شرکت های فولاد مبارکه سپاهان، شرکت ملی صنایع مس، ایران خودرو، گل گهر، فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک و ذوب آهن باید قرارداد اعضای تیم های زیر مجموعه خود را افشا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوشنگ نصیرزاده حرفهای عجیبی را در مورد ادعای امیرحسین حسین‌زاده به زبان آورد.
چند روز پیش حرفهای علی میرزابیگی درباره انجام تست دوپینگ از داوران امروز با واکنش مسعود مرادی همراه بود.
حرف‌های ژوائو فلیکس در مصاحبه با فابریتزیو رومانو بازخوردی بسیار منفی در اتلتیکو و نیز میان بازیکنان این تیم داشت.
یکی از ستارگان سابق لیگ MLS آمریکا به کری‌خوانی کریستیانو رونالدو برای لیونل مسی و طعنه‌اش به لیگ آمریکا واکنش عجیبی نشان داد و حرفهای او را ناشی از زیاد قلیان کشیدن دانست!
حرف‌های مدیرعامل پرسپولیس پس از قهرمانی در جام حذفی حواشی زیادی را به همراه داشته است.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، می‌گوید این تیم منتظر لغزش بنفیکا برای رسیدن به صدر جدول خواهد بود.
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال به حواشی و جنجال‌هایی که پس از گفت‌وگوی او به وجود آمد، واکنش نشان داد.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، پس از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، به صحبت‌های اخیر پپ گواردیولا واکنش نشان داد.
امیرحسین فشنگچی کاپیتان پیشین و مربی فعلی هوادار نیز نسبت به اظهارات شب گذشته مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار برابر نساجی واکنش نشان داد.
حمیدرضا رجبی پس از بازگشت کاروان فولاد به ایران، به شایعه سرمربیگری‌اش در این تیم واکنش نشان داد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به اظهارات ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از دیدار با پیکان واکنش نشان داد.
مدیرعامل سابق استقلال ضمن تعجب از اظهارات اعضای هیات مدیره باشگاه نسبت به شایعات موجود ابراز بی‌اطلاعی کرد.
وزیر ورزش در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود از بالا نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و اینکه آیا وزارت ورزش چنین برنامه‌ای در دستور کار دارد یا خیر، گفت: نمی‌توانم فرمایش ایشان را قضاوت کنم، اما وزارت ورزش همیشه حامی تمام ورزش کشور است و ما تلاش کردیم از رنگی شدن وزارت پرهیز کنیم. هر کسی که مسئول وزارت ورزش یا سازمان تربیت بدنی بوده، او را به شوخی به یک رنگ منتسب کردند.
کیهان نوشت: زمان اینکه فقط در حرف و گفتگو اقدام پارلمان اروپا را «به نوعی شلیک به پای خود اروپا» تلقی و توصیه به «خویشتنداری» کنیم، گذشته است.
در این روزهایی که شرایط حساسی داریم، عده ای تندرو که در مجلس هستند، هم حرف های ضرررسان می زنند و هم ادعا می کنند، مجلس انقلابی روی کار است. انشاءالله به وقتش نشان خواهیم داد، انقلابی بودن باید چطور باشد.
فران تورس در واکنش به حرف های دیشب لوییس انریکه گفت که به خوبی می داند چطور رابطه اش با مربی خود را مدیریت کند.
شاهرخ بیانی، مربی هوادار نسبت به حرف‌های محمد سیانکی در مورد این باشگاه واکنش تندی نشان داد.
دادستان کل کشور با تأکید بر فعالیت بیشتر حقوقدانان بسیجی گفت: باید انسجام بیشتری داشته باشید و مسائل را از منظر حقوقی بشکافید، به طور مثال وکیل خانواده امینی حرف‌های بدون مدرک مطرح می‌کند و پیش از آنکه نظر پزشکی قانونی اعلام شود، می‌گوید نظر آن‌ها را قبول ندارد، این چه حقوقدانی است که پیش از اعلام نظر مرجع قانونی، آن را قبول ندارد و خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب شده است. به عبارتی از فردا هر کسی دچار حادثه‌ای شود، خواهان تشکیل چنین کمیته‌ای می‌شود.
خاویر تباس به حرف های انتقادی تند فلورنتینو پرز علیه لالیگا در مجمع سالانه اعضای رسمی باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داد.
بازیکن اسبق استقلال و مربی کنونی گل‌گهر واکنش جالبی نسبت به اتفاقات این هفته تیمش مقابل شاگردان ریکاردو ساپینتو دارد.
سرپرست پرسپولیس به شایعات اخیر در خصوص استوری‌اش واکنش نشان داد.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره عدم حضور پرسپولیس در دوره آتی لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد و خواستار روشنگری و شفاف سازی فدراسیون شد.
یوسف نوری در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره دلایل بازگشایی مدارس گفت: از فرزند من پرسیدند که شما به پدرت گفتی مدارس را باز کند، او هم در فضای خودش گفت که بله مدرسه خوب است و دلم برای دوستانم تنگ شده و حضوری باشد بهتر است.
تیراندازی اشتباهی عروسی را به عزا تبدیل کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ