برنلی به دلیل استفاده از ترکیبی کاملا متفاوت و بسیار ضعیف‌تر در دیدار برابر ردینگ با اتهاماتی روبرو شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این تحقیق که اخیرا در مقاله‌ای در ماهنامه انجمن نجوم سلطنتی (MNRAS) منتشر شده است، شواهد واضحی از تغییرات دما در کهکشان دوردست را نشان می‌دهد. این امر وجود دو منبع گرما منحصر به فرد را نشان می‌دهد: یک سیاهچاله غول‌پیکر در هسته کهکشان و گرمای تولید شده توسط ستارگان تازه تشکیل شده در دیسک چرخان اطراف آن.
مدیرعامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) با بیان این‌که نخستین موتور از خانواده موتور سه استوانه ایران خودرو، توربوشارژ و دارای گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر و قدرتی در حدود ۱۲۰ اسب بخار است، گفت: این محصول پیشتاز خانواده موتور سه استوانه بوده و پس از آن نیز موتور تزریق مستقیم آن قرار دارد که طی هفته های آینده برای نخستین بار روشن خواهد شد تا توسعه احتراق آن آغاز شود.
یک کمیته سنای آمریکا ایمنی انبارهای آمازون را بررسی می کند. برنی سندرز رییس کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی(HELP) با ارسال نامه ای به اندی جسی مدیر آمازون از آغاز تحقیق خبرداده است.
شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) در راستای رسالت ذاتی خود در حوزه تحقیقات و پژوهش و عمل به مسوولیت اجتماعی و جذب نخبگان علمی و دانشگاهی و ایده‌های نو، با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف به برگزاری رویداد ایده‌محور و فناورانه «شتاب‌دهی قوای محرکه» اقدام کرده است.
رگولاتور رقابت انگلیس تحقیقی درباره صنعت هوش مصنوعی آغاز کرده تا نگرانی های احتمالی مربوط به رقابت و حقوق مصرف کننده را برطرف کند.
مسیری که ایران در زمینه بازمعماری سیاست‌های صنعتی خود در حوزه به کارگیری اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان و ورود تحقیق و توسعه به تازگی شروع کرده است، مسیر بسیار مهم و با چشم‌انداز روشن است که علاوه بر تحول بزرگ صنعتی و آغاز مسیر تحول صنعتی مبتنی بر علم و فناوری، کشور را به توسعه صنعتی چند وجهی و خارج از اقتصاد تک‌بعدی خواهد رساند.
با گذشت حدود ۹ ماه از ماجرای آغاز روند تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری کماکان مشخص نیست چه تخلفاتی از سوی این فدراسیون با توجه به محورهای شش‌گانه اتهامات وارده، صورت گرفته است!
دولت ویتنام از ماه می ۲۰۲۳ تحقیقی درباره فعالیت های  تیک تاک در این کشور را آغاز می کند تا پیروی اپ چینی درخصوص مدیریت محتوا، پرداخت مالیات و سیاست های تجاری از قوانین ویتنام را تضمین کند.
دادستانی تورین قصد دارد تحقیقات جدیدی را آغاز کند و این بار بودجه سال 2022 یوونتوس را هم مورد بررسی قرار دهد.
پژوهشگران با بررسی پنج فسیل از پرندگان دوره کرتاسه سعی کردند به این سؤال پاسخ بدهند که محیط‌زیست آن‌ها چگونه بر شیوه حفظ بافت‌های نرم‌شان اثر گذاشته است. از این رو، آن‌ها فسیل پرندگانی را از بایگانی موزه تاریخ ملی «شاندونگ تیانیو» انتخاب و تحقیق خود را آغاز کردند.
رئیس کلینیک تحقیق و توسعه مرکز جامع توانبخشی از آغاز فرآیند توانبخشی سالمندان در مرکز جامع جمعیت هلال احمر خبر داد.
پرونده‌ای درباره ناپدید شدن مرد جوان تشکیل شد و گروهی از مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران، جست‌وجو برای یافتن ردی از وی را شروع کردند. درحالی‌که تحقیقات پلیس آغاز شده بود، ۲۴ساعت بعد، برادر او مجددا راهی اداره آگاهی شد و اطلاعات تازه‌ای در اختیار تیم تحقیق قرار داد.
دولت تایوان به اتهام فعالیت غیرقانونی تحقیقاتی علیه تیک تاک آغاز کرده و هشدار داده چین این پلتفرم را برای انتشار اخبار جعلی به کار می برد.
ناظر رقابت انگلیس تحقیقات عمیقی درباره سلطه مرورگرهای موبایل اپل و گوگل آغاز کرده است.
همزمان با روی کارآمدن احزاب تندرو صهیونیستی، آمریکا تحقیقات درباره قتل شیرین ابوعاقله را آغاز می کند.
همزمان با روی کارآمدن احزاب تندرو صهیونیستی، آمریکا تحقیقات درباره قتل شیرین ابوعاقله را آغاز می کند.
همکاری باشگاه منچسترسیتی با یک بنگاه شرط‌بندی باعث شده که تحقیقاتی درباره نشانه‌های غیرمتعارفی که در این همکاری دیده شده است آغاز شود.
همکاری باشگاه منچسترسیتی با یک بنگاه شرط‌بندی باعث شده که تحقیقاتی درباره نشانه‌های غیرمتعارفی که در این همکاری دیده شده است آغاز شود.
همکاری باشگاه منچسترسیتی با یک بنگاه شرط‌بندی باعث شده که تحقیقاتی درباره نشانه‌های غیرمتعارفی که در این همکاری دیده شده است آغاز شود.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا(FTC) تحقیقات درباره خرید شرکت «آی ربات» توسط آمازون را به مبلغ ۱.۷ میلیارد دلار آغاز می کند.
اندونزی تحقیق درباره نشت اطلاعات شخصی سرویس اینترنت «ایندی هوم» متعلق به شرکت دولتی پی تی تلکام و یک شرکت دولتی دیگر به نام «PLN» را آغاز کرده است.
باشگاه چلسی تحقیقاتی را درباره احتمال توهین نژادپرستانه به سون هیونگ مین آغاز کرده است.
جلسه علنی مجلس به ریاست «محمدباقر قالیباف» آغاز شد و گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دستور کار قرار گرفت.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ