مهاجم هلندی پرسپولیس با پایان مرخصی به ایران بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این دو مجرم در نهایت ۱۰ مردادماه در همدان دستگیر می‌شوند و در بازجویی‌ها اعتراف می‌کنند که با انگیزه سرقت وارد مزرعه شده و افرادی که در آنجا حضور داشته‌اند را به رگبار بسته‌اند. آن‌ها پس از دستگیری انگیزه خود را از گروگانگیری و سرقت برای رسیدن به پول، طلا و دلار عنوان کرده‌اند که موفق هم نشده‌اند به آنچه در سر داشته‌اند، برسند. همچنین آن‌ها در اعترافات خود عنوان کرده‌اند؛ در مزرعه تعدادی گوسفند به ارزش میلیاردی و چند خودرو وجود داشته، اما هدف آن‌ها سرقت طلا و دلار و... بوده.
جانلولیئجی دوناروما، دروازه‌بان پاری‌سن‌ژرمن، با وجود زندگی در یکی از امن‌ترین نقاط پاریس مورد سرقت هولناک دزدان ناشناس قرار گرفت.
چلسی هم به جمع مشتریان هری مگوایر، کاپیتان سابق منچستریونایتد، اضافه شد.
با وجود شایعات مطرح شده جلسه مجمع باشگاه استقلال طبق قرار قبلی صبح فردا برگزار می‌شود.
بررسی‌ها نشان داد که قاتل پس از ورود به خانه در نقش پیک، اقدام به قتل زن جوان کرده و پس از یک ساعت سراسیمه از خانه خارج شده و این در حالی بود که در زمان خروج از خانه ماسک به صورت نداشت و همین کافی بود تا سرنخ اصلی در اختیار پلیس قرار گیرد.
به میلیارد‌ها مشتری اپل هشدار داده شد که صندوق ورودی خود را بررسی کنند که مبادا حاوی ایمیلی خطرناک برای خالی کردن حساب بانکی باشد.
سارق مسلح که به شعبه توانیر یکی از بانک‌های خصوصی دستبرد زده بود صحنه سرقت را بازسازی کرد. این سارق روز نهم فروردین امسال با ورود به بانکی در منطقه توانیر تهران با شلیک گلوله از آنجا سرقت کرد.
یک کلاغ، با ورود به لانه و مشاهده ۳ عدد تخم شاهین، یکی از آن‌ها را شکست و خورد. شاهین پس از بازگشت متوجه این اتفاق شد و انگار که قلبش شکسته است.
دزد‌ها معمولاً به‌صورت پنهانی از رمز ورود به آیفون اطلاع پیدا می‌کنند و پس از سرقت گوشی، به همه بخش‌های دستگاه دسترسی پیدا می‌کنند. سارقان با کمک این رمز می‌توانند گذرواژه اپل آیدی را عوض کنند، قابلیت Find My iPhone را غیرفعال نمایند و حتی دسترسی سایر محصولات اپلی فرد به دستگاه مسروقه را قطع کنند تا امکان قفل‌کردن اطلاعات وجود نداشته باشد.
بررسی‌های یک شرکت تحقیقاتی امنیت سایبری نشان می‌دهد هکرها موفق به ورود به برخی مراکز داده مهم در آسیا شده و اطلاعات آنها را سرقت کرده‌اند.
فرمانده سابق انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز دیگر هیچ اراذل و اوباشی وجود ندارد و پرونده‌های این بخش به پایان رسیده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در موضوع خسارت به فضای سبز، قانونی به نام حفظ گسترش فضای سبز با ۸ ماده قانونی و یک آیین‌نامه وجود دارد که در ادوار مختلف بازنگری شده است. آخرین آیین‌نامه‌ای که شورای‌عالی استان‌ها به ما ابلاغ کرد در تاریخ شهریور ۱۴۰۱ بود که تمام ابعاد را مشخص کرده است.
برای ردیابی لپ تاپ گم شده چند ترفند وجود دارد که ممکن است کمک‌کننده باشند.
فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: مهمانان ناخوانده و شیک پوش پس از انتقال به مقر انتظامی و مواجهه با تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته ورودی تالارها و لباس‌ها و مدارک کشف شده در صندوق عقب خودرو پیکان به ۲۵ فقره سرقت از مهمانان مجالس عروسی اعتراف کردند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، معتقد است که حادثه رخ داده برای خانواده رحیم استرلینگ تاثیر منفی روی عملکرد این بازیکن نداشته است.
یکی متهمان گفت: هر چهار نفرمان در یکی از شهرستان‌های غربی کشور زندگی می‌کنیم و برای پیدا کردن کار به تهران آمدیم. در بازار مشغول باربری شدیم و از آنجایی که حقوق‌مان پایین بود تصمیم به سرقت گرفتیم. بواسطه کارمان؛ مغازه‌داران و انبار‌هایی را که اجناس باارزش در آن‌ها نگهداری می‌شد شناسایی کردیم. بعد هم شبانه وارد مغازه‌ها شده و با تخریب در ورودی و از بین بردن دوربین مداربسته نقشه سرقت را اجرا کردیم.
اگر به طور منظم بر اثر ورزش عرق می‌کنید نیازی نیست هر بار موهای خود را شامپو کنید مگر این که رشد بیش از حد باکتری وجود داشته باشد یا مو یا پوست سر شما بوی بدی ایجاد کند. در صورت تمایل می‌توانید آن را با آب بشویید.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ری، در ساعت نیمه شب گذشته ماموران تیم عملیاتی کلانتری ۲۱۱ قلعه نو در حال گشت زنی در جاده ورامین ورودی روستای گل تپه کبیر ۲ نفر را در حال قطعه قطعه کردن تابلوی ورودی روستا مشاهده کرده که سریعا وارد عمل شده و یکی از سارقان را دستگیری و متهم دیگر با توجه به تاریکی هوا متواری و از دید ماموران پنهان شد.
پیگیری‌ها از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد در پی درگیری بین تعدادی از زندانی‌های محکومیت مالی و سرقت یک کارگاه کارآفرینی زندان دچار حریق می‌شود.
متهمان اعتراف کردند که با انگیزه به دست آوردن پول، نقشه سرقت و گروگانگیری را کشیده‌اند. یکی از آن‌ها گفت: ما در افغانستان افسر پلیس بودیم، اما بعد از ورود طالبان تصمیم گرفتیم فرار کنیم. ما طی ۲ هفته از طریق کوهستان راهی مرز ایران شدیم.
چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران به دنبال داشت. در این فیلم مردی جوان در ترافیک بزرگراه نیایش در حالی که یک قمه در دست داشت به سمت خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن یک زن بود رفت و با تهدید در خودرو را باز کرد و پس از سرقت گوشی تلفن وی با ورود به فضای سبز وسط بزرگراه ناپدید شد.
در صورت مراجعه و ورود به وب‌سایت جعلی usdtpky.com و اقدام به برداشت بخشی از تتر موجود در حساب، ممکن است موجودی قربانی در کیف پولی که قصد انتقال تتر از این حساب جعلی به آن را داشته‌، توسط مهاجم سرقت شود.
تمامی دستگاه ها باید به صحنه بیایند تا با هم افزایی و هماهنگی حداکثری، هم زمینه‌های جرم سرقت را از بین ببرند و هم شرایطی را به وجود آورند که سارقین حاشیه امنی نداشته باشند.
سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی فر گفت: مسافری سوار بر یک دستگاه پراید که راننده آن یک زن بود شده و بر روی صندلی کنار راننده نشسته است. در طول مسیر مرد دیگری نیز سوار بر خودرو شده است و پس از طی مسافتی راننده خودرو تغییر مسیر داده و با ورود به بزرگراه "امام علی" مسافر مرد وی را مورد ضرب و جرح قرار داده است و پس از سرقت تلفن همراه و مقادیری وجه نقد، وی را در مکانی خلوت به بیرون از خودرو پرتاب کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ