نمی‌شود برگزاری جام‌جهانی در قطر یا احتمال حضور کریستیانو رونالدو در النصر عربستان را دید، اما به مخاطب فرمان داد که راه را بر مقایسه ببندد و این شرایط را در کنار وضعیت فوتبال ایران قرار ندهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نصر عبیات، فعال محیط‌زیست در خوزستان درباره پروژه سهراب گفت: امیدوارم سناریو پروژه آزادگان که باعث خشک‌شدن قسمت وسیعی از هورالعظیم شده، در پروژه سهراب تکرار نشود. در آینده نزدیک، وزارت نفت خود را برای بهره‌برداری از ۲۰ حلقه چاه نفت در پروژه سهراب آماده کرده است. من به جناب آقای سلاجقه می‌گویم اگر مجوز کوبیدن آخرین میخ بر تابوت هورالعظیم بدون استاندارد‌های محیط‌زیست زده شود، مطمئن باشند آیندگان ایران و مناطق مرزی مظلوم، کوتاهی شما را فراموش نخواهند کرد.
نصر-۱ یک موشک کروز ساخت ایران است، که قابلیت از بین بردن هدف‌های ۳۰۰۰ تنی مانند کشتی‌های جنگی را دارد. موشک نصر-۱ می‌تواند از پایگاه‌های ساحلی و هم از شناور‌های جنگی پرتاب گردد، و مدلی از آن در حال اصلاح و تغییر است تا قابلیت شلیک از هلیکوپتر‌ها و زیردریایی‌ها را داشته باشد.
برخی‌ها مانند دکتر سید حسین نصر و استاد سیدمصطفی محقق داماد خاطراتی (مستقیم یا غیرمستقیم) از علامه نقل کرده‌اند و این خاطرات، شبهاتی را در ذهن خواننده رقم زده است؛ و در کنار همه آنان، محسن کدیور با دسته‌بندی این خاطرات و شایعات، و دسته‌بندی برخی موارد مبهمِ موجود در دیگر کتب تاریخی، صورت‌بندی جامعی از موضوع عرضه کرده است.
علی واعظ و ولی نصر در نشریه "فارین افرز" مقاله‌ای منتشر کردند و ایده توافق منطقه‌ای به جای برجام را مطرح کردند که بر اساس آن ایران برنامه هسته‌ایش را بسیار محدود کند. اما تحریم‌های اروپا و آمریکا ادامه یابد و در عوض به توافق با کنشگران مختلف منطقه‌ای دست یابد. کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به نقد این ایده و اینکه تا چه اندازه برای طرفِ ایرانی حامل منفعت بوده و اساسا واقع بینانه است، پرداخته‌اند.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارقی خبر داد که از پارکینگ های منازل شهرک نصر و مرزداران سرقت می‌کرد.
هفته هجدهم سوپرلیگ فوتسال زنان روز جمعه انجام خواهد شد که در یک دوئل بسیار جذاب، قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.
رییس هیات مدیره نصر تهران نوشت: سازمان نصر مخالف محدودیت‌های اعمال شده چند ماه اخیر است و آن را به نفع کسب و کار‌های حوزه فناوری اطلاعات نمی‌داند.
شکست پیکان در برابر ملی‌حفاری سبب جذابیت بیشتر سوپرلیگ فوتسال زنان در پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها شد.
شکست پیکان در برابر ملی‌حفاری سبب جذابیت بیشتر سوگ فوتسال زنان در پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها شد.
مریم نصر در صحبت‌هایی گفت حقوق بسیار ابتدایی زنان به رسمیت شناخته نمی‌شود. زنانی همچون انسیه خزعلی، چون از طبقه بالا بودند توانستند حق‌هایی همچون حق طلاق را هنگام ازدواج در سن ۱۶ سالگی بگیرند.
حکم امیر نصر آزادانی بازیکن سابق تراکتور اعلام شد
تیم والیبال بانوان سپاهان در دیدار فینال لیگ دسته یک در اصفهان به مصاف نصر امید تهران رفت که این دیدار در ۳ ست پیاپی با نتیجه ۲۶بر۲۴، ۲۵بر ۲۳ و ۲۵ بر۵ به سود طلایی‌پوشان پایان یافت.
در ادامه برگزاری مراحل اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، سامانه‌های موشکی و یگان‌های شناوری نیروی دریایی ارتش با استفاده از موشک‌های نصر اهداف سطحی خود را در دریا منهدم کردند.
هفته چهاردهم رقابت‌های سوپرلیگ فوتسال بانوان با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نصر فردیس به فکر جبران نتایج از دست رفته مسابقات سوپر لیگ است.
در مسابقه مهم هفته چهارم سوپر لیگ فوتسال بانوان نصر فردیس به مصاف پیکان می‌رود.
رئیس ائتلاف نصر عراق، ضمن مخالفت با شرکت در ائتلاف جدید «اداره الدوله» از جریان صدر خواستار با درخواست ها برای شرکت در گفتگوی ملی این کشور شرکت کند.
در مهمترین مسابقه هفته دوم سوپر لیگ فوتسال بانوان، دو تیم ملی حفاری ایران و نصر فردیس به مصاف هم می‌روند.
رئیس ائتلاف نصر از جریان های سیاسی عراق خواست مرحله کنونی را به عنوان یک دوران انتقال قدرت تلقی کرده که با تشکیل دولت آغاز و با انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام پایان می یابد.
رئیس ائتلاف نصر عراق طرحی را برای حل و فصل بحران سیاسی این کشور مطرح کرد.
رئیس ائتلاف نصر عراق به تحولات امروز عراق واکنش نشان داد و از مردم این کشور خواست که به سمت فتنه حرکت نکنند.
مدیرعامل موسسه جهاد نصر گفت: مطالعات ابتدایی در فاز ۲ طرح خوزستان بر روی ۱۰۲ هزار هکتار از اراضی آغاز شده است.
حیدر العبادی رئیس ائتلاف نصر عراق در تویتیی با استقبال از فراخوان‌ها برای آرام کردن فضای سیاسی عراق، آن را علامت احساس مسئولیت دانست.
حیدر العبادی رئیس ائتلاف نصر عراق در تویتیی با استقبال از فراخوان‌ها برای آرام کردن فضای سیاسی عراق، آن را علامت احساس مسئولیت دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ