در حالی که بهترین تیم‌های ملی از سراسر جهان به قطر آمده‌اند تا برای جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم بروند، هواداران تیم‌ها در هر سنی با رنگ‌های متفاوت برای تشویق پرشور و هیچانی آماده می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غیبت کاسمیرو در تصاویر بازیکنان رئال در مراسم قهرمانی جام باشگاه های جهان هواداران این تیم را متاثر کرد.
تصاویر هوایی هواداران عراقی را نشان می‌دهد که در بصره برای تماشای بازی پایانی جام خلیج فارس بین عراق و عمان جمع شده اند. ازدحام هواداران دستکم یک کشته و بیش از ۶۰ زخمی بر جای گذاشته است.
صفحه توییتر رسمی جام جهانی قطر مجبور شد که پیامی که با تصویر کریستیانو رونالدو منتشر کرده بود را پاک کند.
محمد الحجری معروف به ماجومبا، یک سلبریتی عمانی در شبکه‌های اجتماعی است که تصمیم گرفت برای تماشای بازی‌های جام جهانی عازم قطر شود. اگر به خرافات معتقد باشید، قطعا حضور او در قطر را عامل ناکامی بسیاری از تیم‌های جام جهانی می‌دانید! چند روز پیش بود که تصاویری از این هوادار عمانی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که نکته عجیب، شکست خوردن و حذف تمامی تیم‌هایی بوده که ماجومبا پیراهن آن‌ها را بر تن کرده است!
هشت سال پیش تیم ملی بلژیک در جام‌جهانی برزیل هم در داخل و هم در خارج از زمین خوش درخشید. در داخل زمین به خاطر عملکردهای نسل طلایی نوظهورش و در خارج از زمین به خاطر هوادارش «اکسل دسپیگلائر».
امسال بازیکنان و هواداران جام جهانی شاهد انبوهی از فناوری‌های جدید هستند که تاکنون هرگز در هیچ دوره از جام جهانی فوتبال دیده نشده بودند؛ بنابراین جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به ویژه از نظر نوآوری‌های فناورانه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
سرمربی ژاپن پس از حذف تیمش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.
تصاویری از حضور هواداران برای استقبال از تیم ملی مقابل فرودگاه امام خمینی در بازگشت از جام جهانی قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مسابقات جام‌جهانی در چین از تلویزیون دولتی این کشور ـ CCTV Sports ـ پخش می‌شود و در سانسور برخی صحنه‌ها، نما‌های نزدیک از هواداران بدون ماسک، با تصاویر و فیلم‌هایی از بازیکنان و مربیان تیم‌ها یا تصویری از راه دور از استادیوم جایگزین می‌شود.
اوایل آبان ماه و در فاصله چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال لباس هواداری تیم ملی ایران توسط شورای فرهنگ عمومی کشور با نام پیروز بچه یوز ایرانی رونمایی شد تا علاقمندان بتوانند از این تی شرت برای حمایت از ملی پوشان استفاده کنند. در طراحی این پیراهن از سمبل‌های نمادین با موضوع اتحاد استفاده شده است.
شادی وصف ناپذیر هواداران تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی دو بر صفر مقابل مکزیک از نگاه دوربین خبرنگار اعزامی مهر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از شادی تماشاگران بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مشاهده می‌کنید.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ولز در دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عصر جمعه (۴ آذر ۱۴۰۱) در ورزشگاه «احمدبن علی» قطر برگزار و با برتری دو بر صفر ایران به پایان رسید.
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال که برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر سفر کرده اند عصر چهارشنبه ( ۲ آذر ۱۴۰۱) با حضور در خیابان کورنیش دوحه به حمایت و تشویق بازیکنان تیم پرداختند.
ایستگاه هواداری تیم ملی فوتبال ایران همزمان با برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر در پنج میدان آزادی، ونک، انقلاب، ولیعصر (عج) و هفت تیر در حال برگزاری می‌باشد.
حضور یکی از هواداران ایران با پیراهنی با تصویر دراگان اسکوچیچ در جام جهانی مورد توجه قرار گرفته است.
با آغاز نخستین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مقابل انگلیس، هواداران تیم ملی فوتبال ایران در مکان‌های عمومی نیز به تماشای بازی پرداختند. در این گزارش تصویری، هواداران را در شهر‌های مختلف ایران در حال تماشای بازی که با نتیجه ۶ بر ۲ با پیروزی انگلیس به پایان رسید را مشاهده می‌کنید.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال عصر یکشنبه ( ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ) برای اولین باردر خاورمیانه به میزبانی کشور قطر و در شهر دوحه آغاز شد. هواداران فوتبال از سراسر جهان خود را به سواحل خلیج فارس رسانده اند تا در سی روز آینده شاهد رقابت تیم های محبوبشان باشند.
چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر، هیجان در دوحه پایتخت و سراسر این کشور به اوج خود رسیده است. شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
در فاصله یک هفته تا آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور قطر؛ شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
بزرگ‌ترین کشتی تفریحی اروپا که روز چهارشنبه فرانسه را به مقصد این قطر ترک کرده، به یک هتل شناور برای میزبانی از هواداران جام جهانی ۲۰۲۲ تبدیل شده است.
قطر از بهترین تیم‌های فوتبال جهان برای اولین دوره جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و جهان عرب استقبال می‌کند. انتظار می‌رود حدود ۱.۲ میلیون هوادار در طول مسابقات از این کشور دیدن کنند.
تصاویری که از پیراهن‌های اول و دوم تیم ملی آمریکا برای جام جهانی قطر منتشر شده است اعتراض هواداران آمریکایی را به دنبال داشت.
فیفا از یک شهر چادری رونمایی کرده که قصد دارد زمستان امسال میزبان هواداران جام جهانی در قطر به عنوان بخشی از تجربه "دهکده هواداران" در این مسابقات باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ