شهربانو منصوریان، ورزشکار زن ایرانی ویدیویی از خودش منتشر کرد، که در ادامه می‌بینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بزرگراه عجیبی در چین که بر روی سقف خانه‌ها ساخته شده. سقف خانه‌ها از مواد جاذب صدا تشکیل شدند که باعث میشود صدای حرکت اتومیبل‌ها باعث آزار ساکنان ساختمان نشود. منبع: خبرفوری
ویدئویی از یک درخت عجیب را که پشه تولید می‌کند ببینید.
زاپوته مامه ای نام اوست. این میوه شگفت انگیز برای هزاران سال منبع غذایی مهمی برای جمعیت مکزیک و آمریکای مرکزی بوده است.
ویدئویی تحت عنوان «جاده عجیبی که برق از سرتان می‌پراند» در فضای مجازی پربازدید شده است.
دزد عجیبی که پس از سرقت به دنبال اسلحه خود باز می‌گردد.
مشکلات عجیب و غریب در پژو 207 ایران خودرو که پس از روشن کردن خودرو، فن خودرو صدای عجیبی می‌دهد./منایع اینترنتی
خدامراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش که چند روزی است از مجلس رای اعتماد گرفته در اولین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران پاسخ عجیبی درباره یک سوال حاشیه‌ای داد.
موجودی عجیب که در زیر زمین زندگی می‌کند و از مورچه‌های برگ‌خوار می‌خواهد برایش برگ بیاورند. در عوض او هم به مورچه‌ها غذای دلخواهشان را می‌دهد.
موجودی عجیب که در زیر زمین زندگی می‌کند و از مورچه‌های برگ‌خوار می‌خواهد برایش برگ بیاورند. در عوض او هم به مورچه‌های غذای دلخواهشان را می‌دهد.
محمدرضا گلزار در واکنش به حاشیه‌های حضور تبلیغاتی‌اش در بازار موبایل ویدیوی تقطیع شده‌ای را منتشر کرده. فارغ از اینکه او در این فیلم به هیچ کدام از ابهامات مطرح شده پاسخ نداده، اما نکته جالب این ویدیو لحن و حتی تکیه کلام‌های اوست که شباهت عجیبی به محمود احمدی نژاد دارد.
زمانی که میوه خیار آبپاش می رسد، دانه های قهوه ای رنگ موجود در خود را همراه با مایعی چسبناک به صورت انفجاری تا فاصله 3 تا 6 متری پرتاب می کند. این اقدام برای دانه پراکنی صورت می گیرد.
ویدیویی از یک گیاه عجیب و غریب که هم هندوانه می‌خورد؛سیگار می‌کشد و آدامس می‌جود و حتی آن را باد می‌کند به ویدیویی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
ولادیمیر ژیرینفسکی رهبر حزب روسیه که سال پیش فوت کرد، تحلیل‌های عجیبی داشت که بیشترشان به واقعیت پیوست. مثلا ۳۰ سال پیش گفته بودکه روسیه با اوکراین وارد جنگ خواهد شد و از نقشه آمریکا برای تجزیه ایران خبر می‌دهد.
یک راننده کامیون ۳۸ ساله و ایرانی به نام رامین خداکرم رضایی، اخیرا در ردموند واشنگتن مرتکب قتل عجیبی شد. او با بالا رفتن از پنجره یک خانه در ساعت ۲ بامداد، در ابتدا یک زن جوان پادکستر به نام زهره ۳۳ ساله و همسرش، محمد ناصری ۳۵ ساله که به عنوان مهندس نرم افزار در آمازون مشغول به کار بود را به قتل رساند و سپس به خودش شلیک کرد.
مسافران هواپیما از دیدن شی عجیبی در آسمان از پنجره هواپیما بهت زده می شوند./عصر ایران
دیشب نهم اسفند، بسیاری از دانشجویان خوابگاه بروجرد، پس از پیچیدن بوی عجیبی در هوا، مسموم و به بیمارستان منتقل شدند.
ویدئوی عجیبی از نبرد یک خدنگ و مار کبرا در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است. در این ویدئو یک خدنگ را مشاهده می‌کنید که با تمام توان سعی دارد در برابر حملات متعدد مارکبرا پیروز شود. این موجود کوچک قدرت زیادی در مبارزه و کشتن مار‌های سمی دارد. گیرنده‌های قوی استیل‌کولین موجود در بدن خدنگ ها، آن‌ها را در برابر سم مصون می‌دارد. همچنین پوشش ضخیم و سرعت سریع آن‌ها نیز در این امر بی تاثیر نیست. در نهایت این خدنگ چابک موفق می‌شود مار کبرا را شکست داده و از حملات او جان سالم به در ببرد!
در جریان بازی تراکتور و هوادار محمدرضا اخباری مصدوم شد. اخباری که خروج عجیبی در نیمه اول این باز یداشت در برخورد بازیکن هوادار بیهوش شد.
ویدیوی عجیبی در صفحه اتلتیکو مادرید منتشر شده که به نظر می‌رسد به اظهارات روز گذشته میگل آنخل خیل مارین، رییس این باشگاه، مربوط است.
شرکت‌های چینی برای سال نو میلادی به شکل عجیبی از کارگران خود تقدیر کردند، بطوری که به سختی باید هدایا را با خود به خانه ببرند./منبع: خبرفوری
ویدئوی زیر نشان می‌دهد که بال راست هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به هنگام فرود به زمین برخورد می‌کند.
بعد از قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر و بازگشت این تیم به کشور آرژانتین، بوینس آیرس شاهد صحنه‌های عجیبی است که در جدیدترین مورد، ذوق‌زدگی عجیب آرژانتینی‌ها از دیدن سگ مسی سوژه رسانه‌های اجتماعی شد.
ماوس Air.۰ تنها ۴۰ گرم وزن دارد و در حالت تا شده، ضخامت آن به ۴.۵ میلی‌متر می‌رسد. به دلیل حجم بسیار کم، می‌توان از این ماوس در مسافرت استفاده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ