فدراسیون والیبال ترکیه از تیم ملی مردان ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی و دوستانه در شهر استانبول دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تولیدات نظامی مصر از شرکت‌های ترک، دعوت کرد در بزرگترین رویداد نظامی در این کشور مشارکت کنند.
منابع ترکی فاش ساختند که در جریان سفر کاری امروز زلنسکی به ترکیه که به دعوت آنکارا صورت می‌گیرد؛ اردوغان تلاش خواهد کرد که همتایش را متقاعد به مذاکرات صلح با روسیه به میزبانی آنکارا کند.
نگرانی این است که آیا تیم دوم ایران از بردن تیم دوم افغانستان اطمینان خاطر نداشت؟ قلعه‌نویی در روزی که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، ستاره‌های فوتبال ایران را از ابتدا در ترکیب قرار داد، حتی حاضر نشد به بازیکنان جدیدی که به تیم ملی دعوت کرده؛ از‌جمله شهاب زاهدی و علی علیزاده در این دیدار بسیار ساده، چند دقیقه‌ای بازی دهد. آیا قلعه‌نویی نگران آن است که نتایجش از همین ابتدا با واکنش منتقدان همراه شود؟
مدافع چپ ایرانی آلتای پس از سه سال و نیم دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شد.
امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با «هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه جدید ترکیه، با دعوت از همتای خود برای سفر به تهران، لزوم شتاب بخشیدن به برنامه گسترش مناسبات دوجانبه را مورد تاکید قرار داد.
گئورگی گولسیانی باید خیلی زود خودش را آماده حضور در ترکیب تیم ملی گرجستان کند.
گئورگی گولسیانی باید خیلی زود خودش را آماده حضور در ترکیب تیم ملی گرجستان کند.
رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید ایران از احتمال دعوت از لژیونرها به اردوی این تیم برای مسابقات انتخابی المپیک پاریس خبر داد.
بهروز عطایی با اعلام اسامی ۱۵ بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
محمد نادری می‌گوید لیگ ترکیه از سطح بالایی برخوردار است و او تلاش می‌کند خود را در این لیگ نشان دهد.
فدراسیون والیبال ترکیه از تیم ملی مردان ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی و دوستانه در شهر استانبول دعوت کرد.
برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ ترکیه و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ روسیه، ۲۴ بازیکن از سوی کریم مقدم سرمربی تیم ملی مینی فوتبال به دومین اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به فهرست جدید این تیم، در مورد ترکیب ۱۶ نفره، ملاک انتخاب آنها و به ویژه دعوت از بازیکنی که پیش از این خداحافظی کرده بود، توضیح داد.
کادر فنی تیم ملی بوکس با دعوت از برخی نفرات جا مانده از رقابت‌های انتخابی به منظور پویایی اردو آماده سازی ملی‌پوشان، فرصتی دوباره به بوکسورها برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی داد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، فردا به دعوت همتای ترکیه‌ای خود به این کشور سفر می‌کند.
سفیر ترکیه در بغداد ضمن دیدار با عبداللطیف رشید، پیام مکتوب رجب طیب اردوغان را به او تحویل داد.
کی‌روش اصرار داشت که بازی تدارکاتی با تونس پشت درهای بسته باشد و کمترین اطلاعات از تیمش به بیرون درز کند، ولی بعد از بازی ترکیب تیم به رسانه‌ها رسید.
گابریل ماگالاش با وجود درخشش در ترکیب آرسنال، به تیم ملی برزیل دعوت نشده و از این بابت بسیار ناامید است.
گابریل ماگالاش با وجود درخشش در ترکیب آرسنال، به تیم ملی برزیل دعوت نشده و از این بابت بسیار ناامید است.
گابریل ماگالاش با وجود درخشش در ترکیب آرسنال، به تیم ملی برزیل دعوت نشده و از این بابت بسیار نا امید می باشد.
باشگاه کایسری اسپور ترکیه اعلام کرد علی کریمی و مجید حسینی دو بازیکن ایرانی این تیم به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده اند.
در آخرین بازی استقلال ساپینتو از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت این تیم بهره نبرد در حالی که هر دو بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
لژیونر‌ها در اتریش به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند و اینطور می‌توان گفت هر لژیونری به اردوی تیم ملی دعوت شود حضورش در ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در اتریش قطعی خواهد بود،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ