مربی پرتغال اخبار مربوط به بازبینی گل اول برونو فرناندز به اروگوئه و ثبت آن به نام کریستیانو رونالدو را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس موارد مطرح شده درباره لایحه حجاب در یکی از رسانه‌ها را دروغ محض و شایعه نامید و گفت: در لایحه حجاب، اجباری شدن چادر و ممنوعیت کاشت ناخن نیامده است.
اسرائیل از درون خود با شکاف‌ها و معضلات متعددی روبروست که مهمترین آنها ضعف شدید در نیروی انسانی است، امری که به اذعان رسانه‌ها و مقامات صهیونیست آنها را در معرض خطر فروپاشی قرار داده است.
سازمان از سونوگرافی توسط دکتر پیتر کالدول و عدم بارداری ایران خبر داد. خبری که به سرعت در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیچید و دوباره بحث عدم شفافیت سازمان را در این پروژه سر زبان‌ها انداخت. «محمد الموتی»، دبیر تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی مشکل اصلی را نبود اطلاع‌رسانی شفاف می‌داند. یکی از انتقادات الموتی این است که سایت تکثیر در اسارت پروتکل پیوست رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی ندارد: «حقیقت این است که اطلاعات خاصی نیست و این بزرگ‌ترین انتقاد ما نسبت به سازمان محیط زیست است.
رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد شدید از «دروغِ» وقوع تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ مدعی شد که این دروغ‌گویی‌ها به قصد نفرت‌پراکنی و خشونت‌طلی تکرار می‌شوند.
کیهان نوشت: مهم‌ترین چالش و بزرگ‌ترین مشکل دولت سیزدهم، نه وضعیتی است که از دولت قبل تحویل گرفته بلکه، «عوامل بروز این وضعیت» است. «وضعیت بد» و «یک دهه کم‌کاری» را می‌شود با تلاش و کوشش شبانه‌روزی و پس از چند سال سروسامان داد اما نه وقتی عوامل وضع موجود در فضای یله و رهای مجازی و غیرمجازی از درون و بیرون بدون کوچک‌ترین نگرانی مشغول عملیات و انتحارند. موفقیت دولت انقلابی یعنی پنبه شدن تمام آنچه این طیف طی سال‌ها رشته کرده‌اند.
عبدالکریم سروش گفت: جلسه‌ای بود و چند نفر شرکت کرده بودند که تقریباً بساط رهبری برای ایران پهن کردند و به‌گمان اینکه نامی در رسانه‌ها دارند، فکر کردند که در دل‌ها هم جایی دارند. یکی از آن‌ها که تا امتحان نداد و سر تا پا برهنه نشد او را به درون خانواده هنری نپذیرفتند، چندتایی از آن‌ها که هم اصلاً از عالم سیاست خبری ندارند.
نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بدون حضور اهالی رسانه برگزار خواهد شد.
دختر شطرنج باز کشورمان به دروغ سازی برخی رسانه‌ها در خصوص پناهندگی‌اش واکنش نشان داد.
رییس باشگاه النصر به اخباری که پیرامون مذاکره این باشگاه با کریستیانو رونالدو منتشر می‌شود، واکنش نشان داد.
رسانه‌های معاند در راستای خبرسازی‌های دروغ و کشته سازی این بار اقدام به انتشار خبر کشته شدن فردی به نام شادمان احمدی ۲۳ ساله در شهرستان دهگلان استان کردستان کرده‌اند. این رسانه‌ها مدعی شده‌اند شادمان احمدی پس از بازداشت و در بازداشتگاه دهگلان در اثر شکنجه فوت کرده است.
معاون امور زنان ریاست جمهور درجلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف: فرزند من دو تابیعتی نیست و برای کار به خارج رفته و الان به کشور برگشته است. نوه من کلاس اول است و در اینجا به مدرسه می رود. رسانه ها فکر می کنند هر چیزی را باید به دروغ منتشر کنند و به دروغ پر و بال بدهند و این جای تاسف دارد. پسر من یک قران نه از من نه از پدرش و نه از دولت نگرفته، یک نرم افزاری تهیه کرده؛ باید تشویق شود یا توبیخ؟
رسانه ها و کاربران عرب شبکه های اجتماعی به پیروزی ایران در مقابل ولز واکنش نشان دادند و این پیروزی را تبریک گفتند.
رسانه ها و کاربران عرب شبکه های اجتماعی به پیروزی ایران در مقابل ولز واکنش نشان دادند و این پیروزی را تبریک گفتند.
فرمانده انتظامی بوکان گفت: قطعا اعلام کشته شدن اشخاص و یا سقوط فرمانداری در شهرستان بوکان حاکی از گزافه گویی‌ها و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب و معاندین است و مردم شریف شهرستان بوکان نباید فریب خورده و تحت تاثیر این رسانه‌ها قرار گیرند.
نماینده مردم پیرانشهر گفت: در روز‌های اخیر نامه‌ای جعلی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با امضای ۲۲۷ نماینده منتشر شده که ماهیت آن از اساس جعلی، دست‌کاری شده و دروغ است. انتظار می‌رود هیات رئیسه مجلس برای حفظ جایگاه مجلس در اسرع وقت این نامه جعلی را تکذیب کند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند از کاه کوه می‌سازند اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید در دیدار فردای تیمش مقابل امپولی فدریکو کیه‌زا و پل پوگبا را در اختیار ندارد.
شبکه‌های خبری فارسی‌زبان معاند مستقر در اروپا، آتش اغتشاشات در ایران را شعله‌ور می‌کنند و بر اساس تحقیقی تازه، این رسانه‌ها در ۲۵ روز اخیر هر دو دقیقه یک دروغ گفته‌اند!
سال گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که خبرنگاری که برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون کرونا به مجموعه ورزشی ساعی مراجعه کرده بود با ضرب و شتم حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه و دچار شکستگی شدید در ناحیه دست شد.
با این که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محور اصلی صحبت‌ها در مورد حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بود، اما سخنگوی این فدراسیون به مردم و رسانه‌ها دروغ گفت.
با این که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محور اصلی صحبت ها در مورد حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بود اما سخنگوی این فدراسیون به مردم و رسانه ها دروغ گفت.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، معتقد است که اکثر مطالب منتشر شده درباره شرایط او در منچستریونایتد دروغ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ