عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توضیحاتی درباره مشمولان و میزان افزایش حقوق بر اساس لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حقوق عمومی، بیت‌المال و دولت سه اصل مشهود در اتهامات متهمان کارکنان دولت است.
برخی از نمایندگان مجلس اظهار کردند که دولت در راستای همسان سازی حقوق ها، تصمیم دارد ۲۰ درصد افزایش حقوق را برای کارکنان و بازنشستگان در نیمه دوم سال اعمال کند.
نیمار فوق ستاره برزیلی در آستانه توافق بزرگ برای حضور در جمع آبی‌پوشان شهر ریاض است.
مصوبه شورای عالی معادن موضوع محاسبه حقوق دولتی معادن تحت بهره برداری کارخانجات سیمان، گچ و سنگ آهک بر اساس میزان استخراج واقعی ابلاغ شد.
وصول هر نخ سیگار وارداتی مبلغ هشت هزار ریال ۸,۰۰۰ ریال و هر بسته تنباکوی پنجاه گرمی قلیان وارداتی سیصد و پنجاه هزار ریال ۳۵۰,۰۰۰ ریال به عنوان حقوق ورودی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعیین شده است.
یکی از ماده‌های حقوق شهروندی می‌تواند قانون عجیب نقل و انتقالات را تغییر دهد.
مهاجم فصل گذشته بایرن مونیخ دستمزدی نجومی در تیم جدید خود دریافت می‌کند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در پیشنهادات برنامه هفتم توسعه، موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را آوردیم که بر اساس آن باید حقوق بازنشستگان معادل ۹۰ درصد حقوق شاغلان هم رتبه‌شان شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:حقوق جامعه معزز ایثارگران طبق روال ماه‌های قبل پرداخت خواهدشد.
معاون رئیس جمهور گفت: زنان کشورهای غربی در مسئله پرداخت دستمزدشان عمدتاً با پایمال شدن حقوقشان مواجه می‌شوند.
ورامین- نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی آمریکا گفت: حقوق بشر بهانه آمریکا برای جنگ افروزی و کسب ثروت و منابع کشورها است.
تصویب نامه هیأت وزیران در خصوص گوشت قرمز، مشمول حقوق گمرکی یک درصد ابلاغ شد.
معاون اول قوه‏‬ قضاییه با بیان اینکه آمریکا ناقض حقوق بشر در جهان است، گفت: حقوق بشر آمریکا به معنای فروش اسلحه برای برهم زدن امنیت منطقه است
امروز در صحن مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات کشور در بخش دارو بحث و تبادل نظر و تاکید شد که باید حقوق گمرکی واردات دارو کاهش یابد تا دارو ارزان به دست مردم برسد.
مرکز ملی فرش ایران از کاهش حقوق ورودی ابریشم خام از ۱۵ درصد به ۱۰ درصد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
از شرکت‌های بزرگ با کارمندان مورد غفلت قرار گرفته تا کارکنان حقوق بگیر که همکاران خود را وادار به انجام تمام کار‌هایشان می‌کنند به نظر می‌رسد مشکلی در دفتر کار وجود دارد و هیچ کس نمی‌داند چگونه آن را برطرف کند.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: پیشنهاد بنده آن است که حقوق شاغلان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری برای سال آینده ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توضیحاتی درباره مشمولان افزایش حقوق بر اساس لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری ارائه داد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: سه کمیته شامل بازنشستگان، شاغلان و منابع در حال بررسی افزایش میزان حقوق­ کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری هستند.
در پی اظهارات سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اعمال احکام جدید و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، به نظر می‌رسد از پنج روز آینده مستمری بگیران تامین اجتماعی، حقوق‌های جدید خود را دریافت خواهند کرد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای کامل و دقیق حقوق منطقه جنگی و پرداخت آن برای همه شاغلان و بازنشستگان باید پیگیری شود.
افزایش میزان حقوق، بیمه تکمیلی درمان همانند شاغلین و بهبود بیمه تکمیلی درمان به ترتیب مهم ترین مطالبات بازنشستگان کشوری از دولت، دستگاه محل خدمت و صندوق بازنشستگی کشوری است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشگری منوط به تامین منابع یا مدیریت مصارف است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ افشای راز جسد زن تنها در قطار کرمان مشهد/ دختر گمشده در مزرعه پیدا شد/ کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی با اجاره خانه/ مرگ مرد بازنشسته بعد از جنایت خانوادگی/ عامل قتل و شرارت‌های مشهد دستگیر شد/ قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد/ اعترافات تکان دهنده مردی که ۲ کودکش را کشت/ مرد عصبانی مادرش را از بالکن به خیابان پرت کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ