سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری بعد از بازی با استقلال حاضر نشد اما دستیار او به شدت از داوری این مسابقه انتقاد کرد و از لفظ «جنگل» و «مسخره بازی» برای توصیف اتفاقات استفاده کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: یکی از چالش‌برانگیزترین عرصه‌هایی که ما داشتیم حوزۀ سیاست خارجی بود؛ یک جریانی نسبت به سیاست خارجیِ نظام انتقادات زیادی دارند و نسبت‌هایی را در این عرصه به تصمیم‌گیری‌های کلان مطرح می‌کنند. در این نوع مواجهه در حقیقت یک ادعای خیلی جدی نهفته که اگر بخواهیم آن را خلاصه کنیم این است که عده‌ای معتقدند زبان دنیا را فقط آن‌ها می‌فهمند.
رکوردشکنی مردم در روز اول پیش ثبت نام تعابیر گسترده‌ای دارد و نشان می‌دهد ایرانیان هوشمند و شگفتی‌ساز هستند و با وجود همه مشکلات اقتصادی راه علاج را از طریق صندوق ها می‌دانند.
رکوردشکنی مردم در روز اول پیش ثبت نام تعابیر گسترده‌ای دارد و نشان می‌دهد ایرانیان هوشمند و شگفتی‌ساز هستند و با وجود همه مشکلات اقتصادی راه علاج را از طریق صندوق ها می‌دانند.
آذر منصوری نوشت: لایحه حجاب‌وعفاف نه تنها توجیه‌گر رفتار‌های سلبی است که تا فاجعه مرگ مهسا اعمال می‌شد، بلکه مجموعه‌ای گسترده از مجازات‌ها را برای به اصطلاح متخلفان در نظر گرفته که به تعبیر بسیاری از دلسوزان کشور به مثابه اعلام جنگ با جامعه است.
رئیس فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران ضمن انتخاب هادی ساعی به عنوان عضو کمیته توسعه، از وی به سرمایه ارزشمند تکواندو جهان نام برد.
رئیس فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران ضمن انتخاب هادی ساعی به عنوان عضو کمیته توسعه، از وی به سرمایه ارزشمند تکواندو جهان نام برد.
مطالعات نشان می‌دهد مصرف روزانه یک یا ۲ نوشیدنی حاوی شکر باعث افزایش ۲۶ درصدی احتمال خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ می‌شود. از آن‌جا که برخی نوشابه‌های انرژی‌زا را شب برای بیدارماندن و انجام کار‌های باقی‌مانده‌شان می‌نوشند، این مقدار شکر و همچنین کافئین موجود در انرژی‌زا‌ها می‌تواند حسابی دردسرساز باشد و حتی در انگلیس مصرف نوشابه انر‌ژی‌زا به طورکلی برای زنان باردار ممنوع شده است.
این گروه پس از ماه‌ها جنگ نیابتی علیه اوکراین، ناگهان سلاح خود را به سمت روسیه نشانه رفته و با حرکت به‌سوی مسکو، تهدیدی برای رهبران کرملین رقم زده است که ولادیمیر پوتین از آن به‌عنوان «خنجر زدن از پشت به روسیه» و «تلاش برای آغاز جنگ داخلی» در آن کشور تعبیر می‌کند.
6 داوری که فردای بازی والنسیا-رئال از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا اخراج شدند، امروز در بیانیه ای ادعا کردند که دلیل این برکناری، انتقام به خاطر این بازی جنجالی نبوده است.
حجت الاسلام علیرضا پناهیان در سالروز شهادت امام صادق(ع) در فاطمیه بزرگ تهران به وزیر ارشاد تذکر داد.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی گفت: سپهبد شهید صیاد شیرازی فرمانده‌ای با تدبیر بود که پیروزی‌های جنگ را مرهون ترکیب مقدس سپاه و ارتش می‌دانست.
فوتبال روسیه در حال آماده شدن برای یک تصمیم مهم و انتقال احتمالی به کنفدراسیون فوتبال آسیا است.
با گذشت حدود ۸ سال از آغاز حمله ائتلاف سعودی به یمن، این پرسش به ذهن می‌رسد که این ائتلاف در ابتدا چه اهدافی در سر داشت و امروز کدام یک از آن اهداف تحقق یافته است؟
یک رسانه بلژیکی اعلام کرد باشگاه شارلوا بلژیک با علی قلی زاده بازیکن ایرانی خود معامله بدی خواهد داشت.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: گزینه‌های اصلی روی میز دشمن ترور، جنگ نظامی، فشار اقتصادی، و به تعبیر خودشان فشار حداکثری بود که همه اینها را تاکنون استفاده کرده است.
تعبیر خواب به روش یونگ را می‌شناسید؟
روزنامه کیهان نوشت: در این تقابل و به تعبیری تهاجم و جنگ فرهنگی که افتادن هر روسری و حجاب از سر دختران و بانوان ایرانی به عنوان افتادن عَلَم و پرچم یک سرباز و میدان‌دار تلقی می‌شود، انتظار از دختران و بانوان این سرزمین آگاه بودن به فلسفه این تقابل و تفکر درخصوص نیت پلید جبهه دشمن است.
اردبیل - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران نیازمند تدبیر ترکیبی مسئولان است تا توطئه‌ها در ابعاد مختلف خنثی شود.
بیانات رهبر معظم انقلاب از دشمنی دیرینه روسای جمهور آمریکا با ایران؛ در دیدار با مردم اصفهان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی دولت گفت: تعبیر مقام رهبری مبنی بر اینکه «ایستادیم و پیش رفتیم»، رمز عبور از حوادث بزرگ است.
دوربین تعبیه شده در داشبورد یک خودرو لحظه وقوع انفجارهای هولناک در شهر دنیپرو اوکراین را ضبط کرده است. صبح امروز (دوشنبه) چندین انفجار در شهرهای مختلف اوکراین از جمله کی‌یف پایتخت این کشور رخ داد. لویو، ترنوپیل و دنیپرو از دیگر شهرهای اوکراین هستند که امروز با چندین انفجار روبرو شده‌اند. این انفجارها، از گسترده‌ترین حملات روسیه به اوکراین از زمان آغاز جنگ و نخستین حمله موشکی به پایتخت اوکراین در ماه‌های اخیر محسوب می‌شود. این حملات پس از آن رخ داد که ولادیمیر پوتین، شب گذشته اوکراین را به سازماندهی انفجار قدرتمند پل ارتباطی شبه‌جزیره کِریمه به روسیه متهم کرد.
رهبر معظم انقلاب فرمودند: جوانانی که در زمان جنگ تحمیلی نبودند باید بدانند که تدبیر در هشت سال جنگ وجود داشته است.
نشریه مادریدی ستاره ایرانی پورتو را تهدید بزرگ برای اتلتیکو مادرید معرفی کرد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به حضور یورگن لوکادیا مهاجم هلندی در این تیم واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ