نگاهی مختصر به دو تساوس صدرنشین فعلی رقابت های لیگ برتر نشان می دهد این تیم همچنان نیاز به پایان خوب دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فقر و شکاف طبقاتی که جامعه ما با آن رو‌به‌روست، تبعات و نتایجی را به دنبال دارد که صرفا در مسائل معیشتی و زندگی روزمره خلاصه نمی‌شود بلکه می‌تواند در دراز مدت آثار زیان‌بار اجتماعی و فرهنگی را به دنبال داشته باشد.
به گفته منابع رژیم صهیونیستی تلاش برای جذب نیروی کار خارجی با هدف کاستن نیاز خود از جذب نیروی کار فلسطینی صورت می‌گیرد.
دونده دوی سه هزار متر ایران پس از پایان محرومیت چهارساله اش و کسب مقام قهرمانی در مسابقات جایزه بزرگ تهران گفت: تلاش کردم تا از حیثیت خودم دفاع کنم.
دونده دوی سه هزار متر ایران پس از پایان محرومیت چهارساله اش و کسب مقام قهرمانی در مسابقات جایزه بزرگ تهران گفت: تلاش کردم تا از حیثیت خودم دفاع کنم.
بیش از ۱۵۰ هزار نفر از ساکنان روستا‌های سیستان دچار فقر مطلق شده اند و در گرمای ۴۰ درجه این روزها، و طوفان‌های ۸۰ کیلومتر بر ساعت هیچ دفاعی ندارند. از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه به شدت بحرانی و سرنوشت سازست. اگر در کنار سیستان نباشیم، منطقه سیستان مورد مهاجرت و کوچ همگانی و سراسری قرار می‌گیرد و اگر این اتفاق خدایی ناکرده بیفتد ضربه اساسی به کشور وارد خواهد شد.
روند تاریخی نشان می‌دهد که حداقل حدود ۶۰۰ سال از علم دنیا عقب افتاده‌ایم. من این جمله انیشتین را به یاد می‌آورم که می‌گوید: «به هنگام مواجه شدن با مشکلات اساسی نمی‌توانیم از همان سطح تفکری که مشکلات را به وجود آورده، توقع داشته باشیم آن را حل کند.» بدون رودربایستی وزرایی که در این چهل سال بوده‌اند اکنون نمی‌توانند مشکلات کشور را حل کنند، چون اگر می‌توانستند تا الان حل کرده بودند.
پاندمی کرونا فقط شیوع یک بیماری جسمی نبود. حادثه‌ای بزرگ بود که بشر را در سراسر کره خاکی زمین گیر کرد. کرونا مثل طاعون قرون وسطی بود که همه جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، روانی، فردی و خانوادگی مردم دنیا را تحت تاثیر قرار داد.
دولت طالبان به دختران اجازه داده است که به صورت انفرادی در خانه درس بخوانند و برای ممنوع کردن اینترنت که مقامات طالبان هم برای رسانه‌های اجتماعی از آن استفاده می‌کنند، اقدامی نکرده است. اما دختران با انبوهی از مشکلات از قطع برق گرفته تا سرعت پایین اینترنت، هزینه خرید رایانه و بسته‌های اینترنت مواجه هستند آن هم در کشوری که ۹۷ درصد مردم در آن در فقر زندگی می‌کنند.
رئیس‌جمهور در افتتاح مرکز جامع سرطان بیمارستان برکت گفت: فقر با وجود چنین ظرفیت‌های گسترده‌ و نیروی کارآمد، زیبنده کشورمان نیست.
مشهد ـ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فقر خشونت اجتماعی را گسترش می‌دهد و قدرت اعتدال عقلی را می‌گیرد و دین و ایمان را به خطر می‌اندازد.
گرگان- توقف طرح گردشگری آشوراده، با وجود حداکثر نرمش مدیران ارشد گلستان برابر برخی رویکردهای غلط در قبال این جزیره، مصداق کوتاهی در اجرای دستور رئیس جمهور برای رونق گردشگری است.
گرگان- توقف طرح گردشگری آشوراده، علی رغم حداکثر نرمش مدیران ارشد گلستان برابر برخی رویکردهای غلط در قبال این جزیره، مصداق سنگ اندازی در اجرای دستور رئیس جمهور برای رونق گردشگری است.
یک کارشناس می‌گوید: «درباره گنج‌یابی یک بازار فریب کارانه درست شده که علت اصلی آن پایین آمدن درآمد سرانه مردم است، این افراد به‌دلیل فقری که دارند و از روی ناچاری به سرعت فریب می‌خورند.»
فقر آهن زمانی رخ می‌دهد که بدن به اندازه کافی آهن معدنی نداشته باشد. فقر آهن و کم خونی شدید منجر به سطح پایین و غیرطبیعی گلبول‌های قرمز و هموگلوبین خون می‌شود.
کمبود برخی دیگر از ویتامین‌ها نیز با درد مفاصل ارتباط دارد. این امر بویژه در افراد با رژیم و تغذیه نامناسب رایج است. ویتامین B ۱ و ویتامین E، ویتامین‌های B ۶ و ویتامین B ۱۲ از این دست هستند. با این حال درد مفاصل می‌تواند ناشی از مشکلات جدی دیگر هم باشد بنابراین؛ اگر با جبران ویتامین‌ها همچنان دچار درد مفاصل بودید، حتما به پزشک مراجعه کنید.
مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود، نرخ تورم نسبت به سال ۱۴۰۱ کمتر، ولی همچنان بالای ۴۰ درصد باشد. ضمن اینکه با وجود نرخ رشد اقتصاد پایین و نرخ تورم بالا کاهش نرخ فقر دور از انتظار خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود نسبت کسری تراز عملیاتی به مصارف عمومی منفی ۲۵ درصد باشد.
نیم فصل اول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که بخش عمده ای از بازیها بدون گل خاتمه یافت و مهاجمان میلیاردی هم راه دروازه‌ها را گم کرده بودند!
ازجمله علائم آسیب‌سازی رفاه اجتماعی، گسترش فاصله طبقاتی، توزیع نامتعادل درآمد و ثروت است که خود منجر به فزونی جمعیت زیـرخط فقر و سوءتغذیه می‌شود.
شهرداری تهران برای حل مشکل فقر مسکن در تهران وارد حوزه مسکن‌سازی شده است و بر همین اساس نیز قرار است تا پایان سال کلنگ ۱۸۰ هزار واحد مسکونی زده شود.
آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین عوامل پایین بودن زاد و ولد در کشور است. برای رفع این مشکل باید توجه کرد که اسلام به دنبال اجرای سه چیز در جامعه است: نخست امنیت و اجرای عدالت در جامعه، دوم ریشه کن نمودن جهل و نادانی و سوم ایجاد رفاه و از بین بردن فقر است باید از بین بردن فقر و ایجاد رفع مردم در سرلوحه کارهای شما قرار بگیرد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: باید بدانیم بسیاری از نارضایتی‌ها در میان اقشار با قدرت اقتصادی و معیشتی پایین ناشی از بی توجهی‌ها و ناکارآمدی‌ها در سطوحی از حاکمیت و مدیریت کشور است و از همین منظر باید تلاش شود ریشه‌های فقر، فساد و تبعیض خشکانده شود.
دبیرکل حزب جمهوریت گفت : وقتی سخنرانی ها را گوش می دهم می بینم رئیس جمهور می گوید باید مشکلات حل بشود، فقر رفع شود یا گرانی به پایان برسد؛ او این حرف ها را به چه کسی می‌گوید؟ به مردم؟ آیا مردم بدهکار دولت هستند؟ طوری صحبت می شود که گویی مقصر اصلی مردم هستند و این آقایان طلبکارند. این برخورد اجرایی و مدیریتی نیست بلکه برخوردی تحکم آمیز و از بالا به پایین است.
آمریکا پارسال در چنین روزی در حالی ناگزیر به ۲دهه اشغال افغانستان پایان داد که به رغم هزینه‌ای چند تریلیون دلاری، میراث شوم فقر، ترور و آوارگی را برای مردم این کشور جنگ‌زده به یادگار گذاشت.
کره جنوبی قصد دارد ضایعات فولاد را به عنوان دارایی استراتژیک با افزایش قیمت‌ها مدیریت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ