در کشور تایلند، یک مرکز تفریحی اعلام کرده که هر بسته ذرت را فقط به قیمت ۵.۶ دلار می‌فروشد. این خبر باعث هجوم مردم به این مرکز شده چرا که حجم بسته‌های ذرت را خود مشتری تعیین می‌کند! انتشار این خبر باعث شده تایلندی‌ها با جعبه‌های مقوایی و ظروف پلاستیکی که بعضا بسیار بزرگ هم هستند، به این فروشگاه هجوم ببرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
ظهر امروز چهارشنبه ۱۸ مردادماه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بازدید و از پوستر همایش ملی بررسی اخلاقی، فقهی و حقوقی درمان ناباروری رونمایی کرد.
مرکز اسناد انقلاب اسلامی تصاویر کمتر دیده شده از عملیات مرصاد را منتشر کرده است.
براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری اروپا-مدیترانه، زلزله‌ای به قدرت ۵.۵ ریشتر ساعت ۸:۴۵ دقیقه به وقت محلی مرکز ترکیه را لرزانده است.
تام ریچاردسون، ژئوفیزیکدان در مرکز باستان‌شناسی وسکس می‌گوید: «جستجو برای مکان دفن فیل‌های ویکتوریایی کار معمول ما نیست، اما قبری با آن اندازه احتمالاً حفره بزرگی به جای می‌گذارد و بدون شک با تجهیزات رادار نفوذی زمینی که از آن استفاده خواهیم کرد، قابل شناسایی خواهد بود!»
دکتر چمران در هشت سال مدیریت خود در این مرکز، برای دانش‌آموزان نه یک مدیر یا فرمانده، بلکه پدر و همراهی دلسوز بود و در شدید‌ترین و خطرناک‌ترین وضعیت امنیتی نیز شاگردان او علاقه‌ای به ترک مدرسه نداشتند.
نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری «هایتکس» در شهر اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق افتتاح شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. 120 شرکت از 20 کشور در این نمایشگاه بین المللی شرکت کردند.
تهران زنده است به امکانات و مراکز تفریحی و تجاری، بزرگراه‌های فراوان و به تاریخش. تاریخی که از محله‌هایش شروع و با خواندن زندگی تک‌تک آدم‌ها و داستان‌های تلخ و شیرینی که خلق کرده‌اند جذاب و گاه پندآموز می‌شود.
حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان رییس اسبق مرکز اسناد انقلاب اسلامی در بخشی از کتاب «۱۴سال رقابت ایدئولوژیک شیعه در ایران» با اشاره به ترور نافرجام محمدرضا پهلوی در بهار ۱۳۴۴ به درست رضا شمس‌آبادی، نوشت: «سازمان انقلابی حزب توده ایران در آذر سال ۱۳۴۳ در تیرانا پایتخت آلبانی، فعالیت خود را اعلام کرد. این سازمان ایدئولوژی خود را مارکسیسم‌ـ مائوئیسم و خط‌مشی خود را مبارزه قهرآمیز اعلام کرد.
نخستین تمرین تیم‌ ملی فوتبال با هدایت امیر قلعه‌نویی امروز یکشنبه از ساعت ۱۶:۱۵ در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
مراسم رزمایش پلیس بزرگراه و افتتاحیه مرکز پاسخگویی پلیس راهور صبح امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشوردر شهرک آزمایش برگزار شد.
گزارش یک وبگاه اکراینی از تصاویر محل حادثه در مجتمع صنعتی نظامی اصفهان حاکی از آن است که محل مذکور چندان دچار آسیب نشده است.
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: با بررسی‌های انجام شده، این تصویر ساختگی و حاصل شیطنت کودکانه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر اراک در ساعت زنگ تفریح و بدون حضور معلم در کلاس است.
سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه از مرکز کنترل شرکت ملی گاز و شرکت در کارگروه تامین پایدار سوخت زمستانی بازدید کرد.
تصاویر فرماندهان شهید مقاومت و پرچم های ایران اسلامی و عراق در یادمان شهدا در مرکز بغداد همزمان با نزدیک شدن به سومین سالگرد ترور فرماندهان مقاومت درج شد.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به دار مجازات آویخته شدند.
نیرو‌های روسی بامداد امروز به یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه در مرکز شهر میکولایف اوکراین حمله کردند.
تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم به دعوت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در محکومیت اهانت عده‌ای از اغتشاشگران و آشوب طلبان به ساحت قرآن کریم و شریعت اسلام پیش از ظهر شنبه در مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار شد.
شهردار خارکف در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات ارتش روسیه یک نفر کشته، ۲ نفر زخمی و ۳ خانه آسیب دیده است.
میدان شهرداری رشت به سبک پلازا‌های اروپای شرقی‏‏، مرکز گردهم‌آیی مردم و گردشگران است؛ بنا‌های زیبای این میدان، اما قدمتی به اندازه اواخر دوران قاجار دارند و به ثبت ملی رسیده‌اند.
براساس اعلام مرکز ملی مدیریت بحران پاکستان (NDMA)، شمار قربانیان سیل اخیر این کشور از یک هزار نفر عبور کرد.
مراسم یادبود دکتر عادل آذر رییس اسبق مرکز آمار ایران روز چهارشنبه ۱۲ مرداد در مسجد نور با حضور چهره‌های علمی و سیاسی برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر «عادل آذر» رئیس سابق مرکز آمار و دیوان محاسبات کشور صبح یکشنبه (۹مرداد ۱۴۰۱) در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
گستردگی و تعدد تجهیزاتِ همراه تروریست‌ها در حدی بوده که امکان حمل مستقیم آنها توسط اعضای تیم عملیاتی وجود نداشته است. بنابراین در قالب جاسازی در لوازم پوششی و از مسیر کولبری، از اقلیم کردستانِ عراق وارد کشور کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ