امروز برخی از مناطق تهران، شاخص آلودگی هوای بسیار خطرناکی را در حال تجربه کردن هستند مانند منطقه ۱۹ که شاخص آن به‌روی عدد ۲۲۰ در وضعیت "بسیار ناسالم" قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.
سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.
محققان دریافتند افرادی که بیشترین مصرف قند را داشتند، در مقایسه با افرادی که کمترین قند را مصرف می‌کردند، ۳۹ درصد بیشتر احتمال داشت که سنگ کلیه داشته باشند.
عضو هیئت علمی مرکز درمان ناباروی ابن سینا با اشاره به نقش دخانیات بر کاهش قدرت باروری، اظهار کرد: مصرف دخانیات می‌تواند احتمال تشکیل جنین و ایجاد حاملگی را کاهش داده و حتی بر افزایش احتمال سقط نیز اثرگذار باشد.
مدیرعامل هلال احمر استان البرز از تشکیل کمیته جستجوی مفقودین احتمالی سیل محور کرج- چالوس خبرداد.
یکی از مقامات ارتش آمریکا نگرانی واشنگتن از احتمال تشکیل ائتلاف دریایی ایران با کشورهای منطقه را در قالب طرح اتهامات بی‌اساس علیه تهران، بروز داد.
مجمع باشگاه استقلال به احتمال فراوان روز چهارشنبه یا پنجشنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد.
نماینده مردم سبزوار گفت: خبرها حاکی از طرح تشکیل استان جدید در اطراف تهران است این در حالی است که خراسان رضوی شاخص های لازم را برای تشکیل استان جدید دارد.
نماینده مردم سبزوار گفت: خبرها حاکی از طرح تشکیل استان جدید در اطراف تهران است این در حالی است که خراسان رضوی شاخص های لازم را برای تشکیل استان جدید دارد.
در روزهای اخیر واکنش های متفاوتی به احتمال تشکیل شورایی با حضور روحانی، خاتمی، سیدحسن خمینی، ناطق نوری و علی لاریجانی نشان داده شد. با این حال ابطحی به خراسان گفت: اصل این خبر مبنایی ندارد و کسی از این افراد در جریان این شورا نیست.
اردوی تیم استقلال ملاثانی قبل از دیدار با مس کرمان تشکیل نشد.
بل می‌گوید: برای انفجار یک سلاح هسته‌ای، باید مواد به صورت عمدی جمع‌آوری شوند و معمولا این کار به یک یا دو روش انجام می‌شود. یک از این روش‌ها استفاده از وسیله‌ای است که اصطلاحا به آن تفنگ می‌گویند. با این روش از دو تکه اورانیوم بسیار غنی شده استفاده می‌کنند و یکی را به دیگری شلیک می‌کنند و این دو تکه با هم تشکیل یک «جرم بحرانی» داده و باعث انفجار آن‌ها می‌شود. این ساده‌ترین نوع سلاح هسته‌ای است و آمریکا در طول جنگ جهانی دوم، بمب هیروشیما را به همین روش منفجر کرد.
در شرایط ادامه آلودگی هوا، افزایش قابل توجه خطر بیماری‌های قلبی و عروقی یا ریوی و مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان ایجاد می‌شود و افزایش قابل توجه علائم تنفسی در کل جمعیت رخ خواهد داد.
با توجه به صدور هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی و تشکیل کمیته اضطرار به احتمال زیاد مدارس و دانشگاه‌ها طی دو روز آینده تعطیل خواهد بود.
علی القاصی در پی تشدید آلودگی هوای تهران و به‌مخاطره افتادن سلامت عمومی جامعه به‌عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه دستور تشکیل کمیته مشترک به‌منظور احصاء اهمال و ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک را صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران دستور تشکیل کمیته مشترک به‌منظور احصاء ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک را صادر کرد.
القاصی در پی تشدید آلودگی هوای تهران و به‌مخاطره افتادن سلامت عمومی جامعه ،دستور تشکیل کمیته مشترک به‌منظور احصاء ترک فعل احتمالی دستگاه‌ها در حوزه قانون هوای پاک را صادر کرد.
در روزهای اخیر موضوع تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو با توجه به احتمال ورود شخصیت های افراطی به آن، مورد توجه قرار گرفته است.
با توجه به تشدید آلودگی هوای تهران در دو روز گذشته و قرارگیری عدد شاخص آلودگی کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۱۱۲ و احتمال افزایش آلودگی هوا ظرف امروز و فردا از لحظاتی قبل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به ریاست ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تشکیل جلسه داد.
در حالی که مقامات ایرلند از احتمال خوابیدن پناهندگان اوکراینی در خیابان خبر می‌دهند، جلسه‌ای در خصوص بحران کاهش تدارکات برای این افراد تشکیل خواهد شد.
رئیس جمهور بلاروس ضمن اعلام تشکیل نیروی مشترک منطقه ای با روسیه، از احتمال حمله اوکراین به خاک کشورش خبر داد.
اتفاقات اخیر که یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر تراکتور بود احتمال تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مطرح کرد اما یک عضو هیات مدیره این موضوع را رد کرد.
وزیر ورزش در مورد احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید، تنها به بیان این نکته اکتفا کرد: «هنوز که اردو شروع نشده است. اجازه بدهید اردو تشکیل شود تا بعد.»
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ