تیم بسکتبال ژاپن موفق شد در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی، با نتیجه 73 بر 48 مقابل قزاقستان به پیروزی برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
السد قطر در حضور کوتاه مدت مدافع ایرانی خود شکست سنگینی مقابل الشرطه متحمل شد.
تیم ملی قطر در اولین دیدار خود در جام کونکاکاف با نتیجه دو بر یک برابر هائیتی شکست خورد.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، به آخرین گام خود برای فتح دوگانه فوتبال ایران یعنی دیدار نهایی جام حذفی رسید؛ جایی که باید در جنگی تمام عیار و فوق حیثیتی به مصاف استقلال زخم خورده برود.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، به آخرین گام خود برای فتح دوگانه فوتبال ایران یعنی دیدار نهایی جام حذفی رسید، جایی که باید در جنگی تمام عیار و فوق حیثیتی به مصاف استقلال زخم خورده برود.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، به آخرین گام خود برای فتح دوگانه فوتبال ایران یعنی دیدار نهایی جام حذفی رسید، جایی که باید در جنگی تمام عیار و فوق حیثیتی به مصاف استقلال زخم خورده برود.
دومین مرحله از انتخابی تیم ملی ژاپن درحالی در ماه آینده میلادی برگزار می‌شود که کنیچیرو فومیتا، قهرمان نامدار این کشور یک گام دیگر تا رسیدن به مسابقات جهانی بلگراد و دو گام تا پاریس فاصله دارد.
پیروزی تیم فوتبال فاینورد یک گام دیگر علیرضا جهانبخش را به بالا بردن جام قهرمانی اردویسه نزدیک تر کرد.
پرسپولیس به سختی و به لطف یک پنالتی مشکوک، پیکان را برد و دوباره صدر جدول را تصاحب کرد. البته موعود بنیادی فر یک پنالتی واضح پرسپولیس را هم نگرفت!
پرسپولیس به سختی و به لطف یک پنالتی مشکوک، پیکان را برد و دوباره صدر جدول را تصاحب کرد. البته موعود بنیادی فر یک پنالتی واضح پرسپولیس را هم نگرفت!
پیکان تهران در نخستین گام خود در جام باشگاه های آسیا شکست نزدیکی را متحمل شد.
فیلم گل زیبای جهانبخش به اوترخت؛ فاینورد یک گام تا جام
شمس آذر قزوین با برد 3 بر یک مقابل چادرملوی اردکان یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ دسته اول نزدیک تر شد.
ناپولی با پیروزی 2-0 مقابل آتالانتا، یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت‌های این فصل سری آ نزدیک‌تر شد.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز با انجام چهار دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، خاتون در ورزشگاه انقلاب البرز مهمان پیکان خواهد بود.
قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انجام شد و استقلال در گام اول، دیدار سختی را پیش رو خواهد داشت.
شاگردان پائولو پنتو موق شدند در اولین گام خود در رقابت‌های جام جهانی قطر مقابل تیم قدرتمند اروگوئه به یک امتیاز دست پیدا کنند.
در دیدار دور اول گروه F جام جهانی قطر، دو تیم ملی فوتبال کانادا و بلژیک برابر هم به میدان رفتند که تیم بلژیک در نهایت یک بر صفر حریف خود را شکست داد.
پادکست ورزش سه، ویژه جام‌جهانی، روز دوم جام در حالی آغاز شد که ایران متحمل سنگین ترین شکست تاریخ حضورش در جام‌جهانی شد، در ادامه هم ولز و انگلیس در یک بازی متوسط به تساوری رسیدن، سنگال هم در حالی که مستحق شکست نبود از هلند دو گل دریافت کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از سه پیروزی مقتدرانه در مرحله گروهی به ترتیب برابر پاراگوئه، آمریکا و ژاپن با اقتدار به نیمه‌نهایی رسید
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امشب برای رسیدن به دیدار پایانی جام بین قاره‌ای باید از سد میزبان مسابقات بگذرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران فردا برای صعود به فینال جام بین قاره‌ای مقابل میزبان قرار خواهد گرفت.
شاگردان حسین عبدی موفق شدند در اولین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت های آسیای زیر 17 سال لائوس را با سه گل شکست دهند.
خاتون بم ایران در دیدار برگشت خود مقابل نماینده ازبکستان، از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف این تیم خواهد رفت و. در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ