سرپرست فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: به عنوان مسئول در این عرصه، تعهد اولویت و اصل ما در برنامه ریزی و مسیر حرکتی ما خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بلینکن گفت: «من فکر می‌کنم آنچه در نیجر اتفاق افتاد و آنچه اکنون ادامه دارد توسط روسیه یا واگنر تحریک نشده است اما آنها سعی می‌کنند از این وضعیت بهره‌برداری کنند».
سرمربی نساجی در واکنش به اظهارات مایلی‌کهن مبنی بر اینکه او با توصیه قلعه‌نویی سرمربی نساجی شده گفت: سعی کردم همیشه نان بازوهایم را بخورم. تا زمانی که بتوانم کمک کنم، کار می‌کنم. روزی هم نتوانم کمک کنم با یک خداحافظی همه را خوشحال می‌کنم.
رضا اسدی که توسط خبرنگاران در تمرین تیم ملی محاصره شده بود، نظر خاصی در مورد تورنمنت کافا و سودمند بودن آن برای تیم ملی ارائه کرد.
مدیر روابط عمومی سازمان لیگ می‌گوید اینکه چه تعداد هوادار در دربی احتمالی می‌توانند به استادیوم بروند، در حیطه اختیار آنها نیست.
رئیس هیئت فوتبال مازندران به غیبت نمایندگان فدراسیون در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
صدآنلاین| مهاجم پرسپولیس گفت: تعجب می‌کنم چرا بعضی‌ها دائما سعی دارند به زعم خودشان برای پرسپولیس مشکل درست کنند.
دومین تنیسور برتر جهان کارلوس آلکاراس در مورد پیروزی برابر الکساندر زورف در دور چهارم مسابقات خاکی سری مسترز در مادرید (اسپانیا) اظهار نظر کرد.
ستاره سابق فوتبال ایران و استقلال به انتقاد از کی‌روش و اعضای قبلی هیات مدیره استقلال پرداخت.
من دادیار کیفری بودم و ۷۰۰ زندانی داشتم. من در فضای قضاوت با زندگی انسان‌ها سر و کار دارم. قضاوت برای من فقط یک شغل نیست. مثلا اگر مراجعینم زن و شوهری باشند که دچار مشکلات عاطفی شده باشند، سعی می‌کنم تا جایی که قانون اجازه می‌دهند به آن‌ها کمک کنم که مشکلشان حل شود. این خیلی برای من لذت‌بخش است.
رضازاده درباره تغییر وزن عجیب خود و علت آن گفت: بنده در دوران اوج ورزشی ام ۱۶۲ کیلوگرم بودم و امروز حدود ۳۰ کیلوکاهش وزن داشته‌ام. این موضوع هم به بیماری دیابت برمی گردد و هم ورزش کردن. سعی می‌کنم هر روز پیاده روی داشته باشم و رژیم غذایی هم دارم.
اول شوکه شده بودم، اصلاً باورم نمی‌شد چه اتفاقی برایم افتاده است. خیلی می‌ترسیدم. بعد موضوع را به یکی از دوستانم گفتم. او به من پیشنهاد داد شکایت کنم. دوستم به من گفت سیاوش دیگر به سراغت نخواهد آمد. بعد از آن روز سیاوش دیگر به تلفن‌های من جواب نداد تا اینکه تهدید کردم شکایت می‌کنم. خودش با من تماس گرفت و سعی کرد مرا آرام کند. وقتی دید موفق نمی‌شود تهدید کرد موضوع را به دکتر می‌گوید. با این حال من شکایت کردم.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید تیمش راه ماندن را در ادامه لیگ برتر پیدا می‌کند.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید تیمش راه ماندن را در ادامه لیگ برتر پیدا می‌کند.
علیرضا جهانبخش گفت از اتفاقات ایران راضی نیستم. سعی می‌کنم از مردم کشورم حمایت کنم.
ملی پوش ایرانی پورتو تاکید کرد با وجود اینکه هت‌تریک کار سختی است ولی تلاش می کند تا این کار را بیشتر انجام دهد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از هت تریک برای این تیم در لیگ پرتغال، گفت: سعی می‌کنم همچنان برای تیمم موثر باشم.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از هت تریک برای این تیم در لیگ پرتغال، گفت: سعی می‌کنم همچنان برای تیمم موثر باشم.
همیشه سعی کردم آزاده باشم. این کار به خاطر رای نیست. من به میرشاد ماجدی رای دادم. به عنوان یک انسان می‌توانم تصمیم بگیرم.
رییس جدید کمیته ملی المپیک گفت: مطمئن باشید من هیچ تقابلی با فدراسیون ها و وزارت ورزش نخواهم داشت.
علی اصغر مجرد معتقد است که باخت در رقابت‌های دوستانه تجربه خوبی برای تیم ملی جهت حضور در مسابقات مهم‌تر محسوب می‌شود.
نماینده جمهوری‌خواه پس از شکست در رای‌گیری درون‌حزبی جمهوری‌خواهان تأکید کرد تمام تلاشش را به کار می‌گیرد که رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر وارد کاخ سفید نشود.
معاون وزیر کشور گفت: به رغم اینکه در تلاش هستیم تا مشکل کمبود اتوبوس را حل کنیم اما احساس می‌کنم ما معضل کمبود اتوبوس را داریم و باید سعی کنیم راهکاری برای رفع این مشکل پیدا کنیم.
معاون وزیر کشور گفت: به رغم اینکه در تلاش هستیم تا مشکل کمبود اتوبوس را حل کنیم اما احساس می‌کنم ما معضل کمبود اتوبوس را داریم و باید سعی کنیم راهکاری برای رفع این مشکل پیدا کنیم.
سرمربی تیم هوادار صحبت های جالبی در خصوص خارجی های آلومینیوم اراک و مصاحبه فیروز کریمی انجام می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ