یکی از حاشیه های جام جهانی در قطر، نبرد رسانه ای فلسطینی ها و صهیونیست هاست.  با توجه به فضای قطر و اجازه برافراشتن پرچم فلسطین، کمپینی فلسطینی ها  و حامیان فلسطین راه انداخته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که مقاومت لبنان نخستین، چشم‌گیرترین و بزرگ‌ترین موفقیت در اخراج دشمن صهیونیستی در یک نبرد نظامی شدید و تاثیرگذار را محقق کرد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها در دوره جدید بعد از یازده سپتامبر که مستقیماً وارد جنگ شدند، اگر فرهنگ انقلاب اسلامی نبود جهان را می‌بلعیدند.
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان ضمن ابراز اطمینان درباره پیروزی ارتش در نبرد جاری میان نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع درباره فروپاشی سودان به شدت هشدار داد.
صابرین نیوز تصاویری از شهید مدافع وطن محمدمهدی احمدی را منتشر کرد.
منابع سودانی از درگیری شدید در خارطوم پایتخت این کشور و متوسل شدن ژنرال البرهان به نظامیان احتیاط برای نبرد با ژنرال رقیب خبر دادند.
بازیکنان تیم فوتبال پیکان در فاصله چند روز تا دیدار با پرسپولیس ممنوع‌المصاحبه شدند.
با وجودی که شی جین پینگ به صراحت نامی از تایوان نبرده است اما مشخصا او در این سخنان نیروهای نظامی چینی را برای جنگ احتمالی آماده می کند.
نبرد شدید در جبهه باخموت در حالی ادامه دارد که یک مسئول ارشد اروپای از مرحله خطرناک جنگ اوکراین سخن گفت.
تصاویر هوایی از درگیری نیروهای اوکراینی و روس در باخموت، نشان از این است که؛ نبرد شدیدی سرتاسر این شهر با جولان نفربر ها و تانک ها در شهر در جریان است.
هافبک مس رفسنجان دلیل شادی گل جنجالی مقابل هوادار را توضیح داد.
مدیررسانه ای آلومینیوم با اعتراض به تصمیمات داوری در بازی با صنعت نفت، معتقد است بازیکن حریف با دست گلزنی کرده است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن محکومیت شدید جنایت صهیونیست ها در اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی،تأکید کرد که درگیری با صهیونیست ها در سراسر خاک فلسطین به سوی انفجار بزرگ پیش می رود.
بعد از پذیرفته شدن گل تراکتور به استقلال از سوی داور اعضای تیم آبی پوش اعتراض های شدیدی را به وحید کاظمی انجام دادند.
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مسئله اسرا در رأس اولویت های این جنبش قرار دارد و شاید عنوان نبرد آینده با رژیم صهیونیستی باشد.
هافبک باتجربه نفت آبادان بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال اعتراض شدیدی در ورزشگاه تختی انجام داد.
در نوامبر۲۰۲۰، ایروان و باکو پس از بیش از یک ماه درگیری شدید بر سر ناگورنو- قره باغ، که در داخل مرز‌های بین‌المللی به رسمیت شناخته‌شده آذربایجان قرار دارد، اما از دهه۱۹۹۰ در اختیار نیرو‌های ارمنستان بوده است، یک توافق آتش‌بس با حمایت مسکو امضا کردند. پس از یک رشته شکست در میدان نبرد، ارمنستان با واگذاری کنترل بخش‌هایی از این سرزمین موافقت کرد و متعهد شد که «ایمنی ارتباطات حمل‌ونقلی» را بین سرزمین اصلی آذربایجان و قلمرو آن کشور در نخجوان از طریق منطقه سیونیک - که این دو را از هم جدا می‌کند - «تضمین کند، البته با نگاهی به سازماندهی تردد بدون مانع شهروندان، وسایل نقلیه و بار در هر دو جهت».
منابع مصری از درگیری شدید میان نیروهای مصری و داعشی ها به دنبال تسلط تکفیری ها بر برخی مناطق در شهر القنطره در استان اسماعیلیه این کشور خبر دادند.
تصاویر منتشر شده توسط رویترز عواقب خونین ورزشکاران شرکت کننده در یک مسابقه بوکس در لندن را نشان می‌دهد. این رویداد بخشی از یک سری مبارزات شدید است که در آن افراد از ملیت‌های مختلف خود را وارد نبرد می‌کنند و با دست خالی به حریف خود حمله می‌کنند. بسیاری از مبارزان، با صورت‌های خون آلود، بینی شکسته و چشم‌های کبود و متورم دیده می‌شوند.
رئیسِ جمهوری خودمختار دونتسک می‌گوید که شرایط در خط مقدم جبهه مبارزه با اوکراین، شدید اما تحت کنترل است.
فعالان فلسطینی از طرف های رسمی و مردمی خواستار حمایت از اسرای دربند رژیم صهیونیستی در جریان نبرد با مدیریت زندان ها شدند.
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی بیان کرد: سرداران و سربازانی که در نبرد با داعش جان خود را فدای امنیت ایران کردند، مایه افتخار هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ