شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی را برای آذرماه اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاری سن ژرمن تمام تلاشش را برای فروش هرچه زودتر کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به کار گرفته است.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
در جلسه هماهنگی دیدار استقلال و نساجی قول انجام همکاری لازم با هواداران استقلال داده شد.
عرضه بلیت قطارهای مسافری رجا برای مسیر مشهد از روز دوشنبه آغاز می شود.
معاون سازمان حمایت در نامه ای به رئیس اتاق اصناف ایران خواستار نظارت ویژه بر فعالیت واحدهای صنفی برگزار کننده فروش فوق العاده و حراج در هفته‌های پایانی سال شد.
باشگاه پیکان تهران شرط جالبی را برای فروش بازیکنان خود گذاشته؛ آنها قصد دارند از الان برای آخر فصل با باشگاه‌ها مذاکره کنند.
برخی از کارشناسان اقتصادی معتقدند بودجه به صورت انقباضی بسته شده و افزایش ۱۰۰ درصدی فروش اوراق دولتی و افزایش ۶۰ درصدی درآمدهای مالیاتی گواه این نظریه است.
ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۰ دی ماه خبر داد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای افزایش کیفیت محصولات ایران‌خودرو هم‌زمان با طرح تحول کیفی، خودروهای خانواده هایما مشمول بسته‌های تشویقی و جبرانی شد.
عرضه گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) در شعب بانک ملت آغاز شد.
فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار (ویژه سرمایه گذاری عام) با نرخ ۲۳ درصد در بانک سپه آغاز شد.
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: فروش فوق‌العاده صنوف ویژه ایام شب یلدا از ۲۶ آذر تا ۵ دی ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
طبق اعلام اتاق اصناف ایران، فروش فوق‌العاده صنوف ویژه ایام شب یلدا از ۲۶ آذر تا ۵ دی ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام سه عملیات ویژه پلیس طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در یکی از این عملیات‌ها ۷۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
ثبت‌نام طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی دوکابین ایران خودرو دیزل در رنگ‌های متنوع و تعداد و مدت زمان محدود از ۲۸ آبان‌ماه آغاز می‌شود.
پس از ثبت رکورد فروش در ماه گذشته، شرایط فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی توسط ایران خودرو دیزل برای این ماه اعلام شد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو هم زمان با عرضه محصول پژو ۲۰۷ در بورس کالا، به منظور تکریم مادران و در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برنامه فروش ویژه مادران را از شنبه ۲۱ آبان‌ماه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت خبر داده است.
بر اساس مصوبات کمیسیون تورهای خروجی ویژه جام جهانی قطر، ۶ دفتر خدمات مسافرتی به عنوان عاملان فروش تورهای جام جهانی معرفی شدند.
به همت بانک ملی ایران و با هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی، فروش دینار ویژه اربعین در اپلیکیشن «بله» با تحویل آسان و فوری عملیاتی شد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.
وزارت دفاع آمریکا در پی تشدید تنش‌ها با چین و همچنین باتوجه به جنگ اوکراین، کارگروهی ویژه جهت تسهیل فروش تسلیحات به متحدانش تشکیل داد.
هواداران پرسپولیس استقبالی فوق‌العاده از اولین میزبانی تیمشان در لیگ بیست و یکم داشته‌اند.
ویوو Y30 5G یک گوشی 5G مقرون به صرفه از این برند است که به چیپست دایمنسیتی ۷۰۰، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین پشتی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ