در فصل گذشته فوتبال ایران، کمیته انضباطی مبلغ ۱۹ میلیارد و ۵۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شاغلان در فوتبال را جریمه کرده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی در مکاتبه ای با رئیس فدراسیون فوتبال خواستار ارائه اطلاعات تکمیلی در مورد درآمد ۱۲۷ میلیارد تومانی یکی از دلالان فوتبال ایران شد.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال تاکید کرد تا زمانی که منبع اصلی درآمد فوتبال که حق پخش است را به این رشته ندهند، وضعیت همین است و هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد.
منصور قنبرزاده می‌گوید 60 درصد درآمد باشگاهی فوتبال ایران باید از حق پخش تلویزیونی باشد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید 50 درصد درآمد حق پخش باید به تیمهای باشگاهی تعلق پیدا کند.
۱۴ تیم به دلیل عدم رعایت معیارهای آیین‌نامه صدور مجوز باشگاهی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شدند.
مهمت بویوککشی، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه آماده سازی نهایی کشورش برای مسابقات فینال لیگ قهرمانان اروپا را ارزیابی کرد.
برگزار نشدن بازی سوپرجام فوتبال ایران با قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی باعث شد هیچ درآمدی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نرسد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پرسپولیس و استقلال درآمد کافی برای تأمین هزینه‌های مختلف ورزشگاه آزادی را ندارند و نمی‌دانیم چگونه باید پولش تأمین شود.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران به عضویت کمیته فنی کنفدراسیون آسیا درآمد.
رییس انجمن مینی فوتبال ایران به عضویت هیات رئیسه فدراسیون بین المللی این رشته درآمد.
فلسفه تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی مدیریت درآمد-هزینه ای بوده است و در سال 1402 با انرژی و توان بیشتر، فعالیت ها را پیش خواهیم برد و به دنبال درآمدزایی برای ورزش کشور هستیم.
ریکاردو ساپینتو از ابتدای فصل توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جرایم نقدی سنگینی مواجه شده است.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال میزان درآمد خود در دوره مالی گذشته تا پایان جام جهانی را اعلام کرد.
رقم نجومی درآمد فدراسیون جهانی فوتبال از محل برگزاری مهمترین رویداد این رشته ورزشی در سال 2026 تا یازده میلیارد یورو تخمین زده می شود.
تحریم‌های بانکی علیه ایران که شروع شد، دیگر خبری از برند‌های معتبر ورزشی مثل آدیداس و پوما نبود. تیم‌ملی شش‌سال برند‌های مجید، دایی، لیجا ایتالیا و آل‌اشپورت آلمان را پوشید و بعد از مدت‌ها بالاخره با آل‌اشپورت به ثبات رسید و قرارداد بست. قرارداد با آل‌اشپورت برای اولین‌بار باعث شد تا فدراسیون فوتبال دیگر بابت چنین قراردادهایی، پولی پرداخت نکند تا یک قدم رو به جلو در این زمینه برداشت شود.
استیلی: اشک اسکوچیج از پیشنهاد فدراسیون درآمد!
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری کاپ یک روئینگ آسیا گفت: زمان این دیدارها با تائید کنفدراسیون آسیا بود و تغییر زمانش برای ما مهیا نبود.
گزینه نایب رئیسی فدراسیون فوتبال ایران بعد از ۱۹ سال فعالیت مستمر در ایران، حالا در تجربه‌ای جدید به استخدام رسمی فیفا درآمد.
حمید سجادی وزیر ورزش در رابطه با انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: همین که فدراسیون فوتبال از بلاتکلیفی درآمده، باید به فال نیک بگیریم!
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان، خواستار ادامه فعالیت استقلال خوزستان شد.
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان، خواستار ادامه فعالیت استقلال خوزستان شد.
پدری دخترش را به گورستان کشاند تا طلسمش باطل شود
انتخاب همزمان میرغفاری برای فروش بلیت ها که می تواند یک منبع درآمد خوب برای فدراسیون و یک محل مناسب برای گرفتن امتیاز باشد و دخالت دادن او در کارهای اجرایی حوزه دبیرکل آن هم در آستانه برگزاری مجمع مشکوک به نظر می رسد.
احمدرضا براتی رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، با صدور حکمی از سوی حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو به عضویت دومین دوره دوسالانه کمیته ملی «ورزش و تربیت بدنی» وابسته به کمیسیون ملی یونسکو درآمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ