مجوز حرفه‌ای و گواهینامه انطباق با الزامات AFC برای استادیوم آزادی صادر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اینکه اعلام شد خطر ریزش ورزشگاه آزادی را تهدید می‌کند، با بررسی‌های که انجام گرفت، در حال حاضر بخشی از این ورزشگاه در دست بازسازی است تا با سبک‌سازی سکوها فشار روی سازه اصلی کمتر شود. فاز اول این پروژه روی سکوهای غربی از اواخر اسفند ۱۴۰۱ شروع شد و همچنان ادامه دارد.
سرپرست شرکت توسعه اعلام کرد ورزشگاه آزادی از حدود ۲۰ روز بعد آمادگی حضور تماشاگران را خواهد داشت.
از نخستین شهرآورد برگزارشده در ورزشگاه آزادی، دقیقا نیم قرن می‌گذرد و این استادیوم همچنان گزینه اول برای میزبانی مهم‌ترین بازی فوتبال باشگاهی ایران است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از باخت به پرسپولیس و از دست دادن جام حذفی ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
مسئولان ورزشگاه آزادی از صبح روز پنجشنبه عملیات ترمیم و بازسازی این مجموعه را با سرعت بیشتر جلو می‌برند.
کیوان زرگری کارتونیست روزنامه‌ی هم میهن اظهار نظر اخیر مدیر ورزشگاه آزادی را سوژهی کاریکاتور خود کرده است. رئیس ورزشگاه آزادی می‌گوید شرایط برای حضور بانوان مهیا است و از فصل بعد زنان طرفدار فوتبال می‌توانند دیدار‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی را در این ورزشگاه مشاهده کنند.
امیر عابدزاده بسیار دورتر از روز حماسی‌ای قرار گرفته، که در کنار پدرش در ورزشگاه آزادی تمام چشم‌ها را به خود معطوف کرده بود.
برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی پس از پایان دربی اقدام به جمع‌آوری زباله‌ها از سکو‌های ورزشگاه کردند.
بخشی از نشست خبری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان دربی به گلایه از شرایط ورزشگاه آزادی و بی توجهی به این موضوع اختصاص داشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانش در دربی حقشان را گرفتند، به احتمال قهرمانی این تیم در لیگ برتر در رقابت با سپاهان پرداخت و از شرایط ورزشگاه آزادی به شدت انتقاد کرد.
امیر قلعه نویی امروز بازی دو تیم استقلال و هوادار را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا می کند.
محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر ساعاتی پس از مصاف با استقلال یک استوری در واکنش به اتفاقات ورزشگاه آزادی منتشر کرد.
شاگردان مجتبی حسینی بعد از توقف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حالا برای یک مسابقه سخت دیگر آماده می شوند.
با این که عنوان شده ورزشگاه «پیر» آزادی تهران بعد از ۵۰ سال مجوز حرفه‌ای‌سازی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده اما شواهد نشان می دهد این ورزشگاه پیر و قدیمی در «خطر» است.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به ورود اعضای تیم پیکان به چمن ورزشگاه آزادی معترض شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز به سوالات پیرامون صدور مجوز ایمنی ورزشگاه آزادی پاسخ می‌دهد.
سرمربی تیم‌ملی ایران پس از چیزی حدود چهار سال به ورزشگاه آزادی بازگشته است.
سرمربی تیم‌ملی ایران پس از چیزی حدود چهار سال به ورزشگاه آزادی بازگشته است.
جواد نکونام دومین بازی این فصل خود در ورزشگاه آزادی را بدون شکست پشت سر گذاشت و بعد از پایان مسابقه واکنش تندی نسبت به ادعای استقلالی‌ها از خود نشان داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از مدتی طولانی به ورزشگاه آزادی رفت و به تماشای مسابقه تیمش نشست.
مدیر مجموعه ورزشی انقلاب هم بعد از ورزشگاه آزادی برکنار شد!
اگر جایگاهی که برای هواداران زن در نظر گرفته شده بود ۵۰۰ نفر باشد حداقل سه برابر این تعداد برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌اند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل مس با حضور تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی، از این اتفاقات به عنوان یک روز تاریخی یاد کرد.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تعدادی از تماشاگران خانم در دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان خبر داد و گفت: قرار است در هفته‌های بعد هم این روند ادامه داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ