رضا سرسنگی آسیب شناس تیم ملی هندبال نوجوانان در پایان دیدار نیمه نهایی مقابل عربستان در قهرمانی آسیا به بازیکن حریف که بیهوش شده بود کمک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مسافر خوش ذوق با استفاده از یک نرم افزار گوشی سرعت هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 را به هنگام تیک آف ثبت کرد.
تصاویر دلخراش از سرعت عمل پایین یک زن که باعث گیر کردنش بین در و خودرو شد و مرگ این زن را رقم زد. منبع:
ویدئویی از چپ کردن ماشین عروس و داماد خیابان جام‌جم زاهدان را مشاهده کنید.
یک دستگاه سواری سمند که با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در اهواز مشغول رانندگی بود در اتفاقی ترسناک چپ و لحظه وقوع این حادثه واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
یک دستگاه سواری سمند که با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در اهواز مشغول رانندگی بود در اتفاقی ترسناک چپ و لحظه وقوع این حادثه واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
سرعت مشت زنی عجیب یک زن که باعث غافلگیری حریفش شد.
زارع‌پور، وزیر ارتباطات در حاشیۀ بازدید از نمایشگاه الکامپ، در پاسخ به انتقادات از وجود اختلالات در اینترنت ایران گفت: «همین الان اختلالِ اینترنت را به من نشان بدهید.»
ویدیویی از بازسازی تصادف مرگبار با سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را ببینید. منبع: خبرفوری
یک نیسان جی‌تی‌آر با سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت در اتفاقی ترسناک، دجار نقص فنی وحشتناکی شد. منبع: خبرفوری
یک موتورسیکلت در اتفاقی ترسناک هنگام موتورسواری با سرعت بالا لیز خورد. منبع: خبرفوری
متهمان کنار خودروی پژو پارس دیگری که پارک شده بود توقف کرده و یکی از متهمان از خودرو پیاده شده و اقدام به باز کردن در خودروی پارک شده می‌کند که مأموران سریعا برای دستگیری متهمان وارد عمل می‌شوند.
وزیر ارتباطات در آیین افتتاح ۶ پروژه مهم ارتباطی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اینترنت فیبر نوری تست سرعت گرفت. منبع: ایرنا
(ویدئو) اژه‌ای: مجازات ضاربین و قاتلین حوادث اخیر با نهایت سرعت انجام شود
رئیس پلیس راه استان سمنان از نجات مسافران یک اتوبوس خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سانحه ۳۰ مسافر اتوبوس با کمک شاگرد راننده از مرگ حتمی نجات یافتند. وی با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
قطار سریع‌السیر ژاپن که ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد، تقریبا هر کیلومتر در ۷ ثانیه است.
زمانی که هواپیمای به ارتفاعی معادل ۷۰۰۰ متر تا ۹۰۰۰ متر می‌رسد یعنی به عبارتی ۲۵۰۰۰ فوت تا ۳۰۰۰۰ فوت، سرعت آن را با عدد ماخ قیاس خواهند کرد و این سرعت را به شکل درصدی از سرعت ‌صوت اعلام می‌کنند.
در اتفاقی عجیب یک سمند بدون داشتن فرمان توسط راننده خود با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت مشغول حرکت در جاده بود و صحنه عجیبی را خلق کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: سرعت و شتاب علمی ایران در جهان اولین است و این مساله بارها از زبان رهبری بیان شده.
زارع پور تاکید کرد: اگر کندی در پیام رسان‌های داخلی مشاهده کردید با شماره ۱۹۵ تماس بگیرید، حتما رسیدگی می‌شود.
جنگنده مافوق صوت KF-۲۱ کره جنوبی پرواز آزمایشی خود را با موفقیت انجام داد.
نیکلاس آکلند به ۱۹ ماه حبس و محرومیت از رانندگی به مدت ۳ سال و ۹ ماه محکوم شد. تصویر منتشر شده در دادگاه مربوط به فوریه ۲۰۲۲ است که امروز منتشر شد. سارق با سرعت ۲۰۰ کیلومتر با خودروی سرقتی رنجروور هنگام تعقیب و گریز با پلیس چپ کرد.
تصاویری از جمع شدن خودروی مرسدس بنز به دلیل برخورد با یک درخت با سرعت 230 کیلومتر را ببینید.
رییس ستاد اربعین حسینی گفت: اساس نگرانی عدم آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائرین، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، از طرف دیگر کثرت جمعیت و هوای گرم؛ همه این‌ها دست به دست هم داده که ما را بر خلاف میل خودمان و جمع حاضر در جلسه به این نتیجه برساند که، چون امنیت و سلامت عموم زائرین عزیز برای ما خط قرمز است نتیجه بر این شد که کلیه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زائرین به عراق، تا اطلاع ثانوی مسدود شود
جدیدترین وسیله نقلیه طراحی شده توسط زاپاتا که بر اساس فناوری توربین کوچک او ساخته شده است، یک صندلی از جنس فیبر کربن است که نیروی آن توسط ۱۰ جت کوچکی تامین می‌شود. این صندلی پرنده را می‌توان به نوعی مانند پهپاد‌های مولتیکوپتر سرنشین دار کوچک دانست که می‌تواند علاوه بر پرواز عمودی، با حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت به صورت افقی پرواز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ