ساترا با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌های سه و ورزش را در اختیار رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر دارای مجوز قرار می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دور جدید مسابقات لیگ برتر خلیج فارس را به صورت زنده پخش می‌کند.
پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم از شبکه سه
تلویزیون اینترنتی لنز از طریق کانال پخش زنده آستان قدس رضوی، برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم که در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود را به صورت زنده پخش می‌کند.
داستان عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی با پخش یک سریال صهیونیستی از رسانه شناخته‌شده سعودی، به قسمت‌های جنجالی خود رسیده است.
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
جواد خیابانی در گفتگویی که همزمان با پخش بازی فینال جام‌جهانی قطر صورت گرفت،‌ به بخشی از حواشی بحث‌برانگیز درباره ایده‌ها و مواضع وایرالش در فضای مجازی، واکنش نشان داد.
جواد خیابانی در گفتگویی که همزمان با پخش بازی فینال جام‌جهانی قطر صورت گرفت،‌ به بخشی از حواشی بحث‌برانگیز درباره ایده‌ها و مواضع وایرالی شده‌اش در فضای مجازی، واکنش نشان داد.
دیدار آرژانتین ـ کرواسی از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب (۲۲ آذر ماه) از شبکه سه سیما زنده پخش می‌شود.
دیدار آرژانتین ـ کرواسی از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب (۲۲ آذر ماه) از شبکه سه سیما زنده پخش می‌شود.
فینال جام‌جهانی کشتی آزاد بامداد فردا (۲۱ آذر ماه) از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.
از دیدارهای باقیمانده از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، رقابت بین تیم‌های مراکش ـ پرتغال و انگلیس ـ فرانسه امشب (۱۹ آذر ماه) از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
روابط عمومی صداوسیما در بیانیه‌ای خبر درآمد ۱۰ هزار میلیارد تومانی شبکه سه از پخش جام جهانی را تکذیب کرد.
درآمد حیرت‌انگیز صداوسیما از تبلیغات پخش جام‌جهانی
در واقع تلویزیون نمی‌تواند از سریال‌سازی خود پول دربیاورد، به همین دلیل از فرصت سه هفته‌ای جام‌جهانی نهایت استفاده را کرده تا ضررهای مالی ناشی از کمبود مخاطب خود را جبران کند.
مسابقات جام‌جهانی در چین از تلویزیون دولتی این کشور ـ CCTV Sports ـ پخش می‌شود و در سانسور برخی صحنه‌ها، نما‌های نزدیک از هواداران بدون ماسک، با تصاویر و فیلم‌هایی از بازیکنان و مربیان تیم‌ها یا تصویری از راه دور از استادیوم جایگزین می‌شود.
امروز و در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی چند بازی دیگر از دور دوم مرحله گروهی جام‌جهانی برگزاری می‌شود.
نادیا ندیم بازیکن افغانستانی الاصل تیم ملی دانمارک، در میانه های پخش یک برنامه زنده، از خبر فوت مادرش آگاه شد.
مدیر شبکه تلویزیونی «فراتر» که با دستورکار پخش برنامه‌ها به صورت ۴k آغاز به کار کرده است، از جزئیات تلویزیون‌های دارای قابلیت پخش و لذت تماشای رقابت‌های جام جهانی از این شبکه سخن گفت.
پخش زنده جام‌جهانی از روبیکا، یکپارچه و همراه با همه مردم ایران
تلویزیون از پخش افتتاحیه جام جهانی تا دقایقی دیگر در قالب ویژه‌برنامه شبکه سه خبر داده است.
کمتر از ۱۰ رور تا شروع جام جهانی فوتبال باقی مانده و پخش مسابقات تیم ملی ایران در سینما‌ها با، اما و اگر‌ها و تردید‌هایی در فضای رسانه‌ای همراه شده، این در حالی است که آخرین پیگیری‌ها، بر تصمیم به پخش مسابقات با بلیتی بالاتر از قیمت معمول سینما‌ها دلالت دارد.
تهیه‌کننده ویژه برنامه جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ که از شبکه ورزش پخش می‌شود جزئیات بیشتری از این برنامه را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ