نمایندگان مجلس مدت تعهد مشمولان رشته‌های تخصصی پزشکی که قبل از لازم الاجراشدن این قانون فارغ التحصیل شده اند را به میزان دو برابر دوره تحصیلی مصوب بدون اعمال ضریب منطقه‌ای تعیین کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدت زمان مصدومیت کمال کامیابی‌نیا مشخص شد.
مهدی تاج می‌گوید مشکل قرارداد مربیان تیم‌های ملی حل شده است.
سفر به دبی، شهری که با زیبایی های فراوان، فرهنگ چندگانه، و زندگی شبانه پر جنب و جوشش مشهور است، همیشه یک تجربه جذاب و هیجان انگیز است. در هر صورت، برای رفتن به این شهر فوق العاده، باید در نظر داشته باشید که ویزای لازم را اخذ کنید. یکی از نکات مهم درباره ویزای دبی، مدت زمان اعتبار آن است.
بهبود مصدومیت علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس بین ۳ تا ۸ هفته طول می‌کشد.
زمین در روزگاران گذشته دوره‌ای را پشت سر گذاشته که به‌نظر می‌رسد همه چیز آن، کندتر از حالت کنونی بوده است. تحقیقات نشان می‌دهند که طی آن دوره، حرکت صفحات تکتونیکی، فرآیندهای شیمیایی و تکامل اشکال ساده حیات، همگی در حالت توقف قرار داشته‌اند. این دوره که به‌عنوان «میلیارد سال خسته کننده» شناخته می‌شود، با کاهش سرعت چرخش زمین به دور خود تا ۱۹ ساعت در طول روز منجر شد.
وکلای حمید نوری در دهمین جلسه دادگاه تجدید نظر ایرادات و اشکالات اساسی به روند بازداشت و محاکمه وی در سوئد وارد کردند.
وزیر کشور گفت: باید مدت زمان انتظار پشت مرزها برای زائران در اربعین کاهش یابد و بتوانیم هر چه سریع‌تر زوار را از مرزها عبور دهیم.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران از کاهش مدت انتظار صدور رأی تطبیق مصادیق ایثارگری به یک ماه تا پایان سال جاری خبر داد.
مدت خدمت سربازی در حال حاضر چند ماه است؟
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مدیرانی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند مانند دوره‌های گذشته ۶ ماه پیش از ثبت‌نام باید استعفا دهند.
بازیکنان تیم ملی و کادر فنی به استراحت دو روزه رفتند.
قرارداد سالار آقاپور بازیکن جوان تیم ملی فوتسال ایران با باشگاه پالما اسپانیا سه ساله است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به مدت زمان قراردادش با این تیم واکنش نشان داد.
منابع امنیتی از وقوع تحولاتی در شمال اراضی اشغالی خبر می دهند که موجب شده نخست وزیر رژیم صهیونیستی سفر سه روزه اش به آلمان را کوتاه کند.
براساس توافق انجام شده، قرارداد اولیه قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال تا جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت دو طرف، تا جام جهانی تمدید می‌شود.
آنجلینا جولی خواستار تعهد طولانی مدت بین المللی برای حمایت از احیای منطقه سنجار و زادگاه ایزدی‌های عراق شد.
بر اساس رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مدت خدمت نظام وظیفه مشمولان قانون کار به عنوان سابقه کارگاهی کارگر برای دریافت مزایای پایان کار لحاظ می‌شود.
طبق مصوبه مجلس، ترخیص و صدور گواهی پایان تعهد پزشکان طرحی که مدت تعهد سه برابری آنان به پایان نرسیده منوط به تعیین جایگزین از جانب وزارت بهداشت خواهد بود.
مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در حالی روز جمعه با برگزاری دیدارهای مرحله نهایی پیگیری می‌شود که برخی از تیم‌ها همچنان از زمان محدود برگزاری لیگ ناراضی هستند.
بیماران مبتلا به کووید طولانی هنگام انجام وظایف مرتبط با شغل خود با دشواری‌هایی روبرو می‌شوند. نتیجه بررسی آنان در مرکز اختلالات عملکرد مغز در دانشگاه وندربیلت پس از گذشت چندین ماه از ابتلای اولیه‌شان به کووید وجود نقص‌های عمیق در حافظه را نشان داد.
اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که صحبت‌ها درباره تغییر در کابینه دولت چقدر جدی است، بیان کرد: آقای رئیس‌جمهور با هیچکس عقد اخوت نبسته‌اند؛ تغییر یا باقی ماندن برای بنده به عنوان رئیس دفتر و سایرین، در مدار کارآمدی است.
معاون وزیر صمت گفت: از اول شهریور تا آخر آبان ۴ گروه کالایی صادراتی به قطر که یکی از آنها خشکبار است، تنها ۷۰ درصد تعهد ارزی خواهند داشت و مدت بازگشت ارز نیز ۶ ماه باشد.
رتبه 136 کنکور ریاضی « دزد » شد!
با عنایت به تعهد، تجارب اجرایی و آشنایی دیرینه ای که با فعالیت های فرهنگی در خارج از کشور دارید و بنا بر مصوبه شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و موافقت مقام معظم رهبری و ولی­ امر­ مسلمین جهان، حضرت آیت­ الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، به موجب این حکم برای مدت سه سال به عنوان «رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» منصوب می شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ