روزنامه خبر ورزشی در تیتر اول امروز خود به بیماری های تاج بعداز ناکامی‌های تیم ملی یا شکایت ویلموتس اشاره کرده و به آن طعنه زده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید او و شاگردانش انگیزه بسیاری برای شکست منچسترسیتی در سوپرجام انگلیس دارند.
حفظ آب بدن امری ضروری است، به ویژه در هوای گرم. اما از قرار معلوم فراموش کرده ایم که هر نوشیدنی‌ای عمدتاً از آب است، حتی چای و قهوه. بدن ما بهترین معیار برای پی بردن به زمان نوشیدن آب است. هر زمان که احساس تشنگی کردید یعنی وقت نوشیدنی است.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: وقت پاسخگویی آمریکا در دادگاه بین‌المللی فرا رسیده است.
ستاره فینال حذفی، کمتر از 24 ساعت بعد از درخشش در دربی، تهران را برای تعطیلات ترک کرد.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان باید همه به این نتیجه رسیده باشند که پرسپولیس لیاقت قهرمانی‌ها را دارد.
کارشناس فوتبال ایران جنگ قهرمانی را مشروط به نداشتن اشتباهات فردی و تیمی از جانب مدعیان جام دانست.
رئیس‌جمهور اوکراین تاکید کرد که ناتو باید تصمیم‌گیری لازم برای پذیرش عضویت این کشور را صورت دهد.
بودند مسئولانی که تاکید می‌کردند، نصب کارتخوان در مطب‌ها الزامی است و با متخلفان برخورد خواهد شد؛ اما حتی در اظهارات این دست مسئولان نیز نکاتی به چشم می‌خورد که نشان از فقدان عزم جدی برای برخورد با این تخلف داشت: «استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان فقط برای این جامعه و گروه پزشکی نیست و معتقدیم که علاوه بر برخی از اعضای جامعه پزشکی، بازاریان و اصناف مختلف هم سعی می‌کنند از کارتخوان استفاده نکنند و اکنون این موضوع بسیار فراگیرتر شده است.»
بهترین فرصت برای اثبات درستی ادعای همیشگی قلعه نویی فرا رسیده: در حق من جفا شده.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از رساندن این تیم به جام جهانی برکنار شد، پس از چند ماه سکوت گفت: پس از جدایی از ایران ۵-۶ پیشنهاد داشتم که نپذیرفتم، اما حالا وقتش رسیده ریسک کنم.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از رساندن این تیم به جام جهانی برکنار شد، پس از چند ماه سکوت گفت: پس از جدایی از ایران ۵-۶ پیشنهاد داشتم که نپذیرفتم اما حالا وقتش رسیده ریسک کنم.
شاید فکر کنید همه جای خانه را تمیز کرده اید و گوشه و کنار خانه برق می‌زند. اما وقتش رسیده دوباره فکر کنید، زیرا حتما این سه فضا را فراموش کرده اید. البته، فقط نباید تا موقع خانه تکانی صبر کرد. شما باید هر چند وقت یکبار این فضا‌هایی که در ادامه نام می‌بریم را تمیز کنید.
سرمربی ناپولی بعد از پیروزی دو بر صفر در خانه فرانکفورت، غرور را بزرگترین دشمن تیمش دانست.
رئیس جمهور اوکراین خواستار تقویت توان تسلیحاتی این کشور از طریق متحدان غربی آن شد.
تیری هانری در برنامه‌ای زنده خودش را یکی از شانس‌های سرمربیگری تیم ملی آمریکا مطرح کرد.
مارکینیوش، کاپیتان پاری سن ژرمن، از عملکرد این تیم در هفته‌های اخیر به هیچ وجه راضی نیست.
محمدرضا آزادی، گلزن تیم آلومینیوم، جدیدترین شش گله لیگ برتر فوتبال ایران است.
یکی از رایج‌ترین مشکلات سخت افزار‌ها که به تعمیر احتیاج پیدا می‌کند، مربوط به باتری است. بی‌توجهی کردن در نگهداری از باتری نه تنها باعث عملکرد ضعیف سیستم می‌شود، بلکه می‌تواند به سخت‌افزار‌های مجاور خودش هم آسیب وارد کند. به‌طور مثال حرارتی که از یک باتری معیوب تولید می‌شود می‌تواند باعث سوختن یا وارد شدن آسیب‌هایی جدی به دیگر قطعات الکترونیکی مجاور آن شود.
رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند
مربی هوادار می گوید بازیکنان این تیم با کیفیت و‌با انگیزه هستند ولی با تغییرات در نیم فصل دوم قطعا روندشان بهتر از قبل خواهد شد.
ریچارلیسون، مهاجم تیم ملی برزیل، از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که این تیم پس از مدت‌های طولانی بار دیگر فرصت بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر را دارد.
جامدات زیستی یا بیوسولید‌ها نه تنها سه عنصر ضروری کود‌ها یعنی نیتروژن، فسفر و پتاسیم را در حد بالایی دارند بلکه حاوی سایر مواد مغذی مورد نیاز گیاهان برای سلامتی و رشد مانند منیزیم و سدیم می‌باشند و به گیاهان کمک می‌کنند تا این مواد مغذی را جمع کنند.
در خاطرات «جارد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ» آمده که در ۳ ژانویه ۲۰۲۰ در حالی ترامپ در جلسه‌ای برای تدارکات انتخابات ریاست جمهوری حضور داشت، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی وقت امریکا، وارد اتاق شد و خطاب به ترامپ گفت: «آقای رئیس جمهور، وقتش رسیده است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ