رئیس فدراسیون والیبال در جلسه‌ای که با سرپرست فدراسیون ورزش های ساحلی و بادی داشت در خصوص برقراری تعامل بیشتر گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم ملی والیبال از جدایی مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال ایران خبر داد و گفت:تیم باشگاهی پاول خواستار بازگشت این مربی شده بود و به همین خاطر به کشورش بازگشت.
ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو برنامه مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال مردان را اعلام کرد.
ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو برنامه مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال مردان را اعلام کرد.
تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز راهی ارومیه شد تا تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در این شهر پیگیری کند.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد عدم برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیاو همچنین انصراف برخی بازیکنان از حضور در این رقابت‌ها توضیح داد.
حال و هوای سالن محل برگزاری والیبال دیدار ایران و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال
ملی‌پوشان والیبال ایران امروز  اولین جلسه تمرینی خود را در ناگویای ژاپن پشت سر گذاشتند.
فدراسیون والیبال ترکیه از تیم ملی مردان ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی و دوستانه در شهر استانبول دعوت کرد.
هفته دوم سومین دوره از لیگ برتر والیبال کشور با حضور سیزده تیم به میزبانی سازمان منطقه ویژه پارس در ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار می‌شود.
از سری رقابت های دسته‌جات آزاد والیبال برفی کشور و در نخستین روز بازی‌ها شش دیدار برگزار شد و امروز در روز دوم مسابقات، تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی با یک‌دیگر به رقابت خواهند پرداخت.
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی دستجات آزاد کشور سال ۱۴۰۱ به میزبانی همدان در حال برگزاری است. در پایان این مسابقات، برای تیم‌های اول تا چهارم مسابقات همدان، ۴۰۰ میلیون ریال پاداش در نظر گرفته شده است که به ترتیب به تیم‌های اول تا چهارم ۱۸۰، ۱۲۰، ۷۰ و ۳۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی دستجات آزاد کشور سال ۱۴۰۱ به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی سال 1401 به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.
18 رویداد والیبالی در سال 2023 برگزار خواهد شد که برخی از آن‌ها مسابقاتی سرنوشت‌ساز برای تیم‌ ملی محسوب می‌شوند.
تبریز - رئیس هیئت والیبال آذربایجان شرقی از برگزاری کلاس مربیگری درجه یک فدراسیون والیبال در این استان خبر داد.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تاخیر در برگزاری اردوها به ضرر بازیکنان و سبب بلاتکلیفی بازیکنان اصلی تیم ملی می شود.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان با اشاره به استقبال خوب بانوان از مسابقات قهرمانی کشور گفت: برگزاری این رقابتها بعد از ۶ سال تاثیر زیادی بر جوانگرایی تیم ملی داشته و سکوی پرتابی برای شناسایی جوانان بااستعداد در والیبال نشسته بانوان بود.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای نحوه ادامه لیگ برتر مردان، دو پیشنهاد ارائه کرد تا بر اساس نظرات تیم‌ها، یک روش انتخاب شود.
نبرد استقلال و پرسپولیس در هر رشته ورزشی برای هواداران این دو تیم جذاب و مهم می باشد، حالا تجسم کنید این دیدار در فینال برگزار شود.
اولین تمرین تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران در سارایوو، محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد.
تیم‌های لبنیات هراز آمل و ایفاسرام اردکان فردا (یکشنبه یکم آبان) در چارچوب دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر مردان به مصاف هم می‌روند.
فدراسیون جهانی والیبال با اعلام ژاپن به عنوان یکی از سه میزبان رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴، این مسابقات را تحت عنوان جام جهانی ۲۰۲۳ برگزار خواهد کرد.
هفته سوم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 20 مهرماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.
مرحله یک هشتم‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان نیز به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری خواهد شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ