مقامات ونزوئلا دیوار نگاره ای را در خیابانی در کاراکاس پایتخت این کشور به افتخار سردار شهید قاسم سلیمانی نصب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تأکید بر اینکه نباید موضوعات فنی و تخصصی را سیاسی کنیم، گفت: تعداد جلسات و نشست‌های علمی که شهرداری و شورای شهر تهران در این دوره به صورت رودررو با زلزله‌شناسان و با همه انواع گروه‌های زلزله‌شناسی داشته، در تاریخ شهرداری سابقه نداشته است.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به ۵۲ سال قبل، اطلاعیه‌ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت ۵ صبح کله پاچه سرو می‌شود.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به 52 سال قبل، اطلاعیه ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت 5 صبح کله پاچه سرو می شود.
بر اساس گزارش‌ها، فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان، حاضر نشده نشست خبریِ روز شنبه در محلی برگزار شود که عکس قاسم سلیمانی بر دیوارش نصب شده بود.
در جریان دیدار آیت‌الله رئیسی با همتای ونزوئلایی خود، مادورو به حمله وحشیانه آمریکا به زیرساخت‌های انرژی ونزوئلا اشاره کرد و از نقش سردار شهید سلیمانی در کشف این حمله سایبری گفت.
سازمان زیباسازی شهرتهران با اکران‌های فرهنگی، اهتزاز هزاران پرچم، نصب ۳ اثر حجمی و اجرای ۲ دیوارنگاره پایتخت را آماده «دهه کرامت» کرده است.
در دیدار امروز نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب آیه ۹۱ سوره نحل در حسینیه امام خمینی (ره) نصب شده است.
آرون رمزدیل، دروازه بان 24 ساله آرسنال، شب فوق العاده ای را برابر لیورپول در ورزشگاه آنفیلد سپری کرد.
بقعه چهار انبیاء یا پیغمبریه شهر قزوین که مدفن چهار تن از پیامبران بنی اسرائیل است یکی از معدود آثار تاریخی و مذهبی پیش از ظهور اسلام و حتی پیش از ظهور مسیحیت است که زیارت آن نزد سه آیین الهی، ابراهیمی دارای ارزش دینی بسیار زیادی است. «سلام»، «سلوم»، «سهولی» و «اقلیا» چهار اسم با ریشه عبری- سامی متعلق است به چهار پیامبری که در چهار انبیاء قزوین مدفون هستند.
در ویدیویی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، گروهی از اعضای طالبان در افغانستان با فاصله در مقابل یک پرچم سوئد که روی یک دیوار نصب شده، ایستاده و به سمت آن شلیک می‌کنند.
در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها که صبح امروز برگزار شد، حدیثی از امام باقر (علیه السلام) نصب شده است.
در دیوارنگاره میدان انقلاب در واکنش به نوسانات ارزی بنر بزرگی نصب شده است
امروز هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور که صبح امروز برگزار شد، حدیثی از امام صادق(علیه السلام) نصب شده است.
در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور که صبح امروز برگزار شد، حدیثی از امام صادق (علیه السلام) نصب شده است.
وقتی از او خواسته شد که کنار متری که روی دیوار نصب شده بود تا اندازه قامتش یادداشت شود، پرستار با تعجب گفت: «تو از ابزار اندازه‌گیری ما بلندتری.»
تصویری در رسانه های منتشر شده که شعارنویسی های گسترده و نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی بر در و دیوار سفارت انگلیس را نشان می دهد.
تصویری در رسانه های منتشر شده که شعارنویسی های گسترده و نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی بر در و دیوار سفارت انگلیس را نشان می دهد.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ تهران از نصب المان و دیوارنگاره شهری در آستانه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با اکران مضامین جام جهانی خبر داد.
پس از حذف دیوارنگاره پرحاشیه « زنان سرزمین من» و اعتراض‌ها و حواشی آن دیوار نگاره جدیدی در میدان ولی‌عصر تهران نصب شد.
این دیوار نگاره جدید بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است. برخی کاربران می‌گویند تا پیش از این فقط نقش «مادری» برای زنان به رسمیت شناخته می‌شد، اما حالا تصویر مفاخر زن بر دیوار شهر نصب می‌شود.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری مقرر شد که هیات وزیران مرجع تعیین و تصویب شرایط احراز تصدی سمت شهردار است و وزارت کشور واجد اختیار تعیین شرایط مزبور نیست.
اعلامیه فوت الیزابت دوم، ملکه انگلیس ساعاتی پس از درگذشت وی روی دیوار کاخ باکینگهام نصب شد. الیزابت دوم، ملکه انگلیس روز پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه انگلیس روز سه‌شنبه در قلعه بالمورال در اسکاتلند نخست‌وزیر جدید این کشور را منصوب کرده بود.
یکی از شاکیان درباره ماجرا گفت: در یکی از شرکت‌های خصوصی مشغول به کار بودم که متهم مذکور برای نصب دوربین‌های مدار بسته به شرکت آمد و در حین گفتگو ادعا کرد برادرش مدیر بانک ... در تهران است و می‌تواند مبلغ هنگفتی وام جانبازی بگیرد! من هم طمع کردم و تقاضای دریافت وام میلیاردی دادم، اما او از من خواست چند میلیون تومان به حسابش واریز کنم و چک و سفته‌ها را امضا شده به او تحویل بدهم، اما او دروغ گفته بود و بعد از واریز پول‌ها متواری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ