معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است. این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: پاییز سال قبل بعضی‌ها فکر می‌کردند دیگر کار نظام تمام است؛ کسانی که ساده انگار بودند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص استیضاح وزیر کشور عنوان کرد: اتفاق جدیدی رخ نداده البته هفته پیش نامه‌ای را در سایت خانه ملت گذاشتند که مثلا جمعی از نمایندگان در این خصوص نامه‌ای نوشته‌اند که بعدا آن را برداشتند چیز جدیدی هم نبود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ضمن ارائه توضیح در مورد اظهارنظرش درباره ویژگی نمایندگان مجلس آینده گفت: ان‌شاالله این اظهارنظر‌ها بتواند کمک کند شور انتخاباتی بیشتر شود، حضرت آقا این بار بسیار زودتر از دوره‌های قبل این مسائل را مطرح کردند، زیرا مشارکت مردم اهمیت فراوانی دارد و بعد هم رقابت سالم به برگزاری هرچه بهتر انتخابات کمک می‌کند.
سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: ما مایل هستیم کسانی انتخاب شوند که وفادار به نظام بوده و ولایی و انقلابی باشند تا با همکاری با دولت، کار‌های بزرگی در کشور انجام شود. دولت از فرد و جریان خاصی حمایت نخواهد کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیسی در نامه ای به رئیس مجلس، رضا مراد صحرایی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی کرد.
کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، حاکی از آن است، در جلسه‌ای مناظره‌ای که با حضور موافقین و مخالفین تشکیل در خصوص وزارت بازرگانی برگزار شد،معاون پارلمانی رئیسی از شنیدن بیانیه دانشجویی امتناع و جلسه را به سرخت ترک کرد.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت مردمی برای تحول گرایی در جامعه آمده است و در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در کشور رخ داده که باید آن را دید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور از طی مراحل نهایی بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در دولت و ارسال آن به مجلس تا پایان اردیبهشت‌ماه خبر داد.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بعضی استیضاح‌های وزرا امضاهایی دارند، اما به طور جدی مطرح نشده است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: مولدسازی می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال، باعث رونق تولید و افزایش درآمدهای کشور شود و کسانی که با این تصمیم مخالفت می کنند از ایجاد گشایش در اقتصاد کشور و معیشت و زندگی مردم ناراحت هستند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: از قوه قضائیه و مجلس در هیات مولدسازی حضور دارند تمام جزئیات کار بیان می‌شود، مردم در جریان قرار می‌گیرند و جای هیچ نگرانی نیست.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است و این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وعده رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال است. این بدان معنا نیست که در یک ماه یا یک سال اول حتما باید مثلا یک میلیون مسکن احداث شده باشد
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی: برخی افراد حاضر در اغتشاشات اطلاع درستی از مسائل نداشته و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی بودند. معاون اول رئیس جمهور که به یکی از خوابگاه‌های دانشجویی رفته بود، او را نمی‌شناختند. عده ای یا نسبت به مسائل کشور بی تفاوت هستند یا کم اطلاع هستند
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه در دور جدید مذاکرات، نظام به جمع بندی رسید مسئله اصلی کشور مذاکرات نشود، گفت: کشور باید روند خود را داشته باشد و خنثی سازی تحریم ها دنبال شود و اگر احیانا برجام احیا نشد مشکلی پیش نیاید.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با ابراز تاسف از رخوت و سستی و ناکارآمدی‌های ۸ سال گذشته اظهار داشت: با کمال تاسف در این دوره بسیاری از پروژه‌ها حتی برخی از آن‌ها که پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد داشتند به حال خود رها شدند و اراده، عزم و جدیتی برای تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید وجود نداشت. به گفته خودشان برای بودجه‌های عمرانی ۱۰ درصد در نظر می‌گرفتند و مشخص نبود از این ۱۰ درصد چقدر تخصیص داده و اجرایی می‌شد؟
نماینده مدیر صندوق پالایشی یکم گفت: در حال حاضر هر واحد این صندوق به اندازه ۶۵ درصد ارزش روز آن معامله می‌شود.
آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) اعلام کرد درآمد نفتی روسیه با وجود این که بسیاری از پالایشگاهها پس از حمله نظامی مسکو به اوکراین، از خرید نفت این کشور خودداری کردند، امسال ۵۰ درصد بالاتر می‌رود.
میرتاج الدینی گفت: از کالابرگ الکترونیک در شرایطی باید استفاده کرد که با کمبود کالا مواجه باشیم؛ اما اکنون کمبود نداریم و به نظر من ضرورتی ندارد از کالابرگ استفاده کنیم. باید یارانه در اختیار مردم قرار بگیرد و آن‌ها انتخاب کنند که چه کالایی را بخرند.
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انتظارات جامعه بسیار بالا است و نمی‌توان همه آنها را برآورده کرد.
معاون امور مجلس رئیس جمهور بر حضور فعال و موثر معاونان پارلمانی در مجلس و پیگیری امور مربوط به دولت در تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: یکی از تأکیدات دولت مردمی و رئیس جمهور توسعه فراگیر زیرساخت فنی و بومی کشور در حوزه فضای مجازی و دیجیتال است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت مردمی در عرصه سیاست خارجی اظهار داشت: عده ای در گذشته مدعی بودند که فقط آنها زبان دنیا را می فهمند و می توانند مذاکره کنند اما همگان دیدند که وضعیت به گونه ای رقم خورد که حتی وزیر نفت دولت قبل که او را ژنرال می نامیدند، صراحتا اعلام کرد که نمی تواند نفت بفروشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ