هفته سوم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 20 مهرماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از برگزاری پنجمین جلسه کمیته تصویب و بازنگری طرح هادی هفت روستا در قالب ۵ طرح خبر داد و گفت: مشارکت مردم در اجرای طرح‌های هادی روستایی ضرورت دارد.
تاریخ برگزاری مجامع انتخاباتی هفت فدراسیون ورزشی از سوی اداره کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان اعلام شد.
بیانیه سیاستی هفت بندی مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص ساماندهی حوزه دارو، پس از برگزاری نشست تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران بخش‌های مختلف تدوین و منتشر شد.
هفته سی‌وسوم لیگ یک فوتبال ایران به صورت همزمان با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که همه تیم‌های مدعی صعود پیروز شدند تا کار رقابت برای لیگ برتری شدن به هفته آخر کشیده شود.
رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور از صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است.
هفت تن از کارکنان کنگره و مقامات رسمی دولت آمریکا از برگزاری اولین جلسه محرمانه دولت جو بایدن برای تمامی سناتورها با محوریت ایران خبر دادند؛ جلسه‌‌‌ای که عصر روز گذشته به وقت واشنگتن برگزار شد و طی آن مقامات ارشد این کشور توضیحاتی در خصوص مساله ایران ارائه دادند.ب
در جریان برگزاری رقابت ماده پرتاب چکش پنجمین دوره مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی آسیا مهدی هفت چشمه موفق شد مدال طلا را از آن کشورمان کند.
با برگزاری رقابت‌های لیگ یک (هفت مسابقه)، ورزشگاه‌های ایران شاهد انجام ۱۲ بازی مهم و حساس خواهند بود.
با برگزاری جلسه قرعه‌کشی رقابت‌های گرنداسلم تکواندو، هفت ملی پوش ایران در روز اول مسابقات رقبای خود را شناختند.
هفت ماه به بازی‌های آسیایی باقی مانده در حالیکه برنامه‌های مدیران ورزش ایران همچنان حولِ برگزاری نشست‌های کارشناسی برای بررسی شرایط رشته‌ها و ورزشکاران‌شان می‌چرخد!
با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور از فردا، مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی آزاد با یکدیگر سرشاخ می شوند.
علیرغم اینکه فلسطین به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه نیافته، در استادیوم‌های محل برگزاری رقابت‌ها پرچم فلسطین به اهتزاز درآمده و شبکه‌های اجتماعی مملو از ویدئو‌هایی از طرفدارانی است که پرچم فلسطین را تکان می‌دهند و از صحبت با تلویزیون اسرائیل خودداری می‌کنند.
تنها نماینده‌ استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان ایران، در هفت مسابقه‌ برگزار شده تا به اینجای فصل، هفت شکست سنگین را متحمل شده و با صفر امتیاز و تنها یک گل زده در قعر جدول رده‌بندی ایستاده است.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارها کاله و ذوب آهن به مصاف هم می روند.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود که در یکی از حساس‌ترین دیدارها کاله و ذوب آهن به مصاف هم می روند.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود.
«بنی گانتز» ضمن اذعان به شرایط سختی امنیتی این رژیم در آستانه برگزاری انتخابات کنست، درخواست عضو افراطی کنست را برای به عهده گرفتن ریاست «شاباک» به سخره گرفت.
هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری هفت دیدار پشت سر گذاشته خواهد شد.
وزرای خارجه گروه هفت اعلام کردند برگزاری همه‌پرسی پیوستن به روسیه در مناطق شرقی اوکراین را به رسمیت نمی‌شناسند.
انتخابات شوراهای محلی سوریه که از ساعت هفت صبح امروز به وقت محلی شروع شده، در حال برگزاری است و مراکز رای گیری شاهد حضور گسترده رای دهندگان است.
روز نخست از اولین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.
روز نخست از اولین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.
اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی طی ماه‌های گذشته اقدامی برای برگزاری انتخابات نداشته در حالیکه هفت هیات این استان در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ