اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنجامین مندی بعد از تبرئه شدن از اتهام تجاوز به یک جرم دیگر محکوم شده است!
فرهیختگان نوشت: تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بد‌پوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
معاون ارتباطات و امور بین الملل شورا نوشت: مهندس مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران بعد از رفع کسالت و انجام چکاپ‌های معمول لحظاتی پیش از بیمارستان مرخص شدند.
رومن ولاسف افسانه ای کشتی روسیه با انتشار کلیپ در اینستاگرام خود خطاب به حسن یزدانی نوشت: خیلی احترام میگذارم! یک قهرمان بزرگ روی تشک و مردی با قلبی بزرگ و مهربان.
جیووانی دی‌لورنزو، کاپیتان ناپولی، از این که قرار است بعد از مارادونا اسکودتوی ناپولی را بالای سر ببرد ابراز هیجان کرد.
عباس عبدی نوشت: آقای افروغ هنگامی که وارد مجلس هفتم شد، با شور و شوقی وصف‌نشدنی و اعتقاد به انقلاب اسلامی و عدالت و آزادی بیان آغاز به کار کرد، ولی خیلی زود سرخورده و ناامید شد که با این مجموعه بتواند کاری کند؛ لذا هم او و هم همفکرانش متوجه شدند که با یکدیگر سر سازگاری ندارند، لذا فاصله گرفتند و حتی مدتی را در یک روستا عزلت گزید.
روز گذشته در جریان دیدار تیم ملی جوانان دختران، نگین زندی زننده تک گل پیروزی بخش ایران بود. کسی که معروف به مهدی قائدی فوتبال زنان است.
از اولین و مهمترین تصمیمات بنیانگذار جمهوری اسلامی بعد از حضور در ایران انتصاب مهندس مهدی بازرگان به عنوان نخست‌وزیر موقت بود، اما چرا و چگونه ایشان که از شخصیت‌های ملی - مذهبی و نزدیک به جریان فکری دکتر محمد مصدق بود و از نظر جهان‌بینی و بینش اسلامی دیدگاه متفاوتی نسبت به مسائل سیاسی و شیوه حکومت‌داری داشت، توسط امام خمینی با آن نگاه الهی - سیاسی، به عنوان نخست‌وزیر دولت موقت منصوب شد و سنگین‌ترین وظیفه در فراهم کردن مقدمات انتقال قدرت از رژیم پهلوی به نظام جمهوری اسلامی را بر عهده گرفت؟
شاید باور نکنید اما تراکتور از زمان ورود پاکو خمس، نتایج بهتری را نسبت به دو مدعی فوتبال ایران کسب کرده است.
با حکم مهدی تاج، مریم جهان‌نجاتی، سرمربی سابق شهرداری سیرجان به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال زنان انتخاب شد.
آناستازیا که با دو روسری، دو جفت دستکش و چندین کلاه و شنل بیرون است می‌گوید: «نمی‌توانی با این سرما بجنگی. یا به همان نسبت لباس می‌پوشی یا عذاب می‌کشی. بعد از مدتی دیگر سرما را در شهر احساس نمی‌کنی. شاید هم فقط مغزت است که تو را برای آن آماده می‌کند و می‌گوید همه چیز نرمال است.»
یکی، دو خبرگزاری از‌جمله ایرانا، وابسته به دولت، درگیری مهدی ترابی را به مسائلی دیگر نسبت داد و از این گفت که بازیکن رقیب به اعتقادات مهدی ترابی توهین کرده؛ موضوعی که در چند روز اخیر با حرف و حدیث‌های بی‌شماری همراه شده است. البته خود مهدی ترابی بعد از بازی ترجیح داد از کنار این موضوع رد شود و به اینکه یک اتفاق فوتبالی بود، بسنده کرد.
اعتماد نوشت: پدر محمد مهدی کرمی گفت خودش در فیلمی که از او منتشر شده می‌گوید، برای مراسم چهلم حدیث نجفی رفته، اما این حرکت ناگهان به اعتراضات شدید ختم شد. به خدا به پیر به پیغمبر بچه من بی‌گناه است. به مسوول پرونده گفتم این حکم را به بچه من نده، این بچه بی‌گناه است. به من گفتند، «شما راضی هستی حکم خدا و پیغمبر را زیر سوال ببرم؟» به او پاسخ دادم که نه، اگر حکم خدا و پیغمبر این است که بچه من اعدام شود. حلال خدا و پیغمبر باشد. نخواستم... انگار این بچه را نداشتم. چه می‌توانستم بگویم؟ وقتی ما را در برابر خدا و پیغمبر می‌گذارند. مدت‌هاست که سرکار نرفته‌ام، من دستفروشی می‌کنم و دستمال کاغذی می‌فروشم. صبح می‌روم دادگاه و زندان و بعد در کوچه‌ها بی‌هدف راه می‌روم.
تسنیم نوشت: چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی پخش شد که مأموران ویلای خانواده الناز رکابی را تخریب کردند. در این فیلم جوری جلوه داده شده است که گویا این تخریب ویلا و خانه باغ بعد از اتفاقات اخیر که الناز رکابی در رقابت‌های جهانی انجام داده است رخ داده است. در این فیلم حتی گوینده مدعی است که به خانواده رکابی اسپری فلفل زده شده است.
حذف آلمان و بلژیک در مرحله گروهی، واقعیتی است که قبل از شروع جام باور کردن آن چیزی مثل دیوانگی بود.
مهدی طارمی، ستاره تیم‌ملی کشورمان زمان تعیین تکلیف آینده‌اش با پورتو را مشخص کرد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد در حال حاضر به جام جهانی فکر نمی‌کند و تمام تمرکز او روی تیم باشگاهی‌اش است.
حسن روحانی به ویژه بعد از سال ۹۶ از نبود اختیارات لازم دولت شکوه می‌کرد. با طرح این شکواییه‌ها، افرادی همچون عباس عبدی و سعید حجاریان خواستار استعفای رئیس دولت شدند. سیاسیون اما پیشنهاد عبدی را چنان تقبیح کردند که گویی گناهی کبیره است. ترکان آن را پیشنهاد «تندرو‌ها و کارشناسان دوروزه» دانست. عبدالله رمضان زاده، استعفای روحانی را همراهی با «اقتدارگرایان» خواند. حتی مهدی محمدی، تحلیلگر اصولگرا نوشت: «استعفا در این زمان، بخشی از عملیات براندازی است و بی عقوبت نمی‌ماند.»
سید مهدی رحمتی در تقابل با استقلال، باز هم بازنده نبود اما دو اتفاق به شدت او را عصبانی کرد.
برای نخستین بار، محمدحسن‌خان اعتمادالسلطنه، در باره راه‌آهن، مطلبی را در خاطراتش نوشت که سال‌ها بعد در قالب کتابی منتشر شد: «.. وزیر امور خارجه وارد شد. تعریف پروتست روتر [رویتر]را در باب قرارنامه راه‌آهن جدید و اظهارات سفارت انگلیس بیان کرد. قرار شد سه‌شنبه به این کار برسیم. تفصیل روتر و راه‌آهن مفصل است. ان‌شاءالله خواهم نوشت.» و مدتی بعد نوشت: «شنیدم قرارنامه راه‌آهن ما بین دولت ایران و وزیر مختار ینگی‌دنیا [آمریکا]بسته شده و مشیرالدوله در نوشتن این قرارنامه یکصد هزار تومان مداخل کرده است.»
احمد مددی، ریاست مجموعه ورزشی آزادی بعد از قطعی برق در بازی پرسپولیس و تراکتور و آغاز این بازی با تاخیر از ریاست این مجموعه برکنار شد.
محمد بنا که مدتی است هیچ توضیحی درباره شرایط تیم ملی قبل و بعد از اعزام به رقابت‌های جهانی نداشته است، نسبت به این انتصاب واکنش نشان داد.
مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال بعد از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس از سمت خود استعفا کرد.
علی کریمی در تازه‌ترین موضوع نسبت به احتمال حضور مهدی تاج در فدراسیون فوتبال واکنش نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ