فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال با وجود حرف‌های نامزد کریستیانو، از اینکه او را در پرتغال اولیه پرتغال در بازی دیروز قرار نداده پشیمان نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال ناچار است در ترکیب تیم برنده دست ببرد و تغییری را برای دیدار دوم در لیگ بیست و سوم ایجاد کند.
ترکیب اصلی دو تیم منچسترسیتی و سویا که از ساعتی دیگر در یونان در سوپرجام اروپا به مصاف هم می‌روند اعلام شد.
اصفهان - اسامی ۱۱ بازیکن اصلی تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در شهرآورد ۴۴ ام اعلام شد.
تیم ملی فیتنس چلنج ایران در دو بخش مردان و زنان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در لبنان اعزام خواهد شد.
انگلیس روز سه‌شنبه (امروز) اعلام کرد که در آخرین دور تحریم‌های خود با هدف «ضربه زدن به سیستم‌های دفاعی روسیه از طریق قطع دسترسی به تجهیزات نظامی خارجی، افراد و نهاد‌هایی را در ایران، ترکیه، دبی، اسلواکی و سوئیس هدف قرار داده است».
این تیم پژوهشی از روش‌های مختلفی برای آزمایش ترکیب آن، از جمله تصاویر میکروسکوپ الکترونی، پرتوی ایکس و تجزیه و تحلیل تابش پرانرژی استفاده کردند.
زمانی که کارخانه لیشینسکی از بندر انزلی به تهران منتقل شد با آرزومان آوانسیان که در روسیه در کارخانه کالباس‌سازی کار کرده بود و به علت علاقه و اطلاعاتی که در زمینه تهیه این فرآورده داشت و در ایران با همه مشکلات کمبود، سرمایه و امکانات به تولید اشتغال داشت، شریک شد و به این ترتیب اولین کارخانه کالباس‌سازی در «یافت‌آباد» بنا نهاده شد.
در تمام دستور تهیه‌های زیر از تخم مرغ استفاده شده است در صورتی که به تخم مرغ حساسیت دارید می‌توانید به اندازه تخم مرغ از پوره کلم یا لبو یا آب مرغ استفاده کنید. البته اضافه کردن تخم مرغ به ترکیب سوسیس باعث می‌شود که طعم بهتری پیدا کنند و شکلشان را بهتر حفظ نمایند.
تیم ملی مینی فوتبال ایران در رقابتهای بین المللی ترکیه با تیم های سوئیس، الجزایر و عراق همگروه شد.
براساس آمار به‌دست آمده درحال‌حاضر حدود ۳۹ کشور در بازار بورس ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به روسیه، آلمان، سوئیس، لهستان، ازبکستان، اسپانیا، سوئد، جمهوری‌آذربایجان، چین، هلند، هند، ترکیه، لبنان، آفریقای‌جنوبی، ژاپن، قبرس، پاکستان، کویت اشاره کرد.
سفرای کشورهای آمریکا، هلند، سوئد، سوئیس، انگلستان، آلمان، بلژیک، فرانسه و ایتالیا در آنکارا که هشدار امنیتی در ترکیه دادند یا فعالیت نمایندگی‌های دیپلماتیک و کنسولی خود را در این چارچوب به حالت تعلیق درآوردند، به وزارت خارجه ترکیه احضار شدند.
نشریه رکورد در خبری اختصاصی اعلام کرد که رونالدو پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار ندارد، سانتوس را تهدید به ترک اردو کرد.
نشریه رکورد در خبری اختصاصی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار ندارد، فرناندو سانتوس را تهدید به ترک اردو کرد.
ژوائو کانسلو هم دیشب برابر سوئیس مثل رونالدو در ترکیب ثابت نبود و به شدت از نیمکت‌نشینی ناراضی به نظر می رسید.
با اعلام ترکیب تیم ملی پرتغال برای دیدار برابر سوئیس، کاپیتان رونالدو جایی در ترکیب اصلی ندارد.
نفرات آغاز کننده بازی برای برزیل در دیدار با سوئیس مشخص شدند.
ترکیب تیم‌ملی فوتبال برزیل برای دیدار با سوییس مشخص شد.
ترکیب تیم فوتبال کامرون برای دیدار با سوییس مشخص شد.
ترکیب تیم فوتبال سوییس برای تقابل با کامرون مشخص شد.
ترکیب بازیکنان تیم‌های سوئیس و کامرون مشخص شدند.
سالاد آلمانی معروف به سالاد کوکتل یکی از انواع سالادهای سرد و خوشمزه است که از ترکیب سوسیس با سیب زمینی و تخم مرغ آبپز، خیارشور، زیتون و... تهیه می‌شود.
کاردار موقت سوئیس در آنکارا به دلیل نفوذ هواداران حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) به مقر سازمان بهداشت جهانی به وزارت امور خارجه ترکیه احضار شد.
سرمربی پرتغالی استقلال تقریبا با گذشت هفت هفته از لیگ برتر به ترکیب ایده‌آل خود رسیده است.
یان زومر در ترکیب تیم ملی سوئیس نیز نمایش درخشانی داشته و نشان داد در اوج آمادگی قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ