ملی‌پوشان والیبال ایران امروز  اولین جلسه تمرینی خود را در ناگویای ژاپن پشت سر گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و با اقتدار به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.
تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و ژاپن در نخستین دیدار قهرمانی آسیا سال ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر می‌روند.
تیم ملی والیبال ایران در سومین و چهارمین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها و در کمتر از ۲۰ ساعت به مصاف آرژانتین و کوبا می‌رود؛ تیم‌هایی که مدال برنز المپیک را در کارنامه کاری خود دارند.
تیم ملی والیبال ایران در دهمین مصاف خود با بلغارستان به دنبال کسب ششمین پیروزی و انتقام شکست سال گذشته در لیگ ملت‌هاست.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال به مصاف فرانسه رفت و در دیداری که سرمربی و چند ملی پوش خود را در اختیار نداشت برابر قهرمان دوره گذشته المپیک شکست سنگینی را تجربه کرد.
تیم ملی نصف و نیمه والیبال ایران در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها در گام نخست به مصاف فرانسه قهرمان المپیک می‌رود.
ملی‌پوشان ایرانی در شرایطی در اولین تقابل باید فردا به مصاف آلمان بروند که در هفته نخست که به میزبانی ژاپن برگزار شد، نتایج خوبی نگرفته و انتقادات زیادی را به جان خریدند
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف تیم جوانان تایلند رفت و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف تیم جوانان تایلند رفت و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
با وجود وعده برای بهتر بازی‌کردن بعید به نظر می‌رسد امروز تیم ملی والیبال ایران کار ساده‌ای پیش‌رو داشته باشد. آن‌ها در حالی باید به مصاف عقاب‌های اروپا بروند که رقیب صدرنشین رده‌بندی جهان است
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در لیگ ملت‌ها به مصاف لهستان می‌رود.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی تدارکاتی پیش از شروع لیگ ملتها در ژاپن به مصاف فرانسه رفت و این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید!
تیم ملی والیبال ایران از هشتم مهر ماه در برزیل برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به مصاف حریفان خود خواهد رفت و دو دیدار حساس ملی‌پوشان در کمتر از ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار به مصاف ترکیه رفت و ملی‌پوشان سه بر دو مغلوب حریف شدند.
تیم ملی والیبال ایران ساعت 17:30 دقیقه امروز جمعه 29 اردیبهشت به وقت تهران در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود به مصاف ترکیه‌ می‌رود.
تیم ملی ایران در هفته نخست با دو آسیایی روبرو می‌شود ولی درهفته دوم مقابل ایتالیا و آمریکا و آلمان قرار خواهد گرفت. مصاف با فرانسه در هفته سوم این رقابت‌ها جای دارد.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (شنبه ۱۲ شهریور) یک جلسه تمرینی سخت و جدی را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.
فدراسیون جهانی والیبال با انتشار مطلبی در صفحه رسمی خود به مصاف ایران و برزیل در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان اشاره کرد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و امشب در سومین دیدار به مصاف هلند می‌رود.
تیم ملی والیبال کشورمان امشب در اولین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ در لهستان، به مصاف آرژانتین می‌رود.
تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی اش از رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف آرژانتین می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ