یک دختر بچه ۱۳ ساله که به نوعی از سرطان خون مبتلا بود، برای نخستین بار با استفاده از روش پیچیده مهندسی سلولی در جهان از این بیماری رها شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقدام به‌موقع کارکنان مترو در ایستگاه میدان جهاد، جان یک مسافر را نجات داد.
پسر 6 ساله چینی که به نردبان در حال فروریختن چنگ زد تا پدرش را از سقوط بد نجات دهد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به ۱۵۸۶ نفر در یک هفته گذشته، گفت: در این مدت زمان، ۶۶۳ نفر توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر نجات پیدا کردند.
حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد. او خاطر نشان شد: در حال حاضر ۶۴ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر اردبیل در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.
عکس العمل سریع یک موتورسوار مسابقه جان رقیبش را از مرگ نجات داد.
بخشدار مرکزی قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این زن مسن پس از غفلت خانواده وی برای نجات دام‌های خود که در بستر رودخانه گیر افتاده بودند رفته، ولی متأسفانه به دلیل گیر افتادن وسط سیل آب وی را با خود می‌برد.
ویدئویی از دوربین های مدار بسته که نجات جان یک شهروند توسط پلیس را نشان می دهد پر بازدید شده است.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در یک هفته گذشته ۷۲ عملیات نجات فنی توسط امدادگران هلال احمر در جاده‌های کشور انجام شده است.
با قدرت گرفتن نازی‌ها، از خانواده استرن و خانواده‌های دیگر مانند آن‌ها بازجویی می‌شد. بعد ازآنکه سیگبرت در سال ۱۹۳۵ فوت کرد، زندگی روزبه‌روز سخت‌تر شد. بعضی از بچه‌ها هلند را ترک کرده بودند و جوانا مارگارت هم بعد از آن‌ها رفت و بعضی از مبلمان خانه و نقاشی‌ها را با خود برد.
در آن لحظه فقط به نجات جان آن کودک فکر می‌کردم اصلا به این فکر نکردم که فوتبالیست هستم و ممکن است کارم آسیب ببیند...
لحظه نجات یک سگ که با خوردن یک توپ در حال خفه شدن بود و توسط دامپزشک سریع و حرفه‌ای نجات یافت را ببینید.
در این ویدیو نجات دادن جان یک گربه توسط یک مرد از سقوط را مشاهده می‌کنید.
سگ قهرمان جان یک خانواده را در زلزله ترکیه نجات داد.
معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: روز گذشته یک لنج چوبی باری با ۸ نفر خدمه در ۸۰ مایلی از بندر چابهار دچار آتش سوزی شده بود که ۴ نفر خدمه آن توسط یک کشتی خارجی و با هماهنگی مرکز (MRCC) چابهار نجات یافتند.
مدیر ارشد تیم جستجو و نجات بریتیش کلمبیا گفت: بدون دریافت این پیام اضطراری احتمالاً بیش از یک هفته زمان می‌برد تا آن‌ها بتوانند این دو زن را پیدا کنند.
صبح امروز یک جوان ۲۱ ساله وارد حریم ریلی ایستگاه میدان محمدیه شد اما با اقدام به موقع راهبر مترو، از مرگ نجات یافت.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز گفت: با اقدام سریع مأموران پلیس، دختر جوان از غرق شدن در آب نجات یافت.
یک میکروسکوپ کوچک که می تواند هنگام جراحی در فضاهای تنگ و باریک داخل بدن مانورهایی انجام دهد، به تسریع درمان سرطان سینه کمک می کند.
چند روز پس از عرضه اپل واچ سری ۸، این ساعت هوشمند توانست ابتلای یک فرد به بیماری قلبی کشنده را تشخیص دهد.
بجنورد- مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: یک شهروند وظیفه شناس بجنوردی ۲ کودک ۴ و ۸ ساله که در طبقه چهارم مجتمع مسکونی گرفتار آتش شده بودند را نجات داد.
رضا سرسنگی آسیب شناس تیم ملی هندبال نوجوانان در پایان دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان در قهرمانی آسیا به بازیکن حریف که بیهوش شده بود کمک کرد.
دقایقی پیش ماموران پلیس پیشگیری پایتخت در اقدامی قابل تحسین جان یک شهروند را نجات دادند.
طی یک پروژه آزمایشی عینک های هوشمندواقعیت افزوده در اختیار نیروهای اورژانس قرار گرفت تا هنگام انتقال بیماران بدحال به بیمارستان با پزشکان ارتباط برقرار کنند. این روند درمان را تسریع می کند.
رئیس سازمان امدادونجات گفت: امدادگران هلال احمر در یک هفته گذشته جان ۸۰۹ هموطن را در حوادث مختلف نجات داده‌ و در مجموع به حدود ۱۶ هزار نفر امدادرسانی کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ