آخرین تمرین شاگردان پیمان اکبری پیش از بازی اول در جام باشگاه‌های جهان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم برترین‌های فوتبال آسیا آبان ماه در دوحه، پایتخت قطر، برگزار می‌شود.
محمد حاج علی نماینده بانک مرکزی به اتفاق هیئت همراه، که به شکل سرزده و بدون برای تغییر اعضای شورای مرکزی کانون صرافان آمده بودند، جلسه گفت‌و گو با خبرنگاران را دچار تشنج کردند.
ما باید سفارت افغانستان در تهران را از طالبان پس بگیریم، هیچ نماینده از این گروه را در ایران نپذیریم، گلوگاه‌های تجارت آن‌ها در ایران را ببندیم، تسهیلاتی که در چابهار و مناطق مرزی برای طالبان به وجود آمده است قطع شوند و در سطح بین‌المللی نیز فشارهائی به آن‌ها وارد کنیم تا مجبور شوند به قوانین بین‌المللی تن بدهند. مردم افغانستان آماده مقابله با طالبان هستند و اگر مورد حمایت قرار گیرند قطعاً خودشان فتنه طالبان را از افغانستان و کل منطقه ریشه‌کن خواهند کرد.
محبی یادآور شد: سلبریتی‌ها باید مراقبت کنند و مثل خانم صمدی که اخیرا برای ایشان رای صادر کردند، این حکم عالی است. به اعتقاد من این مدل احکام را باید قضات بدهند که سلبریتی‌ها دیگر به ذهنشان نزند که خلاف آرمان‌های یک ملت حرکت کنند.
تیم فوتبال نساجی امروز در یک دیدار تدارکاتی برابر الخلیج عربستان قرار می‌گیرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل برنامه‌های فضایی و موشکی ایران را خارج از حوزه و صلاحیت قطعنامه ۲۲۳۱ خواند و گفت: آماده‌ایم مذاکرات را در اولین فرصت برای بازگرداندن برجام و اطمینان از اجرای کامل آن توسط همه از سر بگیریم.
جمعی از زائران ایرانی مقیم خارج از کشور که برای حج امسال به عربستان آمده اند، با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و مشکلات خود برای حضور دراین کشور را بیان کردند.
در خاطرات هاشمی‌رفسنجانی آمده است: «سیداحمد مصطفوی‌کاشانی، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از افسران ارتش هفته گذشته به اتهام تحریک ارتشیان علیه سپاه پاسداران بازداشت شدند. این عده به حکم دادستانی نیرو‌های مسلح دستگیر شدند. اتهام کاشانی، تنظیم، تهیه و تکثیر و توزیع شب‌نامه‌ها با الهام از ضدانقلاب در حساس‌ترین مقطع دفاع مقدس ملت مسلمان ایران منتشر شد تا توجه نیرو‌های مسلح را در جبهه‌های جنگ به مسائل غیرواقعی بکشانند.»
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان حرکت مجاهدانه ملت ایران دوشادوش همه ملت‌های آزاده جهان برای دفاع از آرمان قدس شریف، نشانه ایستادگی ما در خط عبودیت ذات اقدس پروردگار است.
نماینده فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای حصور در انتخابات این رشته به ایران آمده است.
آصفری تاکید کرد: ما از خواسته‌های به حق ملت ایران در مذاکرات کوتاه نخواهیم آمد و بهتر است که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گول سازمان منافقین و تحلیل‌های غلط آن‌ها را نخورند. غربی‌ها نباید گول جریاناتی مثل مسیح علی‌نژاد و رضا پهلوی را بخورند. غربی‌ها نباید با بیشتر کردن تحریم‌ها دیوار بی اعتمادی ملت ایران را بلندتر کنند. ما برای انجام مذاکره آماده هستیم، اما اگر هم مذاکرات ادامه نیابد جمهوری اسلامی ایران معطل نخواهد ماند.
نماینده ایران در حالی مهیای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان می‌شود که آزادکاران این تیم نخستین اردوی آماده سازی خود را پشت سر گذاشتند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اظهار داشت: ما آماده ازسرگیری گفتگو‌های غیرمستقیم با ایران هستیم، اما در انجام دادن اقداماتی دیگر برای محدود ساختن برنامه هسته‌ای ایران تردید نخواهیم کرد.
نماینده آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای با تکرار ادعای مضحک این کشور درباره آمادگی واشنگتن برای ادامه مذاکرات غیرمستقیم با ایران، گفت: دیپلماسی هرگز تمام نمی شود.
نایب رییس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی از آماده شدن پاسخ ایران به قطعنامه شورای حکام از سوی شورای‌عالی امنیت ملی، وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی خبر داد.
در این بیانیه آمده است: بر اساس این تفاهمنامه که در سفر نماینده دولت یونان به تهران به امضای مقامات بنادر و دریانوردی دو کشور رسید، طرفین همکاری لازم به منظور ارتقای امنیت دریانوردی را در دستورکار قرار خواهند داد.
در متن قطعنامه پایانی مراسم راهپیمایی سراسری ۱۳ آبان آمده است: از امت ایران اسلامی می‌خواهیم در مقابل دست آتش‌افروز و جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا می‌دارد ید واحده بوده و وحدت و انسجام خود را حفظ نمایند.
در اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری درمورد توقف موقت پروازهای لوفت هانزا به ایران آمده است: بررسی‌ها نشان می دهد که نماینده شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در تماس الکترونیکی با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، توقف موقت پروازهای این شرکت به ایران را اعلام کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان قم اعلام کرد: آن چه امروز در صنعت خودرو ایران اتفاق افتاده و دستاوردهای مهمی که در دوران تحریم به دست آمده کاملا امیدبخش است و نشان از غیرت دینی و ملی مدیران و مهندسان جوان ایران اسلامی دارد و این مسیر نیز باید با قدرت ادامه پیدا کند.
نماینده آمریکا در جلسه شورای حکام در بیانیه‌ای درباره احیای توافق هسته‌ای ادعا کرد: ما آماده‌ایم فورا توافقی برای بازگشت دوجانبه به اجرای کامل برجام انجام دهیم. چیزی که کم داریم، شریکی راغب و آماده در ایران است.
رقابت های وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 25 و 26 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و کامران قاسم پور نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و امیرمحمد یزدانی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.
یک تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل گفت: آنچه که گروسی تکرار می‌کند با مکمل سخنان جوزپ بوررل و تحولات تل‌آویو و تغییر دکترین بایدن در قبال خاورمیانه همگی بصورت همگن پیش می‌روند و نماینده این ادعا هستند که اکنون افکار عمومی آماده پذیرش بازگشت تحریم‌ها علیه ایران، بازگشت پرونده ایران به شورای امنیت و حتی قرار گرفتن این پرونده ذیل فصل هفتم منشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ