همه شهرهای مراکش پس از راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی غرق در شادی شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم سن‌ایچ با برتری در دربی ساوه به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت. چرا و چگونه؟
نظامیان اشغال‌گر صهیونیستی با هجوم به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از مردم فلسطین را بازداشت کردند.
با افزایش ناگهانی قیمت رجیستری موبایل در ترکیه از ۶ هزار لیره به ۲۰ هزار لیره بسیاری از شهروندان شهر‌های مرزی ترکیه، به کشور‌های اطراف از جمله گرجستان و آذربایجان رفتند تا موبایل خریداری کنند.
مردم همچنان که حسب دستور به صندوق‌ رای هجوم نمی‌آورد، به فرموده هم پای گیرنده‌های خاص نمی‌نشیند و با وجود صدها و هزارها شبکه و گزینه‌های دیگر؛ برای خودش، هم شأن انتخاب و هم حق انتخاب قایل است.
علی دایی تنها موفق شد در یک غرفه نمایشگاه صنایع غذایی حضور پیدا کند و بعد از لحظات کوتاهی، استقبال کم نظیر مردم برای گرفتن عکس و فیلم و امضا، جو سالن را بهم ریخت.
استقبال عجیب از یک بلاگر اینستاگرامی در پاساژ رویال سعادت‌آباد را ببینید.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
جاده های تازه، پارک های عمومی و بازسازی گسترده در لیبی در ماه های اخیر ناشی از هجوم نقدینگی حاصل از فروش نفت آن کشور بوده است. این وضعیت مردم محلی لیبی را نسبت به آینده امیدوارتر ساخته است. با این وجود، پیشرفت های اقتصادی اخیر یک جنبه تاریک نیز دارد.
ویدیویی از ازدحام روز گذشته مردم برای ورود به ترکیه از مرز رازی شهر خوی در فضای مجازی منتشر شده است.
نقدعلی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری جهت شکستن آقایی دلار با مبنا قرار دادن دلار در قیمت گذاری کالا‌های پایه‌ای و انرژی محقق نمی‌شود، چطور انتظار داریم مبنای قیمت گذاری خودمان دلار باشد و مردم برای عدم سقوط سرمایه شان به خرید سکه، طلا و دلار هجوم نیاورند؟ البته آقایانی که با کم کاری در عرصه اقتصادی، انرژی، آب، خودرو و... چالش‌های امروز را به ارمغان آوردند فراموش نکنند افزایش ۹۰۰ درصدی دلار در زمان آن‌ها رخ داد، هرچند امروز نیز از وضعیت تورمی راضی نیستیم، اما توصیه می‌کنیم یک بار دیگر کارنامه اقتصادی خودشان را مرور کنند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به همراه خانواده‌اش برای صرف شام به رستورانی در این کشور رفته بود که با هجوم مردم مشتاق و علاقمند روبرو شد.
منتظری در عین حال گفت: با سارق و کسانی که امنیت جامعه را هدف قرار می‌دهد، ترحم و اغماضی نخواهیم کرد. کسی که جلوی ناموس مردم را می‌گیرد و با زور و تهدید جانی، مال او را می‌گیرد و به خانه مردم هجوم می‌برد، اصلا قابل ترحم نیست. دادگاه‌ها باید متناسب با جرم اینها برخورد کنند.
تداوم بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به هجوم بی‌سابقه مردم این کشور به بانک‌های غذا منجر شده است.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند امروز شمار زیادی از مردم و سازمان‌های حقوق‌بشری با دردست‌داشتن کمک‌های شخصی، برای کمک به زلزله‌زدگان سوری، به سفارت سوریه در مسکو مراجعه کردند.
کمتر از دو ماه پیش از این، وب‌سایتی اعلام وجود کرد که کاربران اینترنت به‌سرعت برای کشف توانمندی‌های آن هجوم آوردند، زیرا کاربران متوجه شدند که این وب‌سایت، برای نخستین بار در تاریخ، فناوری هوش مصنوعی را در دسترسی آسان عموم مردم قرار داده است.
نقدی در پاسخ به این سوال که «در این مؤلفه‌های قدرت نرخ دلار و بحث اقتصادی کجاست» عنوان کرد: شرایط متفاوت است یک زمان کشوری در مدار آزاد حرکت می‌کند و کار خودش را پیش می‌برد، یک موقع اقتصاد مورد هجوم است، اگر یک دهم این هجمه‌ها و تحریم‌ها برای کشوری انجام می‌شد آن کشور حتماً فلج بود، ولی ما همه این هجمه‌ها را تحمل کردیم، حتی امروز بنا بر آمار‌های بین‌المللی تولید ناخالص ملی ما رتبه ۱۸ دنیا است.
لحظه هجوم مردم تربت جام و تلاش برای ورود به ساختمان هلال احمر برای گرفتن چراغ نفتی و وسایل گرمایشی را ببینید./برترین‌ها
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد؛ با عبور ثبت‌نام بیش از دو میلیون سهامدار در سجام، کل رکورد سال ۱۴۰۰ تنها در ۹ ماه در سال ۱۴۰۱ شکسته شد.
مردم استان گلستان برای یافتن قارچ "ترافل سیاه" به جنگل‌ها هجوم آوردند که این امر موجب تخریب جنگل‌ها و همچنین کاهش منابع ارزشمند قارچ ترافل شده است.
در کشور تایلند، یک مرکز تفریحی اعلام کرده که هر بسته ذرت را فقط به قیمت ۵.۶ دلار می‌فروشد. این خبر باعث هجوم مردم به این مرکز شده چرا که حجم بسته‌های ذرت را خود مشتری تعیین می‌کند! انتشار این خبر باعث شده تایلندی‌ها با جعبه‌های مقوایی و ظروف پلاستیکی که بعضا بسیار بزرگ هم هستند، به این فروشگاه هجوم ببرند.
روزنامه دیلی صباح ترکیه نیز، جمعه گذشته (چهارم آذرماه) را برای فروشندگان و هتلداران استان وان «شگفت‌انگیز» توصیف کرده و از هجوم مسافران ایرانی به این استان و غافلگیر شدن هتلداران وان، خبر داده و نوشته است: هتل‌داران ترکیه به دلیل قطعی اینترنت در ایران و دسترسی محدود مردم به پلتفرم‌ها در بحبوحه ناآرامی‌های ایران، رزرو زیادی از کشور همسایه دریافت نکرده‌اند، اما جمعیتی که اکنون به وان آمده هتلداران را غافلگیر کرده و لبخندی بر لبان کاسبان این منطقه نشانده است.
سردار نقدی گفت: در اغتشاشات اخیر انسان‌های ناجوانمرد، افراد بیگانه را به شهادت می‌رساندند تا دشمنان با هجوم رسانه‌ای و تحریک مردم، آن را به پای نظام بنویسند.
اهواز - در چند سال اخیر اولین باران پاییزی در خوزستان باعث تنگی نفس برخی از مردم و هجوم بیماران به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی می‌شود.
شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ تهران با اشاره به آمار تازه‌ای از پرونده‌های ساخت‌وساز غیرمجاز در روز‌ها و هفته‌های اخیر می‌گوید: با وجود تلاش‌های شهرداری و مقابله‌هایی که صورت گرفته، باز هم سودجویان در دو هفته گذشته از فرصت سوء استفاده کردند و یک‌باره بیش از ۵۰۰ تا ۶۰۰ ملک ساختند. بیشتر این‌ها هم مالک نیستند و اکثرا افرادی هستند که روی زمین‌های مردم ساختمان می‌سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ