به همت بانک ملی ایران و با هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی، فروش دینار ویژه اربعین در اپلیکیشن «بله» با تحویل آسان و فوری عملیاتی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدود 15 هزار بلیت دیدار ایران و قرقیزستان در فاصله باقیمانده تا این مسابقه به فروش رفته است.
مسعود زمانی می‌گوید: یک موضوعی صحت دارد و آن این است که درآمد دولت از پهنای باند بیشتر شده است. همراه اول و ایرانسل از محل استفاده مردم از فیلترشکن‌ها درآمدشان افزایش یافته، چون دائما ترافیک بین‌المللی به مشتریان عرضه می‌کنند. پس بنابراین به صورت غیرمستقیم از فروش فیلترشکن‌ها و فیلترینگ بهره برده‌اند. اگر برخی دوستان، اینترنت را فیلتر کردند تا درآمدزایی از فروش فیلترشکن داشته باشند تصمیم درستی نیست، چون راهکار بهتری هم وجود داشت تا بتوانند درآمدزایی کنند.
پیش از شروع بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی، بلیت این دیدار به مبلغ ۳ میلیون تومان بیرون از ورزشگاه به فروش می‌رسید.
در جلسه هماهنگی دیدار استقلال و نساجی قول انجام همکاری لازم با هواداران استقلال داده شد.
تعداد 37 هزار قطعه بلیت از دوئل میلان و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا به فروش رفته است.
ظرف تنها 24 ساعت، بیش از پنجاه هزار قطعه بلیت دیدار میان ناپولی و میلان به فروش رفته است.
آورام گلیزر، مالک آمریکایی منچستریونایتد، که در شش ماه گذشته در هیچیک از بازی‌های این تیم شرکت نکرده بود فردا برای تماشای دیدار شیاطین سرخ در فینال جام اتحادیه در ومبلی خواهد بود.
دیدار تیم پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی برگزار می‌شود که فروش بلیت برای طبقه دوم ورزشگاه آزادی ممنوع است.
رئیس پلیس فتای استان تصریح کرد: شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده پس از مدتی نه تنها هیچ کالایی دریافت نکردند، حتیی فروشنده از پاسخگویی به تماس آنها امتناع کرده و اقدام به حذف آگهی از سایت کرده است.
استقلال بعد از شکست دو بر یک در برابر سپاهان تمرینات خود را برای دیدار با ملوان از امروز در کمپ ناصر حجازی از سر گرفت.
نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی رم، از طرف ژوزه مورینیو در فهرست فروش قرار گرفته و او در فهرست بازیکنان جالوروسی برای دیدار روز یکشنبه مقابل اسپتزیا حضور نخواهد داشت.
رونالدو و مسی در دیدار النصر و پاری‌سن ژرمن به مصاف یکدیگر می روند که بلیت VIP این بازی ۲.۵ میلیون دلار به فروش خواهد رسید.
روزنامه الاقتصادیة عربستان خبر داد که اولین سری از بلیت های سوپرکاپ اسپانیا به اتمام رسید.
رئیسی اواخر هفته گذشته به کردستان سفر کرد و در برنامه سفر خود از بازار سنندج نیز دیدار کرد. روزنامه‌های همشهری، ایران، وطن امروز، فرهیختگان و خراسان به عکس رئیسی و مرد شیرینی فروش اختصاص یافت.
رئیسی اواخر هفته گذشته به کردستان سفر کرد و در برنامه سفر خود از بازار سنندج نیز دیدار کرد. روزنامه‌های همشهری، ایران، وطن امروز، فرهیختگان و خراسان به عکس رئیسی و مرد شیرینی فروش اختصاص یافت.
بلیت‌های این دیدار در حال حاضر در سایت فیفا به پایان رسیده و به همین دلیل در بازار سیاه، بلیت‌های بازی ایران و آمریکا به قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد.
تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.
تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.
توپ دیدار خاطره‌انگیز میان آرژانتین و انگلیس که با گل به‌یادماندنی و نمادین دیگو آرماندو مارادونا فوق ستاره فقید آلبی سلسته همراه شد، در اختیار علی بن‌ناصر داور تونسی آن دیدار بوده است.
امروز مطالبی همچون سومین فروش یکپارچه خودروها، آغاز شد، افزایش قیمت دلار، یورو و دینار عراق در بازار توافقی ارز، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، مجمع صبا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، جزییات بازگشایی ۳ نماد پتروشیمی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بلیت‌های اختصاص یافته برای حضور زنان هوادار پرسپولیس در دیدار با صنعت‌نفت آبادان به سرعت به فروش رسید.
بلیت‌های دو دیدار از دیدارهای آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر از همین حالا به صورت کامل به فروش رفته است.
بلیت ویژه بانوان برای تماشای دیدار استقلال و مس کرمان در بازارسیاه با قیمتی میلیونی به فروش می‌رسد.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، پس از دیدار دیشب جام خوان گامپر درباره فرانکی دی‌یونگ صحبت کرد و گفت باشگاهش قصدی برای فروش این هافبک هلندی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ