یکی از اتفاقات عجیب در جام جهانی نیمکت نشینی کامل وحید امیری از سوی کارلوس کی‌روش بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس از حیث نتیجه‌گیری روزهای خوبی را سپری می‌کند و تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی با وجود همه شکلات باروحیه است‌.
پرسپولیس در سومین بازی دوستانه خود نیز هیچ گلی دریافت نکرد؛ علیرضا بیرانوند و مهرشاد اسدی گلرهای یحیی در این بازی بودند.
در شرایطی که یحیی خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شده، ولی شایعاتی به گوش می‌رسد که کریم باقری نیز مانند جواد نکونام که نیاز به دریافت مجوز برای حضور در باشگاه استقلال داشت، با مشکلاتی سیاسی مواجه شده است. دلیل این موضوع به فعالیت‌های اینستاگرامی باقری در اعتراضات نیمه دوم سال گذشته برمی‌گردد. کریم در پست‌های متعددی اعلام کرده بود در چنین شرایطی تمامی بازیکنان فوتبال باید کنار مردم باشند. به غیر از آن موارد، سایر پست‌های کریم باقری در آن برهه هم زیر ذره‌بین رفته و حالا ظاهرا برای ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس نیاز به گرفتن مجوز دارد
سرمربی پرسپوليس در لیست بازیکنان مدنظر خود نام احمد نوراللهی را نیز قرار داده بود که این انتقال نهایی نشد.
بدنساز سابق پرسپولیس معتقد است اردوی پیش فصل طولانی مدت کمکی به تیم‌ها نمی‌کند و بازیکنان پس از پایان فصلی سخت، به استراحت هم نیاز دارند.
دستیاران یحیی گل‌محمدی نیز این روزها در تماس با او جویای آخرین وضعیت سرمربی پرسپولیس هستند.
یحیی گل‌محمدی هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و خودش نیز بار‌ها این موضوع را اعلام کرده است اما...
پرسپولیس مانند بازی دور برگشت لیگ مقابل استقلال باز هم باید برنامه‌ریزی داشته باشد و با برنامه‌ریزی مانند دور رفت خیلی بی‌گدار به آب نزند. استقلال در جام حذفی نیاز به جام دارد، چون قهرمان لیگ نشده و پرسپولیس قهرمان شده است، از این رو پرسپولیس با خیال آسوده‌تر و با صبر به دنبال پیاده کردن برنامه‌های یحیی باشد، چون در این صورت حتماً برنده شده و باز هم قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد.
شکست های پر گلی داشتیم اما در همان بازی ها نیز حریف آسانی برای رقبایمان نبودیم و در واقع اکثر گل ها روی اشتباهات فردی بود
معمای استفاده از هافبک بازیساز که توان کمک به مهاجم پرسپولیس را نیز داشته باشد می‌تواند مجهولات فنی این تیم را برطرف کند.
یحیی برای رسیدن به برانکو، دست‌کم در تعداد امتیازاتی که برانکو برای پرسپولیس به ارمغان آورده، نیاز دارد تا در شروع فصل آتی هم سرمربی این تیم بماند؛ اینکه این نیاز را باشگاه در وهله اول و وزارت ورزش به‌عنوان متولی امر هم حس کنند، موضوعی پیش‌بینی‌ناپذیر است. ضمن اینکه نباید فراموش کرد پنج هفته باقی‌مانده لیگ برتر می‌تواند تأثیر شگرفی در ماندن یا جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس داشته باشد.
چند صحنه بحث برانگیز در دو هفته اخیر سبب شد پرسپولیس به شدت نسبت به داوری معترض باشد اما سرخ‌ها برای بازگشت به صدر نیاز به پیروزی دارند.
بیگی، پیشکسوت استقلال، معتقد است ساپینتو باید در رفتارهایش تجدید نظر داشته باشد.
علیرغم حضور سیامک نعمتی در لیست عدم نیاز یحیی گل محمدی، باشگاه شرایط پیش پای وی برای جدایی قرار داده که باعث شده طرفین به توافق دست نیابند.
هافبک گلساز پرسپولیس نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیت به تمرینات گروهی پیش از دیدار با ذوب آهن بازگشت.
نگاهی مختصر به دو تساوس صدرنشین فعلی رقابت های لیگ برتر نشان می دهد این تیم همچنان نیاز به پایان خوب دارد.
پرسپوليس باید با نبود لوکادیا کنار بیاید و یحیی گل‌محمدی امیدوار است مهاجمان کنونی‌اش تا نیم فصل شرایط گلزنی مناسبی را طی کنند.
احتمالا اردوی خارجی پرسپولیس زمانی استارت بخورد که ملی‌پوشان این تیم نیز شرایط همراهی تیم را به دست بیاورند.
سرمربی پرسپوليس نیز دقایقی پیش در باشگاه حضور یافت.
سرمربی پرسپوليس امروز از شیخ دیاباته نیز در لیست تیمش سود برده است.
تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب سومین پیروزی متوالی خود فرمول گل نخوردن را ادامه می دهد اما نیاز به گلزنی مهاجمانی دارد که هنوز به شرایط مطلوب نرسیده‌اند اما همه را امیدوار کرده‌اند.
در شرایطی که پیش از این نیز بحث انتقال مهاجم اسبق استقلال به پرسپولیس شکل گرفته بود، اکنون یحیی با شرایط خاصی به این انتقال رضایت داده است.
در شرایطی که پیش از این نیز بحث انتقال مهاجم اسبق استقلال به پرسپولیس شکل گرفته بود، اکنون یحیی با شرایط خاصی به این انتقال رضایت داده است.
آل کثیر حالا برای بازگشت به تمرینات و سپس ترکیب پرسپولیس به ۳ ماه دیگر نیاز دارد و این در حالی است که قرارداد او با پرسپولیس به پایان رسیده و هیچ نشانه‌ای از علاقه یحیی برای تمدید قرارداد با او دیده نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ