مشهد- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: عملیات اجرای انتقال آب از دریای عمان به محور شرق کشور آغاز شده که تا پایان سال آینده عملیات انتقال آب دریای عمان به مشهد را اجرایی خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیر عامل آبفا خراسان رضوی گفت: ۲۳۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در قالب ۵۰ پروژه در هفته دولت وارد مدار بهره برداری بخش آب خراسان رضوی می‌شود.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: ۲ پروژه بزرگ انتقال آب به اصفهان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اما برای استمرار سرعت پروژه‌ها نیاز به تامین منابع مالی است.
معاون اول رئیس جمهور گزارش‌های ارائه شده از پروژه انتقال آب دریا را امیدبخش ارزیابی کرد و افزود: لازم است برای برخی پروژه‌ها که نسبت به برنامه زمانبندی عقب هستند برنامه جبرانی تدوین شود.
کرمان- رئیس‌جمهور امروز در ادامه سفر به استان از پروژه انتقال آب شرب به شهرهای کرمان و رفسنجان از سامانه‌ انتقال آب خلیج فارس بازدید کرد.
اصفهان- ۲۵ سال از تاریخ کلنگ زنی سد و تونل کوهرنگ سه می‌گذرد و این پروژه‌ انتقال آب که طبق قرارداد باید تا سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری می‌رسید پس از ربع قرن انتظار، همچنان بر زمین مانده است.
اصفهان- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: رقم سرمایه‌گذاری در فاز اول پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان ۲۵ هزار میلیارد تومان و در فاز دوم برای تجهیزات ۵۰ هزار میلیارد تومان است.
اجرای دو پروژه بزرگ برای انتقال بحران به جای دیگر!
بعد از اینکه اعلام شد باشگاه چلسی به دنبال انتقال آزاد گاوی در تابستان است، تاد بولی، مالک آبی ها با والدین این بازیکن دیدار خواهد کرد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: کارهای مطالعاتی پروژه انتقال آب غدیر به شهرستان‌های شوش و کرخه آغاز شده است.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
بهره برداری رسمی از سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه/ رئیسی: احداث این سامانه گواه توجه به محیط زیست است/ حق‌آبه کشاورزان و حق احدی در اجرای این پروژه ضایع نخواهد شد
به غیر از چهارمحال و بختیاری، خوزستان هم مخالف سرسخت پروژه بهشت‌آباد است و مخالفانش معتقدند که انتقال آب منابع معدنی و نمکی موجود در مسیر، باعث شور شدن آب می‌شود. میزان شوری آب کارون در پایین‌دست، اکنون به ۱۶ هزار میکروموس رسیده که مقداری از شوری آب دریا کمتر است.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: بخشی از پروژه تامین ۵۶۰ میلیون مترمکعب از منابع آب جنوب استان اصفهان آغاز شده اما برای ادامه نیاز به مساعدت و همراهی وزارت نیرو است.
در سفر استانی آیت‌الله رئیسی و اعضای هیأت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی از خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آغاز به کار کرد.
وزیر نیرو گفت: پیش بینی شده سامانه تأمین حقابه دریاچه ارومیه در بهمن ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار بگیرد که اجرای این پروژه ظرفیت انتقال ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب به دریاچه را فراهم می‌کند.
مشهد ـ مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: پروژه های حفاظت و تعادل بخشی منابع آب، طرح های انتقال آب و تصحیح الگوی مصرف راه حل های بحران کم آبی در خراسان رضوی است.
اهواز- وزیر کشور گفت: پروژه خط انتقال فاضلاب ملی راه تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه نهایی کردن پروژه انتقال آب از سد آزاد به سنندج یکی از مطالبات جدی مردم استان بود، افزود: سال گذشته این طرح تنها 15 درصد پیشرفت داشت.
مدیرعامل شرکت آب نیرو گفت: پروژه خط انتقال مستقیم آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج با عزم جهادی وزارت نیرو در دولت سیزدهم به مرحله بهره‌برداری رسید.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: پروژه انتقال آب جنوب‌تهران به دشت ورامین سال‌هاست که معطل مانده و دیگر نباید روی زمین بماند
با تصویب هیئت وزیران، اعتبار لازم به منظور مدیریت خشکسالی و تکمیل عملیات پروژه انتقال آب از سد آزاد به شهر سنندج در استان کردستان اختصاص یافت.
هاجر چنارانی، درباره پروژه انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، بیان کرد: بنده امروز هشدار می‌دهم که همان طوری که مافیا‌های بزرگ از فولاد مبارکه اصفهان بیرون زد، مافیا‌های بزرگ آب در پشت پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی وجود دارد.
علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو، برای انتقال آب از منابع جدید به همدان، در نخستین گام ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه تخصیص داد. پروژه انتقال آب به همدان به‌ صورت شبانه‌روزی آغاز شد و لوله‌کشی‌ها در حال انجام است.
پروژه انتقال آب سد طالقان به آبیک با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ