نماینده مدیر صندوق پالایشی یکم گفت: در حال حاضر هر واحد این صندوق به اندازه ۶۵ درصد ارزش روز آن معامله می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهام حدود ۲۶ پتروشیمی در بورس ایران در حال معامله است که هر یک از آن‌ها در یک صنعت فعال می‌باشند. در این مطلب قصد داریم تا به این پرسش پاسخ دهیم که هر پتروشیمی در چه صنعتی فعال است؟
مشاور وزیر اقتصاد گفت: سهام صندوق‌های قابل معامله در بورس برای نوزادان توسط والدین آنها قابل معامله است ولی قابلیت نقدشوندگی ندارد و تا ۲۴ سالگی آنها مسدود خواهد ماند.
محدودیت انجام معامله توسط سرمایه گذاران حرفه ای در نماد تپسی از امروز چهارشنبه 21 دی ماه اعمال نخواهد شد.
خیلی از سهام در حال معامله در بازار با وجود ارزندگی عملاً به نرخ‌های ارزندگی خود در حال معامله نیستند و به خوبی می‌توان نشانه‌های کنترل شدن سهم‌ها را خصوصاً در نمودار قیمتی آنها مشاهده کرد.
امروز مطالبی همچون افت دلار توافقی با معامله حدود ۲۰ میلیون اسکناس، پیش بینی بورس فردا | شاخص بورس به کدام سمت می‌رود؟، امید به صعودی شدن قیمت بیت کوین، خبری مهم برای سهامداران کچاد، مجمع حپارسا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار معامله شد، افزایش سرمایه ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی، ده خبر مهم برای بورس فردا ۱۶ آذر، سهامدارانی که سود سهام عدالت نگرفتند بخوانند، مجمع مداران ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، جزییات عرضه پژو ۲۰۷ و تارا در بورس کالا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بزرگترین معامله تاریخ بورس با عرضه۱۲ درصد از سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از طریق کارگزاری بانک ملی ایران ثبت شد.
امروز مطالبی همچون کدام بانک بدترین نرخ کفایت سرمایه را دارد؟، چند میلیون دلار و یورو امروز معامله شد؟، افزایش سرمایه ۳۱۰ درصدی نماد پتروشیمی، چند سهامدار سبد سهام خود را بیمه کردند؟، جزئیات عرضه تارا و پژو ۲۰۷ در هفته آینده در بورس کالا، خرید سکه سودآورتر است یا طلا؟، در آبان ماه چند دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون نرخ دلار و یورو توافقی افزایش یافت، زمان واریز سود «سهام عدالت» اعلام شد، افزایش سرمایه فایرا در چه مرحله‌ای است؟، مجمع سشرق ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، تحلیل پشاهن امروز ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | احتیاط در معامله پشاهن؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در بورس اوراق بهادار سانتیاگو، روزانه بیش از ۲ میلیارد دلار در سهام، اوراق بهادار با درآمد ثابت، ابزارهای بازار پول، سهام صندوق های سرمایه گذاری و اوراق بهادار خارجی معامله می شود. از این بورس با ارزش بازار ۱۹۰ میلیارد دلار، به عنوان سومین بورس بزرگ امریکای لاتین یاد می‌شود.
در معاملات امروز و در سومین روز معامله سهام پورشه قیمت سهام این شرکت بزرگ خودروسازی به زیر قیمت عرضه اولیه رسید.
پالایشی یکم و دارایکم دو صندوقی بودند که دولت قبل به منظور تامین بخشی از بودجه خود و فروش سهام در اختیار خود آن ها را به مردم عرضه کرد. دو نمادی که کمتر روزی از معاملات توانستند در قیمت های فروخته شده معامله شوند! دولت فعلی تصمیم به بهبود وضعیت این دو صندوق گرفته است!
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۰ میلیون دلار توافقی معامله شد، افت سهام عدالت در روز سقوط نماد‌های بانکی، پیش بینی بیت کوین، دلار، طلا و سکه، سومین عرضه خودرو در بورس کالا | فروش ۴۸۱ دستگاه خودرو در کمتر از نیم ساعت، لیست ۱۰ افزایش سرمایه جذاب نماد‌های بورسی و فرابورسی، تحلیل دارایکم امروز ۶ شهریور ۱۴۰۱ | صعود در انتظار دارایکم؟، تحلیل نماد شپدیس | تلاش برای شکستن سقف تاریخی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازار سهام در آخرین روز کاری این هفته با اقبال خریداران سهم و رشد حجم و ارزش معاملات روبرو بود.
بازار سهام در معاملات کم حجم امروز شاهد تحرک معامله گرانی بود که با رِنج شدن قیمت ها به سمت دامنه مثبت فرصت نوسانگیری را ایجاد کرده بودند.
بازار سهام امروز در مواجه با تکاپوی برخی معامله گران برای فروش نه چندان پرحجم سهام، شاهد روندی متعادل اما در سکون مطلق در اغلب نمادهای معاملاتی بود.
بازار سهام در نیمه دوم معاملات امروز شاهد هجوم فروشندگانی بود که با وجود تازیدن بر صف خرید میلیونی لیدرها اما همچنان با مدارای کج دار و مریز معامله گران گوش بزنگ اخبار برجامی بود.
معامله گران بازار سهام همسو با آخرین نوسانات بازار ارز و سکه درحالی اخبار برجامی را پیگیری می‌کنند که در این بین سهم‌های به اصطلاح ریالی همچنان پر تقاضا است.
نماگرهای بورس تهران در هفته دوم مرداد ماه نیز همچنان راوی ریزش محسوس قیمت سهام در بازاری هستند که تداوم ابهام های مختلف برای معامله گران آن مثل استخوان لای زخم شده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: خسارات شیلات، دام‌ها، کشاورزی توسط کارشناسان جهاد کشاورزی، خسارات به اماکن توسط کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خسارات به خودرو‌ها و جاده‌ها توسط کارشناس اداره راه برآورد می‌شود و به صورت یکجا تماما به تهران می‌آید و حتماً به مردم پرداخت می‌شود.
گویا محرومیت ژاوی هرناندز از سفر به آمریکا به دلیل چند بار سفرش به ایران در جریان لیگ قهرمانان آسیا باعث ایجاد ترس در این دو ستاره سابق فوتبال جهان شده است.
ویات‌میلینگتون می‌گوید: اگر واقعا گرم است، هنگامی که باتری خود را شارژ می‌کنید، گرمای بیشتری تولید می‌کنید و وقتی دستگاه شما دل حال شارژ باشد، در نهایت داغ‌تر می‌شود.
عملکرد شناختی، سلامت روان و حتی جرم و جنایت همگی با درجه حرارت بالا مرتبط هستند.
اکبر حیدری سخنگوی سهام عدالت با تأکید بر اینکه فرایند واریز سود سهام عدالت غیرحضوری خواهد بود، گفت: مردم نیاز نیست نه برای دریافت سود و نه برای ثبت نام سهام عدالت مراجعه حضوری داشته باشند.
رئیس قوه قضائیه: مردم مشکلات معیشتی دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ