جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، یک بار دیگر به عدم حضور او در ترکیب اصلی پرتغال و البته حذف این تیم از جام جهانی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هجوم یک هوادار به سمت لیونل مسی در جریان بازی اینترمیامی و آتلانتا وحشت دیوید بکام و همسرش را به دنبال داشت.
این مقام انتظامی افزود: پس از ممانعت همسر برادر این روحانی از ورود او به منزل و بالا گرفتن بحث و تنش میان این دو، مرد روحانی با از دست دادن کنترل خود به سمت همسر برادرش حمله‌ور شده و وی را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.
ماشین همسر سیدمصطفی تاج‌زاده این روز‌ها به منزله عصای دستی برای جابه جایی او و به ویژه طی کردن مسیر منزل تا اوین است. یک دستگاه پژو ۲۰۶ قدیمی که حاصل سال‌ها سلامت اقتصادی خانواده تاج‌زاده است، اما امروز به گفته فخری محتشمی در مقابل چشم دوربین‌های نظارتی اوین و سالن ملاقاتش، خودروی وی، مورد تهاجمی کینه توزانه قرار گرفت و تخریب شد!
احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود.
مرد جوان وقتی فهمید همسرش به او خیانت کرده است سراغ مرد قوی‌هیکل و زنش رفت و جنایت هولناکی را در پاکدشت رقم زد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این حمله ناجوانمردانه سرگرد «علیرضا شهرکی»، رئیس آگاهی شهرستان سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد و وضعیت عمومی وی وخیم گزارش شده است.
حسن عباسی، سخنران جنجالی دانشگاه‌ها و مراسم‌های مذهبی بار دیگر و به بهانه بدحجابی، اظهارات عجیبی را علیه فوتبالیست‌ها و همسران‌شان مطرح کرد.
پس از حمله مسلحانه به فروشگاه خانواده همسر لیونل مسی، هواداران نیوولز، باشگاه محبوب مسی به حمایت از ابرستاره فوتبال دنیا پرداختند.
فروشگاه خانوادگی آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، شب گذشته از سوی افراد ناشناس هدف حمله مسلحانه قرار گرفت.
فروشگاه خانوادگی آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، شب گذشته از سوی افراد ناشناس هدف حمله مسلحانه قرار گرفت.
حمله مسلحانه به فروشگاه خانوادگی آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، توجه بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان را به دلیل این اتفاق جلب کرده است.
یک مرد مسلح ۶ نفر از جمله همسر سابق و ناپدری خود را در یک محله روستایی کوچک در شمال می‌سی‌سی‌پی کشت. بازرسان در حال جستجوی انگیزه این حمله هستند.
روز جمعه هفتم بهمن ماه یک مهاجم به نام یاسین حسین‌زاده با سلاح کلاشنیکف به سفارت جمهوری آذربایجان حمله کرد که در نتیجه آن یک نفر از ماموران امنیتی این سفارت کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند. انگیزه مهاجم شخصی اعلام و گفته شده که برای بیرون آوردن همسر خود از سفارت دست به این اقدام زده است.
پرحاشیه‌ترین رخداد در هفته جاری در ارتباط با حواشی بعد از برگزاری نخستین «کنگره بین‌المللی بانون تاثیرگذار» در جمعه (۳۰ دی) بود. هر چند این کنگره در انتهای هفته گذشته برگزار شد، اما بازتاب‌ها و واکنش‌ها به آن تا اواخر هفته جاری ادامه داشت. برگزارکنندگان اصلی کنگره، جمیله علم الهدی، همسر سید ابراهیم رئیسی و انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بود.
همسر رئیس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با یک شبکه خارجی ضمن بیان اینکه صلح با تسلیم فرق می‌کند و حمله به زنان، حمله به فرهنگ است، تأکید کرد ما در جامعه امروز نه مردسالاری نه زن‌سالاری، بلکه اتحاد نیاز داریم.
دختر مقتول که او را به بیمارستان منتقل کرده بود به مأموران گفت: پدر و مادرم از مدت‌ها قبل باهم اختلاف داشتند. روز حادثه دوباره باهم بحث شان شد و ناگهان پدرم با چاقو به مادرم حمله کرد و او را زد بعد هم به سرعت از خانه خارج شد.
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، یک بار دیگر به عدم حضور او در ترکیب اصلی پرتغال و البته حذف این تیم از جام جهانی واکنش نشان داد. حمله همسر رونالدو به سانتوس: لیاقتش را نداشتی!
هنوز مشخص نیست که هدف حمله خود نانسی پلوسی بوده یا همسرش، اما گفته می‌شود که نانسی پلوسی در زمان حمله در آنجا نبوده است.
در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره، همسر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از سوی یک ضارب هدف حمله قرار گرفت.
حمله هواداران خشمگین پورتو با سنگ به همسر سرمربی
«لیلیانا کونسیسائو» همسر و رودریگو و ژوزه دو فرزند او در پایان مسابقه و هنگام ترک ورزشگاه از سوی عده‌ای از هواداران با پرتاب سنگ مورد حمله قرار گرفتند.
گروهی از هواداران پورتو بعد از باخت سنگین این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلاب بروژ بلژیک، به همسر و فرزندان سرمربی پورتو حمله کردند.
این حادثه دوشنبه هفته گذشته رخ داد. مردی جوان ویلایی به‌مدت ۲۴ ساعت در منطقه کردان اجاره کرد و به همراه همسر و دوستانشان راهی آنجا شدند. حوالی ساعت ۳ بامداد که ناگهان ۶ مرد نقابدار وارد ویلا شدند و ابتدا سرایدار و بعد مرد جوان و همراهانش را گروگان گرفتند تا دست به سرقت بزنند.
ماجرا از ابن قرار بوده که در جلسه انجمن مستندسازان خانه سینما که برای برکناری هیات مدیره این انجمن از سوی اعضا تشکیل شده، همسر این عضو هیات مدیره وقتی انتقادهای خانم مستندساز را برنمی‌تابد، به او حمله کرده و ضمن شکستن گوشی تلفن همراه مستندساز، او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ