کشتی‌گیر وزن مثبت 125 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: مسابقات لیگ امسال در سطح بسیار خوبی برگزار شد،اما قراردادها برای کشتی گیران چنگی به دل نمی زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزانه توسلی دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان از مشکلات سوپرلیگ فوتسال زنان می‌گوید.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد تیم هایی که مدعی قهرمانی در این فصل هستند بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند.
بارسلونا تقریبا مطمئن است که می تواند قبل از بازی با ختافه قرارداد تمام بازیکنان معلق خود را ثبت کند.
مدیرعامل دو باشگاه استقلال و تراکتور از کارگروه سقف بودجه و قرارداد باشگاه‌های لیگ برتر کنار رفتند و دخالتی در این ماجرا نمی‌کنند.
بایرن مونیخ که چند روز پیش انتقال کیم مین‌جائه را با امضای قرارداد رسمی با او قطعی کرده بود امروز این مدافع کره‌ای را به هواداران معرفی کرد و برای او یک نشست خبری ترتیب داد.
مهم‌ترین معضل استقلالی‌ها در فصل پیش‌رو بحران جدی مالی ناشی از تصمیمات شتابزده در گذشته است.
مدیران باشگاه استقلال در یک اقدام ویژه سعی بر کاهش رقم قرارداد بازیکنان و مربیان کرده‌اند؛ اتفاقی که به سود باشگاه خواهد بود.
حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در نامه مهم به رضا درویش، از او خواست تا فردا قرارداد بازیکنان و مربیان را به این سازمان ارسال کند.
باشگاه گالاتاسرای با مائورو ایکاردی برای امضای قرارداد 3 ساله به توافق رسیده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز تأکید کرد: بازگشت فرماندهان «آزوف» از ترکیه به اوکراین نقض قراردادهای موجود است.
باشگاه فنرباغچه در آستانه امضای قرارداد با ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی فصل گذشته اینتر، قرار دارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ساماندهی قراردادها حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: از وزیر مربوطه می‌خواهم انعقاد قراردادها را ساماندهی کند.
عضو شورای شهر تهران از عدم پاسخ‌گویی سازمان‌های تابع شهرداری تهران نسبت به تذکرات به برخی از قراردادها گلایه کرد.
پیروزی مقابل سایپا برای سریکی با پاداش سریع و‌ سیر از سوی سردار آزمون همراه بوده است.
نورافکن که جام جهانی قطر را از دست داد و کی‌روش او را در لیست نهایی تیم ملی قرار نداد، پس از مذاکره با مسئولان سپاهان قراردادش را تا سال 1404 تمدید کرد
برخلاف لیگ کشتی آزاد که در نهایت برای هر 10 ملی‌پوش تیم خوب و نسبتاً متمول وجود داشت، اما در لیگ فرنگی به نظر در نهایت چندین نفر از ملی‌پوشان بدون تیم خواهند ماند.
لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا، از بندهای خاص قراردادی لیونل مسی با این باشگاه دفاع کرد.
با اعلام رئیس سازمان خصوصی‌سازی از شرکت های بورسی درخواست شده تا ارقام قرارداد باشگاه‌های زیرمجموعه خود را افشا کنند.
در اطلاعیه سازمان صداوسیما آمده است: صداوسیما سال‌ها است در راستای انجام تکالیف قانونی و به منظور تأمین بخشی از بودجه مورد نیاز و در چارچوب قوانین و مقررات جاری برای تبلیغ کالا، خدمات و فعالیت های بنگاه‌های اقتصادی اقدام به عقد قرارداد با آنها می نماید.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به اعلام مجموع قرارداد تیم‌های استقلال و پرسپولیس به جای رقم قراردادها، گفت: الزامی برای افشای رقم قراردادها وجود ندارد و اعلام مجموع آن کفایت می‌کند.
شرکت های فولاد مبارکه سپاهان، شرکت ملی صنایع مس، ایران خودرو، گل گهر، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک و ذوب آهن باید قرارداد اعضای تیم های زیر مجموعه خود را افشا کنند.
اعلام قراردادها: استقلال۳۴۳میلیارد ، پرسپولیس ۲۲۰میلیارد
مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، نمی‌تواند تا زمان ثبت قرارداد بازیکنان جدید بارسلونا به این تیم بپیوندد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل با بیان این که آتامان دارای موتور ۴۵۷ با قدرت ۴۳۰ اسب بخار و گیربکس ZF آلمان و دارای یکی از به‌روزترین اتاق‌های موجود در دنیا است، گفت: برنامه تولید این محصول در سال جاری که پیش بینی می شود با استقبال بسیار خوبی از سوی بازارهای داخلی و صادراتی مواجه شود، ۵۰۰ دستگاه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ