‌گویند بخش زیادی از سلاح‌ها و تسلیحاتی که آمریکا و کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار می‌دهند، در بازارهای سیاه فروخته و به آفریقا منتقل می‌شود.
مقامات و منابع محلی می‌گویند بخش زیادی از سلاح‌ها و تسلیحاتی که آمریکا و کشورهای غربی در اختیار اوکراین قرار می‌دهند، در بازارهای سیاه فروخته و به آفریقا منتقل می‌شود.
رئیس بانک جهانی از رکود اقتصادی که شمار زیادی از کشورهای جهان در سال آینده با آن موجه خواهند شد، ابراز نگرانی کرد.
نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که شمار زیادی از کشورهای اروپایی که از تحریم‌های ضدروسی حمایت می‌کنند، از آغاز سال جاری در جمع عمده واردکنندگان محصولات این کشور بوده‌اند.
بوشهر- وزیر کشور با بیان اینکه بخش زیادی از افراد دستگیر شده که اظهار پشیمانی کردند آزاد شده‌اند، گفت: در برخی رسانه‌های کشورهای همسایه آشوب به مردم ایران آموزش داده می‌شود.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن کشورهای متجاوز به این کشور را به قبول مطالبات برحق و عادلانه که می تواند تاثیر مثبت زیادی در کمک به تحقق صلح و پایان جنگ و حل پرونده های متعدد منجر گردد، فرا خواند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: مترو تهران رتبه ۲۰ را در بین ۲۵۰ شهر دنیا دارد و جز قطار بخش زیادی از تجهیزات و خدمات توسط متخصصان داخلی تولید و ارائه می‌شوند.
رییس انجمن پاراشنا گفت: هر چند به خاطر قوانین و مقررات میزبان، امکان اعزام شناگران زیادی را به قونیه نداشتیم، اما نتایج راضی کننده است و شناگران بالاتر از انتظار ظاهر شدند.
ملی‌پوش کاتای تیمی کشورمان ابراز امیدواری کرد، اعضای این تیم انتظارات جامعه کاراته را برآورده و خوشرنگ‌ترین مدال را در بازی‌های کشورهای اسلامی کسب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ