معاون امور مجلس رئیس جمهور بر حضور فعال و موثر معاونان پارلمانی در مجلس و پیگیری امور مربوط به دولت در تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چندی قبل محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم در توییتی گفت که با انتشار ۳۱۱.۵ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دو سال بیش از ۸ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی منتشر کرد. این اظهارات با واکنش وزیر اقتصاد و به رو شد. حالا معاون رئیس جمهور در زمان دولت حسن روحانی با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور نوشت: با وجود ادعا‌های مشابه در دو سال گذشته، جهت خاتمه دادن به این وضعیت، مقرر فرمایید در رسانه ملی، نماینده دولت و اینجانب در حوزه اقتصاد پاسخگوی مردم باشیم.
مسأله این است که همچنان مطالبه مردم برخورد با فساد در هر سطحی است و قصه پرغصه اکبر طبری نباید با انتشار برخی اخبار و اقدامات به حاشیه رود. مردم منتظر رأی نهایی اکبر طبری هستند.
این در حالی است که روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در پی انتشار این اخبار اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گونه رای در این خصوص ابلاغ نشده است و لذا هیچ ابهامی در نحوه مدیریت این سازمان وجود ندارد.
اگرچه قرار نیست وزیر خزانه داری آمریکا در سفر به چین با «شی جین پینگ»، رئیس جمهور چین دیدار کند، اما انتظار می رود که ا با معاون نخست وزیر شورای دولتی گفتگو کند.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ از روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری خبر داد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: از مسئولان افغانستان می‌خواهیم به عهد خود عمل کنند. انتظار این است که این موضوع طبق معاهده، با کارشناسی حل شود و اگر با مذاکره حل نشود از طریق حکمیت حل خواهد شد.
انتشار تصاویری از احوالپرسی به سبک وزیر نفت دولت رئیسی در فضای مجازی خبرساز و پربازدید شده است. جواد اوجی خطاب به معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید: احوال آقای نواک...!
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت که در دفاع مقدس فرمانده کل سپاه بود حالا در دولت رئیسی در جایگاه معاون اقتصادی فعالیت می‌کند. او در انتخابات ۱۴۰۰ به‌همراه زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد‌های پوششی ابراهیم رئیسی بودند. پس از پایان جنگ ایران و عراق و در سال ۱۳۶۹ در مقطع کارشناسی اقتصاد در مرکز آموزش سازمان برنامه‌وبودجه تحصیلات خود را از ابتدا آغاز کرد. وی کارشناسی ارشد اقتصاد و دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۷۹ از دانشگاه تهران اخذ کرد.
انیسه خزعلی معاون زنان ابراهیم رئیسی با انتشار ویدیویی که بر روی آن یک خانم دیگر به زبان انگلیسی حرف می‌زند سوژه فضای مجازی شده است.
اخیراً نامه‌ای از سوی معاون سازمان بازرسی خطاب به علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در فضای مجازی منتشر شده که در آن به موضوع جذب غیرقانونی دو تن از نزدیکان بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره شده است.
محمد درویش، فعال محیط زیستی با انتشار تصویری از آبگیری سد چمشیر در توییتر خود نوشت: «آقای سلاجقه در حالیکه صبح امروز شما مشغول تکذیب آبگیری سد چم‌شیر در رسانه رسمی دولت بودید، یک از محیط‌بان‌های شما این عکس را برایم فرستاد! درها را باز کنید و اجازه دهید واقعیت‌ها فاش شود اگر صادق هستید.»
بعد از عزل رسمی شهره موسوی از سمت نایب رئیسی زنان در فدراسیون فوتبال، نام چند نفر به عنوان جانشین او مطرح شده است که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها، منصوره هاشمی، معاونت زنان در هیئت فوتبال استان تهران است.
معاون اول رئیس جمهور امنیت ایران و عراق را جدایی ناپذیر ارزیابی کرد و گفت: انتظار داریم دولت عراق اجازه ندهد که از خاک این کشور تهدیدی برای امنیت ایران ایجاد شود.
نایب رئیس اول مجلس عراق، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که وی امروز در دفتر خود در بغداد میزبان هیئتی از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ایران و سفارت ایران در بغداد بوده است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: از رئیس‌جمهور و معاون اول انتظار داریم تیم اقتصادی دولت را فعال کند. وضعیت اقتصادی، تورم، ارز و بورس راهکار دارد، کافی است تیم اقتصادی دولت فعالانه عمل کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: از رئیس‌جمهور و معاون اول انتظار داریم تیم اقتصادی دولت را فعال کند، وضعیت اقتصادی، تورم، ارز و بورس راهکار دارد، کافی است تیم اقتصادی دولت فعالانه عمل کند.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس وشرای اسلامی گفت: انتظار می رود هرچه سریع تر شخص رئیس جمهور یا معاون اول وی جلسه فوری تشکیل داده تا راهکارهای لازم برای کنار زدن موانع اجرای قانون جهش تولید مسکن در دولت احصا شود.
انتشار آمارهای مرکز آمار، مزایده ۱۰۶۲ خودروی خارجی، معرفی سرپرست جدید بانک مسکن و مکاتبه رئیس سازمان بورس با معاون اول رئیس جمهور از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
انسیه خزعلی، معاون امور زنان رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: از رسانه‌های مختلف بابت انتشار خبر کذب گله می‌کنم. فرزند من به هیچ عنوان قصد مهاجرت نداشته و به زودی به کشور باز می‌گردد.
رافائل گروسی دوشنبه شب با انتشار تصویری از دیدارش با رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: من از «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی میزبانی کردم.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار نامه‌ای اعلام کرد: نظر به نشر اخبار کذب و برخی بی‌اساس درباره مهاجرت و فعالیت(مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، این شایعات را تکذیب کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: انتظار داریم کلمبیا از مواضع به حق ایران در شورای حکام انرژی اتمی حمایت کند.
آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) اعلام کرد درآمد نفتی روسیه با وجود این که بسیاری از پالایشگاهها پس از حمله نظامی مسکو به اوکراین، از خرید نفت این کشور خودداری کردند، امسال ۵۰ درصد بالاتر می‌رود.
انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی از گفته‌های انتقادی مرحوم طالب زاده علیه معاون اول رئیس جمهور را مشاهده کنید. منبع: چندثانیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ