معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در یک هفته گذشته ۷۲ عملیات نجات فنی توسط امدادگران هلال احمر در جاده‌های کشور انجام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان - وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: در راستی حرکت به سمت خودروهای برقی ۷۲ ایستگاه شارژ سریع خودرو تا هفته دولت در تهران راه اندازی می شود
سازمان لیگ اسامی محرومان لیگ‌برتر، لیگ یک و لیگ دو را در فصل آتی اعلام کرد و مدیر سایپا یکی از محرومان شروع فصل آتی است.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در ۳ استان، گفت: ۳۵ تیم امدادی در عملیات کمک‌‎رسانی به هم‎وطنان شرکت کردند.
سخنگو صنعت برق گفت: افزایش ۵ هزار مگاواتی مصرف برق در روز جاری یک رشد ۷.۲ درصدی را نشان می‌دهد که در مقایسه با رشد مصرف‌های ۲، ۳ و ۴ درصد، عدد بزرگی محسوب می‌شود.
تیم تازه سقوط کرده به لیگ یک قرار است بزودی صاحب سرمربی شود.
معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از انجام عملیات امداد و نجات ۷۲ ساعته برای مواجه با اثرات وزش بادهای ۱۲۰ روزه خبر داد.
رسانه‌های فلسطینی از شهادت ۱۷ نفر در ۷۲ ساعت اخیر و در جریان تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون ایثارگر ‌و خانواده‌های آنها تحت پوشش بنیاد شهید هستند، گفت: آیین نامه کمک معیشت ابلاغ شد.
۷۲ ساعت دیگر مجمع باشگاه پرسپوليس انجام خواهد شد تا شاهد تغییراتی مدیریتی در این تیم باشیم.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ قاتل متواری در کمتر از ۷۲ ساعت پس از ارتکاب جرم در عملیات کلانتری امین آباد، خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به حجم عملیات‌های هلال احمر در ۷۲ ساعت گذشته گفت: در سه روز گذشته ۱۷۳ مصدوم حوادث و سوانح مختلف توسط ناوگان هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
سازمان هواپیمایی نپال با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود: تا کنون اجساد ۴۰ نفر در حادثه سقوط هواپیما در شهر بوکارا پیدا شده است.
رسانه ها از کشته شدن تمامی ۷۲ سرنشین هواپیمای سقوط کرده در نپال خبر می دهند.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، با توجه به پیش بینی درآمد ۸۳۸ هزار و ۶۰۹ میلیارد تومانی مالیات، سهم مالیات از درآمدهای دولت برای سال آینده ۷۲ درصد خواهد بود.
مصرف گاز بخش خانگی در ۲۴ ساعت گذشته با سه درصد افزایش در روز شنبه (دهم دی‌ماه) به ۶۱۰ میلیون مترمکعب رسید.
مقامات صهیونیست به دلیل ترس از عملیات های مقاومتی فلسطینی‌ ها به ارتش رژیم صهیونیستی دستور آماده باش ۷۲ ساعته داده اند.
منابع عبری در گزارشی مدعی ورود یک یگان از ارتش رژیم صهیونیستی به داخل اراضی سوریه با عبور از منطقه جولان اشغالی و حضور ۷۲ ساعته آنها در اراضی این کشور خبر دادند.
کوناشنکوف افزود: نیروهای عملیاتی و تاکتیکی، نیروهای هوایی ارتش، موشکی و توپخانه‌ای پایگاه فرماندهی تیپ ۷۲ نیروهای مسلح اوکراین در جمهوری دونتسک را بمباران کردند و ۶۷ واحد توپخانه و تجهیزات نظامی را در ۱۸۴ منطقه هدف قرار دادند.
وزیر بهداشت، با اعلام خسارت به ۷۲ آمبولانس اورژانس در حوادث اخیر گفت: اغتشاشگران به خودشان هم رحم نمی‌کنند.
مدیرعامل شرکت خاکریزآب از اجرای عملیات نصب قطعات پیش ساخته بتنی در مسیر شمال به جنوب خیابان شهید آریافر (محل تقاطع با بزرگراه جلال آل احمد) طی یک بازه زمانی ۷۲ ساعته خبر داد.
یحیی گل‌محمدی مرخصی سه روزه را به یورگن لوکادیا داده است.
سردار حسین اشتری با بیان اینکه در شرایط فعلی مرز‌ها گنجایش و ظرفیت پذیرش زائران جدید را ندارد، گفت: در تلاشیم تا زائرانی که در پایانه‌های مرزی هستند و امکان بازگشت برای آن‌ها وجود ندارد، پذیرش شوند.
شیراز – دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: مقابله با فساد اداری و فساد مدیران با جدیت ویژه دنبال می شود واز سال گذشته تا کنون ۷۲ مورد پرونده در ارتباط با فساد مدیران ارشد داشتیم.
کمیته ایمنی و کمیسیون رفع خطر در محل تاور کج شده در زعفرانیه تشکیل و تدابیر ایمنی، عملیات اجرایی و ترافیکی در حال انجام است و به طور تقریبی ظرف ۷۲ ساعت به اتمام می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ