رونالد کومان با وجود غیبت چند بازیکن خوب هلند به دلیل مصدومیت و مسمومیت، اطمینان دارد که برابر فرانسه می‌توانند نتیجه لازم را بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال به سودان هم باخت
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: افغانستان بعد از مدت‌ها در چنین مسابقاتی حضور یافته و در ست اول عملکرد درخشانی داشت.
ارومیه - تیم ملی والیبال پاکستان در دومین روز بیست و دومین رقابت‌های قهرمانی والیبال مردان آسیا با نتیجه ۳ بر صفر و به راحتی از سد بنگلادش گذشت تا راهی مرحله بعد شود.
ارومیه - تیم ملی والیبال قطر با برتری مقابل افغانستان راهی دور دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا شد.
تیم ملی والیبال ایران با حضور در سالن شهیدان آهندوست دیدار تیم‌های هم گروه خود عراق و هنگ‌کنگ را به تماشا نشست.
عضو تیم ساندای جوانان ایران موفق شد سومین طلای تیم اعزامی ایران به رقابت‌های ووشو قهرمانی رده‌های سنی آسیا را کسب کند.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تغییرات زیادی در لیست بازیکنان خود داشتیم اما همچنان دنبال فوتبال باکیفیت هستیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان این که بازیکنان باکیفیتی برای این تیم جذب شده اند گفت: با وجود داشتن چنین بازیکنانی بازهم قول قهرمانی تراکتور را نمی دهم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار برابر ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار باکیفیت است و سابقه خوبی در والیبال جهان دارد.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار برابر ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار باکیفیت است و سابقه خوبی در والیبال جهان دارد.
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت هستیم و اگر لازم باشد از استقلال و پرسپولیس هم بازیکن می‌گیریم.
ویرژیل فن دایک، ستاره لیورپول، می‌گوید این تیم برای بازگشت به جایگاهی که در پنج سال اخیر داشته باید بازیکنان باکیفیتی را به خدمت بگیرد.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با بیان این‌که فشار بالای بازی فینال بار روانی زیادی را روی بازیکنان ایجاد کرد، گفت: تیم هراز سه بازیکن زیر ۲۱ سال دارد و شاید تحمل این فشار را نداشتند.
سرمربی آلومینیوم گفت که تیم او برای موفقیت، باید 90 دقیقه تمرکز کافی و کامل در بازی داشته باشد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی، بعد از پیروزی تیمش مقابل لیل می‌گوید از بازی تیم راضی نیست و خودش را هنوز صد در صد آماده نمی‌داند.
سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک معتقد است با وجود حضور تنها پنج تیم در لیگ برتر این رشته، این مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار بود.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع باکیفیت تیم ملی هلند، از بازی کردن در مقابل لیونل مسی لذت می برد.
فان خال ضمن باکیفیت خواندن تیم آمریکا قول داد هلند بتواند این تیم را در یک هشتم نهایی جام جهانی شکست دهد.
علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: فضا برای حریفی باکیفیت مثل انگلیس باز شد که باعث شد گل‌های زیادی دریافت کنیم. نیمه دوم بهتر بودیم ولی کافی نبود.
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
در فاصله کمتر از ۳ هفته تا شروع مسابقات جام جهانی به نظر می‌رسد که یا تیم ملی سرودی نخواهد داشت یا اگر هم داشته باشد طبیعتا اثر باکیفیتی نخواهد بود. جدا از این یک پرسش اساسی دیگر هم وجود دارد: اینکه بعد از انصراف محمد معتمدی، آیا خواننده دیگری می‌پذیرد که در چنین شرایطی قبول مسوولیت کند و سرود حمایت از تیم ملی را به عهده بگیرد یا خیر؟
مربی گل‌گهر می‌گوید این تیم به خوبی روی نقاط ضعف و قوت فولاد کار کرده و به دنبال ارائه یک بازی باکیفیت خواهد بود.
از سفر سرمربی تیم ملی به ترکیه مشخص بود که در اختیار داشتن بازیکنان باکیفیت برای او مهم تر از جنگ های درون گروهی است.
ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوش‌شانس بودیم که بازی با استقلال بدون تماشاگر برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ