گزا روهریگ بازیگر مجار در این فیلم در نقش «مسیح»، ماتیاس اسخونارتس بازیگر بلژیکی در نقش «پتروس»، توفیق برهم بازیگر فلسطینی در نقش «یوحنا»، مارک رایلنس بازیگر بریتانیایی در نقش «شیطان» و لیلا حاتمی در نقش «مریم مجدلیه» ظاهر شده‌اند. همایون ارشادی دیگر بازیگر ایرانی این فیلم است. متیو کازویتس بازیگر فرانسوی این فیلم هم به تازگی گفته است مالیک روزی ۵ ساعت فیلمبرداری می‌کرد و ۳ هزار ساعت فیلم برای تدوین وجود دارد. هنوز روشن نیست پس از تدوین کدام شخصیت‌ها در فیلم باقی می‌مانند چون مالیک پس از تدوین «خط باریک سرخ» همه نقش بیلی باب تورنتون، میکی رورک، ویگو مورتنسن و بیل پولمن را حذف کرد. همین بلا سر بازیگران «به سوی شگفتی» هم آمد و همه بازی جسیکا چستین و بری پیپر حذف شد. کریستین بیل هم همین تجربه را برای «ترانه به ترانه» دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۵.۱ درجه در مقیاس ریشتر، بعدازظهر یکشنبه به وقت محلی، شمال شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا را لرزاند.
فیلم کتک کاری شدید در دربی لیگ روسیه
فیلم با کیفیت از لحظه خلع سلاح تروریست حمله شاهچراغ(ع) توسط نیروی خدماتی حرم مطهر را مشاهده می‌کنید.
حادثه تیراندازی در حرم شاهچراغ(ع) تا این لحظه یک شهید و ۵ مجروح برجا گذاشت.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
اولین فیلم از دوربین های مدار بسته حرم شاهچراغ و لحظه ورود تروریست داعشی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اولین تصویر از تروریست دستگیر شده که اقدام به حمله کور به زائران حرم شاهچراغ کرده است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
توپخانه منطقه نظامی غرب روسیه با شلیک خمپاره ۸۲ میلی متری یک خودروی رزمی پیاده نظام نیروهای مسلح اوکراین را در محور کوپیانسکی منهدم کرد.
فیلم گلزنی رونالدو برای النصر مقابل الاتحاد تونس با ضربه سر دیدنی را مشاهده می‌کنید.
فیلمی از یورگن کلوپ و ترنت الکساندر-آرنولد منتشر شده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
انفعال آن است که از ترس بی‌ایده بودن و نداشتن ابتکار یک روش منسوخ و قدیمی را که هیچ مطالعه‌ای اثرگذاری آن را تایید نمی‌کند تکرار کنیم، انفعال آن است که مرغ یک پا داشته باشد، انفعال آن است که نخواهیم نتایج اقدامات‌مان مورد مطالعه قرار گیرد و بدون شواهد متقن سیاستگذاری کنیم، انفعال آن است که حتی به دلسوزان انقلاب و کسانی که موافق حجاب هستند هم پاسخ ندهیم که این مسیر تاکنون چه ثمراتی برای ما داشته است؟
فیلم لحظه خروج یک خرس از سطل آشغال یک مدرسه در ویرجینیای را در این فیلم مشاهده می‌کنید که باعث ترس شهروندان آمریکایی شد.
وقوع آتش‌سوزی در شهر «ترنس بایکال» روسیه، ۱۰ خانه را طعمه حریق کرد.
در این فیلم تمساح تلاش می‌کند لاک پشت را ببلعد، اما موفق نمی‌شود و لاکپشت با ترس از تمساح دور می‌شود.
یک شیر کنار چاه آبی مشغول استراحت بود که ناگهان فیلی از راه رسید تا آب بنوشد. شیر متوجه فیل شد و از ترس حمله این حیوان عظیم الجثه پنهان شد. در نهایت فیل متوجه حضور شیر شد و شروع به فریاد زدن کرد و به سوی شیر بی نوا حمله برد.
همان‌طور که در فیلم و از میان صحبت اهالی شنیده می‌شود، وضعیت پلنگ و اینکه دچار ترس و اضطراب نشود، مورد توجه مردم روستاست. اهالی واریان نام "واریان" را برای پلنگ انتخاب کرده‌اند.
منابع فلسطینی صبح امروز سه شنبه تصاویری از فرار نظامیان صهیونیست از ترس تقابل با مبارزان مقاومت در نابلس (شمال کرانه باختری) منتشر کرده اند.
در حین برگزاری بازی دو تیم فرانسه و تونس از مرحله D رقابت های جام جهانی یک جیمی جامپ با پرچم فلسطین وارد زمین شد.
تماشاگران تیم ملی فوتبال تونس در جریان بازی امروز با استرالیا از ملت فلسطین حمایت کردند.
حریفان ایران و تونس درخواست فیلم بازی دوستانه چند روز قبل این دو تیم را داشتند.
ماموران یگان ویژه، کودکی که از آنها ترسیده است را سوار بر موتور می‌کنند و برای او بستنی می‌خرند تا ترس و استرس کودک کم شود.
فعالان محیط زیست، سخنرانی نخست وزیر انگلیس را برهم زده و او را به نقض وعده‌های انتخاباتی خود متهم کردند.
نخست وزیر انگلیس در جمع نمایندگان یهودی پارلمان این کشور صراحتا گفت: همان طور که می‌دانید من یک صهیونیستم و بهشدت حامی اسرائیل و می دانم که این امکان را داریم که روابط دوجانبه را تقویت کنیم.
این اثر جزو نمونه‌های مثال زدنی این ژانر محسوب می‌‌شود كه واقعاً اضطراب و ترس را براي مخاطب به ارمغان مي‎آورد و در این ژانر موفق است؛ کارکردی که بسیاری از فیلم‌های ترسناک ندارند و گروهی از آنها از فرط بد بودن به کمدی تبدیل می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ