ویدئوی تبلیغاتی سال ۷۶ سیدمحمدخاتمی را ببینید با تصاویری از حجت‌الاسلام مهدی کروبی، غلامحسین کرباسچی، فائزه هاشمی، مرحوم دعایی و مرحوم توسلی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یک ویدئوی تبلیغاتی قدیمی، اما جالب توجه شاهد پرواز دو جت من در کنار هواپیمای غول پیکر ایرباس A۳۸۰ خطوط هوایی امارات بر فراز شهر دبی خواهید بود.
ناتوانی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در تلفظ نام یک برند سوژه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها شده است.
در پی دستگیری شهره قمر حضور او در یک ویدئوی تبلیغاتی و حمایتی از رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ مورد توجه فضای مجازی قرار گرفته است.
برخی افراد ادعا دارند که تبلیغاتی را دیده‌اند که تور غذا رسانی به خرس‌ها در کوه‌های سبلان برگزار شده است. در این فیلم نان خشک را جلوی خرس‌ها ریخته و گردشگران فیلم میگیرند! غذارسانی به حیوانات درون شهر کار اشتباهی است، اما غذا دادن به حیات وحش و طبیعت اشتباهی به مراتب بزرگتر است. باید دید چه کسانی این تورها را برگزار می‌کنند و آیا مجوز برگزاری این تورها را دارند؟
با وجود قانون مصوب برای ممنوعیت تبلیغات کالا‌های آسیب رسان به سلامت مردم در تمام رسانه‌ها، تلویزیون در اقدامی تاسف آمیز و شگفت‌آور، چندی است تبلیغ یک نوع نوشابه انرژی‌زا را در تمام شبکه‌های سیما، پخش می‌کند.
حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز همسریابی اینترنتی مراکز تجارت انسان بود، به همین دلیل به یک مرکز معتبر همسریابی نیاز داشتیم و سامانه همدم را احداث کردیم. هدف از ساخت این سامانه افزایش تعداد ازدواج نیست، زیرا دختران و پسران مایلند خودشان همسر آینده را انتخاب کنند.
تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب از تبلیغاتی که گوگل در ویدئوی آنها قرار می‌دهد، درآمد کسب می‌کنند و چند عامل از جمله تعداد بازدیدهای ویدئو، در میزان پولی که پرداخت می‌شود، تاثیر دارد.
گوشی «گوگل پیسکل ۷a» که اواخر امروز در رویداد Google I/O ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد، در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی که توسط OnLeaks به بیرون درز کرده، به نمایش گذاشته شد. این ویدئو هیچ چیز جدیدی را فاش نمی‌کند، اما اطلاعات قبلی را مورد تایید قرار می‌دهد. این ویدئو را مشاهده بفرمایید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئویی از رهبر انقلاب نوشت: برای این دختران من و شما (به تعبیر حاج قاسم) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند.
رئیس ستاد مشترک ارتش مصر در کتاب خاطراتش می‌نویسد که مردم بعد از شکست در جنگ شش روزه با اسرائیل می‌پرسیدند که پس موشک‌های "قاهر" و "ظافر" کو؟ چرا عبدالناصر طبق وعده خود با آن‌ها تل‌آویو را نزد؟
تبلیغات ریاست جمهوری در ترکیه آغاز شده و یکی از طرفداران افراطی اردوغان در یک کلیپ او را در رده پیامبران قرار داد و گفت: اگر پیامبر جدیدی به این دنیا می‌آمد، نام او رجب طیب اردوغان بود!
روسیه در یک آزمایش تسلیحاتی، موشک‌های ضد کشتی مافوق صوت با سرعت ۲۳۰۰ مایل در ساعت را به سمت دریای ژاپن شلیک کرده است.
نیکی هیلی نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل که رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد، در این نشست سخنرانی کرد و بار دیگر پیام تبلیغاتی خود را برای جذب آرای طرفداران حزب جمهوری‌خواه تکرار کرد.
در شبکه‌های تلویزیونی غربی، تبلیغات در مورد «حشرات خوراکی» به شدت در حال انجام است.
روش غیر فعال کردن تبلیغات‌هایی که درون اپلیکیشن‌ها بالا می‌آیند را ببینید.
بیل برنز با بیان اینکه ما شواهدی نداریم که ایران تصمیمی برای از سرگیری برنامه ساخت سلاح هسته‌ای دارد، اما در عین حال ادعا کرد سایر ابعاد این چالش، در حال پیشرفت است.
قرار بود عبداللهیان در گفتگوی رایسینا شرکت کند، اما منابع غیررسمی هندی مدعی شدند که وی به دلیل ویدئوی تبلیغاتی مننشر شده مرتبط با امور داخلی ایران در این اجلاس شرکت نمی‌کند.
در هفته گذشته پخش یک کلیپ تبلیغاتی درباره پروژه شرکت اکتولایف برای تولد نوزاد از طریق دست کاری و اصلاح ژنتیکی و البته در کپسول‌های رحم مصنوعی در دنیا جنجال بسیاری به پا کرد و بسیاری از اساتید برجسته اخلاق پزشکی این طرح را یک فاجعه نامیدند.
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه شناور گورشکوف مجهز به سلاح زیرکون به خوبی از روسیه در برابر تهدید‌های بالقوه خارجی محافظت خواهد کرد تاکید کرد: هیچ کشور دیگری در جهان تسلیحاتی شبیه به این ندارد.
سامسونگ ویدیوی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده که ظاهرا در آن اپل را به خاطر نداشتن یک آیفون تاشو مسخره می‌کند.
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی: برخی افراد حاضر در اغتشاشات اطلاع درستی از مسائل نداشته و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی بودند. معاون اول رئیس جمهور که به یکی از خوابگاه‌های دانشجویی رفته بود، او را نمی‌شناختند. عده ای یا نسبت به مسائل کشور بی تفاوت هستند یا کم اطلاع هستند
یک سرباز اوکراینی با پرتاب کوکتل مولوتف به سمت تابلوی طرفداران روسیه در نزدیکی خارکف آن را به آتش کشید.
در سال ۲۰۱۸، کره شمالی بسیاری از پوستر‌های ضد آمریکایی و نظامی را هنگامی که کیم جونگ اون با دونالد ترامپ و دیگر رهبران جهان دیدار کرد حذف کرد. با این حال، از زمانی که دیپلماسی در سال ۲۰۱۹ متوقف شد، مضامین تاریخی ضد آمریکایی به نمایش عمومی بازگشته است.
میخائیل گورباچف، آخرین رهبر جماهیر شوروی در آگهی تبلیغاتی «پیتزا هات» حضوری جنجالی داشت. این تبلیغ از سال ۱۹۹۸ در بسیاری از کشورهای جهان به‌جز روسیه پخش شد. گورباچف از درآمد آن که نمایش پیروزی سرمایه‌داری در روسیه توصیف شد، برای تامین مالی پروژه‌های بنیادش استفاده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ