تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز راهی ارومیه شد تا تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در این شهر پیگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران فردا در نخستین مسابقه خود در قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در حالی برای ششمین بار در تاریخ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود که در پنج مسابقه قبلی فاتح میدان بوده است.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی دوستانه برابر حریف اصلی خود در راه قهرمانی آسیا به پیروزی رسید.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
تیم ملی والیبال ایران با لباس سفید مقابل بلغارستان قرار می‌گیرد و لیبروها نیز پیراهن سرمه‌ای بر تن می‌کنند.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها سه بر دو مغلوب هلند شد تا با کسب چهار امتیاز به کار خود در روتردام پایان دهد.
تیم ملی والیبال هلند با یک تیر دو نشان زد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال درشرایطی با شکست شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید که این تیم در ست سوم تا آستانه پیروزی پیش رفت اما نتوانست به بازی برگردد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال در ست اول با پیروزی تیم والیبال آمریکا همراه شد.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال در ست اول با پیروزی تیم والیبال آمریکا همراه شد.
در دومین بازی ایران در مقابل لهستان ۲ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در لیگ ملت‌ها 2023 مغلوب ژاپنی شد که حمایت بیش از 10 هزار تماشاگر را در سالن مسابقه به‌همراه داشت.
تیم ملی والیبال مردان ایران تمرینات آماده‌سازی خود را از امروز برای چهار رویداد مهم سال 2023 آغاز کرد.
شاگردان بهروز عطایی برخلاف دو تیم دیگر آسیایی یعنی چین و ژاپن که میزبانی مسابقات گروه خود را برعهده دارند، با حریفان بسیار قدرتمند همگروه شده اند که کسب یکی از دو عنوان اول یا دومی را بعید کرده است
تیم ملی والیبال ایران ایران حریفان خود را در انتخابی المپیک شناخت.
تیم والیبال لبنیات هراز آمل با شکست فولاد سیرجان ایرانیان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان تنها یک گام تا صعود به مرحله نیمه‌نهایی فاصله دارد.
لبنیات هراز آمل به خستین پیروزی خود در دور برگشت لیگ برتر دست یافت و شهداب در پرحاشیه‌ترین دیدار هفته ایفاسرام اردکان را شکست داد.
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.
تیم ملی والیبال لهستان در سومین مسابقه خود در جام واگنر صربستان را شکست داد و ایران هم با کسب رتبه سومی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.
مردی که ۳ ماه در چنگال آدم ربایان بود!
جوانگرایی در والیبال ایران بیشتر از آن چیزی که تصور می‌شد، هزینه داشت و شاگردان بهروز عطایی با شکست دیگر مقابل تیم بدون برد بلغارستان، زنگ تفریح لیگ ملت‌های والیبال شدند. اختلاف زیاد دو نسل تیم ملی حالا نمایان شده است.
این نخستین تقابل دو تیم ملی از ورزش دو کشور بعداز جنجال لغو سیاسی بازی فوتبال در ونکوور بود که به شکست سنگین کانادا ختم شد. شاگردان جوان عطایی بعداز شکست دو روز پیش آمریکا، کم‌کم خود را در این میدان معتبر جهانی پیدا می‌کنند.
تیم ملی والیبال با این پیروزی به دلیل اینکه اسلوونی حریف مستقیم ایران بود، جای این تیم را در جدول رده بندی گرفت. با توجه به مصاف‌های باقی مانده امشب و باخت هلند مقابل بلغارستان و دو بازی سخت این تیم، شانس صعود شاگردان عطایی بالای ۹۰درصد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ